Goedemorgen.quote:Op maandag 7 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is die ballon voor amanda synisch bedoeld van een fles champagne of niet??
Oe! Vertel! Tegen wie en waarom?quote:Op maandag 7 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Is de mannelijke huishoudster Farehd er ook??? die was nog al vreselijk tekeer gegaan op nowlive.
Fahred? Dat kleine mannetje?quote:Op maandag 7 april 2008 09:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en claire zijn samen aan het douchen.
[ afbeelding ]
Is de mannelijke huishoudster Farehd er ook??? die was nog al vreselijk tekeer gegaan op nowlive.
er waren mensen die vonden dat herma ook wel veel party ptrok voor amanda en brian en hij kwam in dat topic gelijk schelden en populair doen en wie ze wel niet dachten om zo maar die dingen te kunnen zeggenquote:
Dan zal hij wel de volgende gastspeler wordenquote:Op maandag 7 april 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
er waren mensen die vonden dat herma ook wel veel party ptrok voor amanda en brian en hij kwam in dat topic gelijk schelden en populair doen en wie ze wel niet dachten om zo maar die dingen te kunnen zeggen
Dus hij kreeg een ban omdat hij voor Herma opkwam..tja..quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit zei hij oa.........hij viel uit tegen sharon die er ook gewerkt heeft heeft
Jullie weten alleen dat ik Ferhat heet EN NOTHING else
haha wees dan een echtte vent zegt ze hahahahaha lacheeeee met jou joh IK HEB IJZERENBALLEN
maak je daar maar geen zorgen om.
Moet ik nu ergens bang voor worden ofzow
hahahahahahah Jullieee zijn scaryyyy!
enn 1 ding jullie zijn niets meer dan lucht duss beter
houden jullie het stil
ltr hahahahaha
Dom hoor ferhat! maar leuk dat je nu ook bij het dgk team hoort he... whahahaha nu kan je fijn onder je eigen naam ff mensen beschuldigen van troep
ook nog van hem ............
HERMA IS EEN TOPPERTJEE
Als ik haar was zou ik niet eens kijken naar dit
BLA BLAA wat hier word verspreid
En Sharon je bent echt ondankbaar als Herma er niet was Liep je met 2 blauwe ogen de goudenkooi uit met dat geruzie met safa ? vergeten ? en dan nu je rug keren naar Herma ?
ONDANKBAAR noemen wij dat !
respect voor Herma
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar eigen korte haar gaat, onder die muffe pruik. Volgens mij heeft ze ook nog nooit zonder dat ding geslapen?quote:Op maandag 7 april 2008 09:44 schreef beequeen het volgende:
Zo, 30 seconden onder de waterstraal en Amanda is weer klaar. Ik kan daar maar niet over uit, vies kind.
omdat het een vies smerige lui sekreet isquote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
Waarom blijft die rat in zijn nest liggen?
Brian heeft vorige week haar eigen haar gewassen en een hoofdhuidmassage gegeven, ze voelde zich daarna zoooooo fris. Ze zette wel die gore pruik op haar natte haar dus......broeien maar.quote:Op maandag 7 april 2008 09:49 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar eigen korte haar gaat, onder die muffe pruik. Volgens mij heeft ze ook nog nooit zonder dat ding geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |