Dan gok ik op Brian, Ricardo en tegen die tijd zal Amanda wel terug zijn ...quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Oke, ze komen tanden bleken. Er kunnen er vandaag maar 3 en iedereen wil. Kijken wie er mag. Amanda rijdt nu auto, Huub heeft pianoles en Claire rijdt paard.
Eerst Jaap, dan Brian, dan Claire.quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef Smash-it het volgende:
Oke, ze komen tanden bleken. Er kunnen er vandaag maar 3 en iedereen wil. Kijken wie er mag. Amanda rijdt nu auto, Huub heeft pianoles en Claire rijdt paard.
Ik ben benieuwd hoe Amanda reageert als ze uitvindt dat ze dus niet aan de beurt komt vandaag. Stampvoeten?quote:Op maandag 7 april 2008 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dan gok ik op Brian, Ricardo en tegen die tijd zal Amanda wel terug zijn ...
Ow, je mag tegenwoordig dus ook geen grapjes over bhurka's meer maken?quote:Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk het...of hij wil zekerheid dat hij de eerste 10 meter buiten de poort al niet gaat halen 22 mei.
zoiets in die strekking jaquote:Op maandag 7 april 2008 11:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Amanda reageert als ze uitvindt dat ze dus niet aan de beurt komt vandaag. Stampvoeten?
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.quote:
Hij schoof zichzelf ook al voor Claire.quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
wat is er gebeurt???quote:Op maandag 7 april 2008 11:49 schreef Smash-it het volgende:
Nu eet ie hoofdschuddend een banaan.
'Kutboel, kutboel'
Ach, nu mag Amanda wrs in Jaap's plaats. Zijn ze bang dat ze boos wordt omdat ze haar tanden niet mag bleken?quote:
Hij zou toch eens moeten wachten op zijn beurt.quote:Op maandag 7 april 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik zie toch echt Brian als eerste in de stoel liggen.
Ze konden Jaap zgn niet vinden om zijn tanden te bleken. Hij moet om 13.00 uur naar de dokter dus is Brian in zijn plaats gegaan. Hij is gewoon link en terecht.quote:
...vraag het Geert Wilders is als je het echt wil weten.quote:Op maandag 7 april 2008 11:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow, je mag tegenwoordig dus ook geen grapjes over bhurka's meer maken?
hij was toch aan de beurt ?quote:Op maandag 7 april 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij zou toch eens moeten wachten op zijn beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |