quote:
Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef avonne het volgende:[..]
Behalve dat heeft Jaap nog een ander doel: Beroemd worden en een Eigen Show hebben.
Dan zou je toch denken dat hij populair wil zijn bij het publiek.
Ik snap het niet zo.
(ik geloof ook niet dat hij Brian echt gaat aanpakken. Ik denk eerder dat hij probeert Huub te lozen.)
Als ik me in Jaap probeer in te leven en wat uitspraken van hem erbij betrek dan denk ik dat Jaap niet meer in een overwinning gelooft. Hij heeft twee stelletjes tegenover zich..hij is het derde/vijfde wiel aan de wagen..dus laatste stemronde Jaap weg...
Ik denk dat Jaap probeert te overleven en met meerdere opzetjes tegelijk bezig is.
Claire en Huub tegen elkaar opzetten.
Huub en Brian tegen elkaar opzetten.
Huub paaien én afzeiken.
Brian paaien én afzeiken.
Tegen/voor Amanda doet hij niks. (vind ik zeer opvallend!)
Eén van die vier moet weg en het kan hem geen reet schelen wie dat is...hij sluit zich aan bij degene die alleen komt te staan..én stemt degene dan weg met behulp van de andere twee..
Het is maar een plan..met weinig kans van slagen..want geen van de miljonairs laat zich in dit stadium van het spel weg jagen..
Jaap weet dit ook...ik heb hem horen zeggen: "als ik dan verloren heb..dan heb ik maar verloren..de laatste maand..ik ga er voor..ze zullen me zien"..( niet in die bewoordingen maar wel in die strekking)
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein