quote:Op zondag 6 april 2008 19:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Achter belde door dat Ivo niet met Huub wilde spreken, Claire had niet genoeg punten op de collectcall aan te nemen en mocht van Brian niet punten uit de pot.
Huub bood aan dat hij dan de telefoon aannam, van achter mocht dat, maar dan mocht hij de hoorn niet aan Claire geven.
Eerst werd besloten om het niet te doen, maar omdat Claire verdrietig was en graag wilde weten waarom Ivo belde ging Huub de telefoon voor Claire aannemen.
Even later belde "achter"dat Ivo niet met Huub wilde spreken.
quote:Op zondag 6 april 2008 17:50 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Punten delen is alleen voorbehouden aan Brian en Amanda:
Claire is in tranen
quote:Op zondag 6 april 2008 18:39 schreef Disana het volgende:
En nu weet Huub het alcohol topic erdoor te duwen. Amanda begint te antwoorden, maar de vraag is voor Brian en Huub weet Brian te laten antwoorden: het is alleen maar om de stem van Amanda te sparen dat ze niet mag drinken. Daarna begint Amanda alsnog te tetteren.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:40 schreef Disana het volgende:
Amanda: Alle stellen die van elkaar houden maken ruzie.
Huub: Iedereen begint erover (Nadia, Lieke, Mike).
quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Disana het volgende:
Amanda ontkent dat Nadia haar heeft gewaarschuwd. Huub duwt door.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:45 schreef Disana het volgende:
Huub herinnert Amanda eraan dat ze meteen seks met Brian had toen ze De Kooi in kwam. Dat is niet waar, brult Amanda.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
Werk aan de winkel voor @dieenebart.
Het ongestelde boed komt ook weer aan de beurt. Slabek in topvorm.......mijn arme oren.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef Marrije het volgende:
Haha, Huub: je bent helemaal verknipt!
Amanda: wie is hier verknipt?
Owja, nu heeft Huub Amanda aangerand destijds, het wordt steeds gekker.
quote:Op zondag 6 april 2008 18:48 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Amanda: jij kunt geen mooie vrouw krijgen.
En ja, daar horen we Claire.
En dan opeens:quote:Op zondag 6 april 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
De plasma komt niet in beeld maar Amanda las op wat er stond, wereldreiziger er buiten houden.
Plasma oplezen is toch ook verboden?
Dit is de COS, commentaar op de streams, voor de chitchat kun je terecht in het SC topic.quote:Op zondag 6 april 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
Jaap komt binnen met een bosje gele rozen. Hij spreekt Ricardo aan. Wat hij gisteren deed met Chantal vindt hij te ver gaan; Ricardo is de enige van wie hij houdt. Hij gaat na De Kooi geen dingen met andere vrouwen meer doen.
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.quote:Op zondag 6 april 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de duidelijkheid, destijds was Amanda zo dronken als een tor en daar heeft Huub wel degelijk misbruik van gemaakt. Ze zei destijds een paar keer nee, vertelde dat Huub op moest zouten, riep zelfs nog een keer om Sylvia om hulp en liet het toen in haar ladderzat zijn begaan......
Tja..zo kun je het ook zien....quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.
Al met al... Die avond is alles in scene gezet door de redaktie. Huub is daar destijds in mee gegaan.
Oh, en Amanda had de hik! hahaha
HE!!!!! IK ZAT ER NAAST!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 april 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja..zo kun je het ook zien....
Let maar eens op hoe Natasia en Brian uit het kantoor naar het huis lopen en dan direct naar de slaapkamer.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Amanda en Huub hadden m die avond aardig zitten idd. Zij wilde niet all the way gaan! Geen condoom pakken enzo. De rest wel.
Al met al... Die avond is alles in scene gezet door de redaktie. Huub is daar destijds in mee gegaan.
En het werd ook pas aanranding toen Brian aan Amanda vertelde dat ze was aangerand.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo was het exact en tussen het hikken door lag ze in een deuk! Ze hadden echt pret.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En het valt ook niet onder seks, Neuken valt bij Amanda pas onder seks.quote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marrije![]()
Bekijk het filmpje op je gemak en oordeel dan nog eens. Huub en Amanda waren allebei dronken, Amanda genoot en lag te kirren. Zelfs Niels zegt tegen Natasja: Dat doet Amanda toch zelf.
http://www.megavideo.com/?v=NWHUKX11
Precies. Brian schopte eerst nog een glas kapot buiten het kantoor, zo woest was hij al. Ze wisten gewoon wat er speelde, wrs via de plasma.quote:Op zondag 6 april 2008 20:02 schreef rooie3 het volgende:
Let maar eens op hoe Natasia en Brian uit het kantoor naar het huis lopen en dan direct naar de slaapkamer.
Ik word er flauw van en zeg 'negeren die handel'.quote:Op zondag 6 april 2008 20:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is deze discussie opgelaaid, omdat Brain 'm er vanacht ook ingestopt heeft, terwijl Amanda te dronken was om te weigeren?
Recht praten wat krom is, zoals we van Brain gewend zijn?
Anders vraag ik me af, waarom deze discussie herhaald en herhaald wordt?
Deze discussie is naar aanleiding van een slabek discussie aan tafel vanavond. Dat Brian hem in een dronken snol stopt en daarna zichzelf aftrekt doet er voor Brian niet terzake.quote:Op zondag 6 april 2008 20:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is deze discussie opgelaaid, omdat Brain 'm er vanacht ook ingestopt heeft, terwijl Amanda te dronken was om te weigeren?
Recht praten wat krom is, zoals we van Brain gewend zijn?
Anders vraag ik me af, waarom deze discussie herhaald en herhaald wordt?
Zo heb ik het ook gezien.quote:Op zondag 6 april 2008 19:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo is dat. Waarschijnlijk kregen ze toen nog geen kadootjes van fans in de vorm van "Eros" glijmiddel wat Brian vervolgens gebruikt als haargel.quote:Op zondag 6 april 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
Wat ik zelf nog steeds een heel naar incident vond: Brian sliep nog in de MB, volgens mij na een ruzie met Amanda. Amanda kruipt erbij. Amanda in diepe slaap, en Brian 'bevochtigt' haar door zijn vingers in een glas water te dopen en jast hem er in.
Dat vond ik nou eng.
Is daar een filmpje van?quote:Op zondag 6 april 2008 20:07 schreef mootie het volgende:
Wat ik zelf nog steeds een heel naar incident vond: Brian sliep nog in de MB, volgens mij na een ruzie met Amanda. Amanda kruipt erbij. Amanda in diepe slaap, en Brian 'bevochtigt' haar door zijn vingers in een glas water te dopen en jast hem er in.
Dat vond ik nou eng.
Dat heb ik ook gezien en zo is het precies gegaan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien.
Bovendien was er een paar dagen daarvoor ook een voorval geweest.
Toen stond Amanda met Huub onder de douche, Amanda stomdronken zoals gewoonlijk, en Huub was nuchter.
Toen smeekte Amanda Huub om met haar te neuken.
Huub heeft toen gezegd dat die dat niet ging doen. Hij heeft haar toen in bed gestopt, en is zelf ergens anders gaan slapen.
wanneer >????quote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze discussie is naar aanleiding van een slabek discussie aan tafel vanavond. Dat Brian hem in een dronken snol stopt en daarna zichzelf aftrekt doet er voor Brian niet terzake.
Skattie, beter COSsen lezen, vannacht dus. Dat filmpje is al tig keer voorbij gekomen, maar omdat jij het bent.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, beter COSsen lezen, vannacht dus. Dat filmpje is al tig keer voorbij gekomen, maar omdat jij het bent.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/150216
Bedankt voor de OPquote:Op zondag 6 april 2008 20:21 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk klaar met de OP.
Staat stream 3 stil bij mij of ligt Jaap daar nog steeds in de auna?
Dat filmpje blijft priceless!quote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marrije![]()
Bekijk het filmpje op je gemak en oordeel dan nog eens. Huub en Amanda waren allebei dronken, Amanda genoot en lag te kirren. Zelfs Niels zegt tegen Natasja: Dat doet Amanda toch zelf.
http://www.megavideo.com/?v=NWHUKX11
Amanda heeft het geheugen van een goudvis, en al zou ze het zich nog herinneren, ik zie Amanda er wel voor aan om dat dan alsnog gewoon te doen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:22 schreef schatje het volgende:
Een paar weken later probeerde Amanda alweer te zoenen met Huub om in zijn relatie met Lieke te stoken. Dat doe je toch niet als iemand je heeft aangerand?
B in het filmpje - Wat een kuthoer is die Amanda!quote:Op zondag 6 april 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat filmpje blijft priceless!
"hij heeft me nu geslagen"
Huub![]()
Rock gecombineerd met Irish Folk music. Lijkt me niet verkeerd maar niet des Kooi's zeg maar.quote:Op zondag 6 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
Nee he, een doedelzak. Dat zal me een jolijt geven...
Ja, ik had ook gekeken. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar laat die afgesabbelde Dubliners nou maar achterwege alsjeblieft. Dit swingt wel.quote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rock gecombineerd met Irish Folk music. Lijkt me niet verkeerd maar niet des Kooi's zeg maar.
Hij mocht willen dat hij een muteknopje had nuquote:Op zondag 6 april 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
Jaap, ziet het helemaal niet meer zitten. Hij hangt aan het keukenblok met een glaasje jus.
Niks mis met The Dubliners imo maar er zijn inmiddels ook andere Irish Folk vertolkers, dat wel. Ik kan er tig noemen maar dat is teveel OT.quote:Op zondag 6 april 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
Ja, ik had ook gekeken. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar laat die afgesabbelde Dubliners nou maar achterwege alsjeblieft. Dit swingt wel.
Ja, schoenenquote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef blomst het volgende:
Ricardo was Amanda dus al voor met de vraag wat er onder de kilt word gedragen.
En gelijk heeft hij.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
Claire doet weer TE vrolijk.
Maar haar fooi dan?quote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Jammer hè Amanda, op deze muziek kun je geen Teaserdansje doen. Vandaar haar zure gezicht.
Mijn idee.quote:Op zondag 6 april 2008 20:37 schreef coldstar het volgende:
Jaap, ziet het helemaal niet meer zitten. Hij hangt aan het keukenblok met een glaasje jus.
Spring je ook op en neer op je stoel dan?quote:Op zondag 6 april 2008 20:46 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik word anders ook vrolijk van deze muziek
ik snap niet dat die lui op die bank kunnen blijven zitten hoor
Zo, bedoel je?quote:Op zondag 6 april 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
Jammer hè Amanda, op deze muziek kun je geen Teaserdansje doen. Vandaar haar zure gezicht.
Precies, zo dus. Mooie cap.quote:
Niet mijn smaakquote:
Ik ook, heerlijk deze rauwe versie van Irish Folk.quote:
nee ik sprong rondquote:Op zondag 6 april 2008 20:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Spring je ook op en neer op je stoel dan?
Beweeg je ook je schouders voor en achteruit met een big smile?
..en ik voorspel dat ze dan zeggen dat dat niet het geval is. Dat is een heel apart fenomeen, haast iedereen die daar op bezoek komt kijkt niet of zelden..quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel dat Amanda zo gaat vragen of ze vaak naar het programma kijken.
Ben je gek, deze gasten interesseren Amanda voor geen meter. Not her cup of dirty tea.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik voorspel dat Amanda zo gaat vragen of ze vaak naar het programma kijken.
quote:Er komt een auto de oprijlaan oprijden en de muzikanten van de muziekformatie Scrum komen de Miljonairs verblijden met een bezoek. Al blazend op een doedelzak loopt een man voorop. Als ze De Gouden Kooi binnenkomen geven ze meteen een spetterende show weg. De Miljonairs, zo nieuwsgierig als ze zijn komen meteen op het muziek af en nemen blij plaats op de bank. Alleen Amanda kijkt wat angstig…Vindt ze de muziek niet mooi? Of houdt ze niet van mannen in rokken?
Aso trash bitchquote:Op zondag 6 april 2008 21:12 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het zo mooi dat ze gaat tangen.
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.quote:
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
Beneden haar stijl? Welke stijl?quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit hieronder heeft het zo hoog in de bol deze muziek is ver beneden haar styl (denkt ze dan )
wat een kapsones kut die krijgt een zware dobber straks.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Jaap in opdracht van de febo er bij MOET zitten. En '' de krant lezen'' is zijn protest.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
ja haar styl is achter het cs, maar ze denkt zelf the lady of the house te zijnquote:
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellenquote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Brian ziet voor het eerst van zijn leven een twaalfsnarige gitaar.
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Oeps, het klopt niet, hoe kan dat nuquote:Op zondag 6 april 2008 21:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellen
Eens, je kan nou eenmaal niet alles mooi vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor ze komen toch zijn huiskamer binnen en hij heeft het langer volgehouden dan ikquote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.
beide hebben helemaal geen fatsoen in hun smerige donder dus ik sta er helemaal niet van te kijken dat ze zo doen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.
Wauw. Shocker.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 6 april 2008 @ 19:11 schreef mutsmonique het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend
brain totaal 610cp dit heeft Brian op de streams gezegd nadat de febo ze moest tellen, waren Brian's en Amanda punten samen
knip
CP die ze moeten hebben en die ze uit hebben gegeven
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
ik vind het ook mooiquote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Nog een nummer, tweestemmig....kippenvel hier.
+1quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
+2, maar dat wist je al.quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
En dan Claire geen 30 ceepees gunnen voor de collectcall van haar broer............gadver, wat een sneak!quote:Op zondag 6 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.
Inderdaad, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
respect voor danoque, maar volgens mij mist er nog het één en ander.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend dus ze komen al punten te kort
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blikquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Scrum!!!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, zonde hoor.
Hoe heten ze ook alweer? Ben de naam vergeten en wil de cd kopen.
Welnééé, een echte deurwaarder moet er op de stoep staan, die dreigt beslag te leggen op persoonlijke eigendommenquote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Ze is totaal uit haar element. Dit zijn beschaafde begaafde muzikanten bij wie ze niet kan lallen, bij wie ze haar tieten of haar kont niet uit kan steken, bij wie ze niet in het zonnetje wordt gezet.quote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............quote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Ze doen niets waar die rat en zijn del van overstuur raken.
Huub en Claire is een heel ander verhaal. Die pak je waar je ze maar pakken kan.
quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blik![]()
![]()
Maar wij niet toch! ik heb genotenquote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
Ja als dank dat Amanda achter er dus de schuld van geeft ,dat Huub niet is opgepakt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Worden de kindjes van god direct weer lekker verwend en mogen ze de film weer op bed kijken?
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar opquote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............
Hoi NZ! Ja, het was geweldig hè?quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?quote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar op
Hey Blurkie!quote:
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingenquote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?
Gewoon laf dus...........................quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingen
Of partijdigquote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Gewoon laf dus...........................
Ja, ik vond het ook heel erg leuk. Toen ik die doedelzakken aan zag komen dacht ik eerst...oeps.quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Blurkie!
Ja was tof, ze hadden best nog een uurtje mogen blijven, een verademing na al die herrie die er normaal draait daar
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.quote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Marieke_B het volgende:
Claire boos op Huub: ' Nou heb je m'n boek dichtgedaan en nu weet ik niet meer waar ik was..
Huub: (bijna zonder opkijken uit z'n boek) ' 81'
Claire is stil..
Huub: ' nou? klopt het?'
Claire: ja! (lacht) dankjewel..
zo lief..
Ja, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Heeft ze dat gezegd......quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoederquote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?
Het baasje gaat toch vaker op zijn hond lijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Loflied op Amanda:quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?
quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
Roddel uit de COS van vanmiddag
quote:
Let dan ook óp!quote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Had ik potdome nét mijn streams niet aanstaan!
quote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.
Al blijf ik Claire geen dgk-speler vinden en hoeft ze van mij niet te winnen,
Ben het ook niet eens met iedereen die zegt dat Claire overal ja en amen op zegt.... das helemaal geen waar, ze brengt alles heel rustig; maar blijft in de meeste gevallen bij haar eigen mening.
Deze relatie is een verademing in vergelijking met Lieke, die overal strijd om voerde (kweet nog dat ze het belachelijk van Huub vond dat hij iets wilde gaan doen met het nachtegaaltje van gister..... nou ik heb gister weer van der stem genoten) dus datte
Ik geloof er nog steeds helemaal niets van. Het monogaam zijn, zal voor Huub altijd een struikelblok zijn. Dat heeft hij gisteren nog eens duidelijk verteld tegen Claire.quote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.
Al blijf ik Claire geen dgk-speler vinden en hoeft ze van mij niet te winnen,
Ben het ook niet eens met iedereen die zegt dat Claire overal ja en amen op zegt.... das helemaal geen waar, ze brengt alles heel rustig; maar blijft in de meeste gevallen bij haar eigen mening.
Deze relatie is een verademing in vergelijking met Lieke, die overal strijd om voerde (kweet nog dat ze het belachelijk van Huub vond dat hij iets wilde gaan doen met het nachtegaaltje van gister..... nou ik heb gister weer van der stem genoten) dus datte
Hier word ik nieuwsgierig vanquote:Op zondag 6 april 2008 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En wij weten nog steeds niks en kwartjes blijven vallen![]()
noem jij dit een rodel....ik vind het ziekelijke.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:49 schreef Dark het volgende:
Ze gaan zo film kijken.........een oude cameraman haalt er thuis 1 op.
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoonquote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
B tegen A - Je voeten stinken, ga ze alsjeblieft wassen!
A gilt............
B - Ga je voeten wassen, ze stinken naar kaas!
Niet te serieus nemen danquote:Op zondag 6 april 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
noem jij dit een rodel....ik vind het ziekelijke.
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoon
Ik snap niet dat hij die pruik nog steeds niet ruikt.quote:Op zondag 6 april 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat erg, als je vriendje zoiets tegen je zegt, genant gewoon
Nee, dat begrijp ik ook niet, er zit inmiddels een hele biotoop onder denk ik.quote:Op zondag 6 april 2008 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij die pruik nog steeds niet ruikt.
Hij heeft toch ook wel eens gezegt, toen Amanda die pruik zo ongeveer in z'n neus duwde:"Ga weg, ik hou niet van die geur..."quote:Op zondag 6 april 2008 22:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet, er zit inmiddels een hele biotoop onder denk ik.
Na het gesprek van vannacht... waar ik maar vlagen van heb gehoord omdat ik het soms tenenkromend vond... kreeg ik voor het eerst de indruk dat Claire twijfelde... Het huwelijk is dan pas ook gesloten wanneer beide partijen ja hebben gezegd.quote:Op zondag 6 april 2008 22:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds helemaal niets van. Het monogaam zijn, zal voor Huub altijd een struikelblok zijn. Dat heeft hij gisteren nog eens duidelijk verteld tegen Claire.
Ook Hedda gaf hem erg veel ruimte en toch ging die relatie ook stuk. De moeder en de familie van Hedda hebben niet voor niets een bloed hekel aan Huub.
ze blijft in mijn ogen maar heel weinig bij haar eigen mening. Huub bespeeld haar zo, dat ze daarna toch 180 graden haar mening aan de mening van Huub aanpast. Want dan begrijpt ze het wel weer. Nee , nope deze relatie is echt geen lang leven beschoren.....ik zet al mijn CP in.
Dat kan ik me wel voorstellen van Brian, moet niet echt naar lelietjes van dalen ruikenquote:Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook wel eens gezegt, toen Amanda die pruik zo ongeveer in z'n neus duwde:"Ga weg, ik hou niet van die geur..."
Ruud dus.quote:Op zondag 6 april 2008 23:17 schreef Desii het volgende:
Voor de liefhebbers van Nena.. kwam hem tegen op het i-net
Dat was toen Amanda aan Huub vroeg: owww wonen we in hetzelfde huis? Hebben een relaasie?quote:Op zondag 6 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook gezien.
Bovendien was er een paar dagen daarvoor ook een voorval geweest.
Toen stond Amanda met Huub onder de douche, Amanda stomdronken zoals gewoonlijk, en Huub was nuchter.
Toen smeekte Amanda Huub om met haar te neuken.
Huub heeft toen gezegd dat die dat niet ging doen. Hij heeft haar toen in bed gestopt, en is zelf ergens anders gaan slapen.
Ja, en Amannie had de hik en een lachkick........en Braain rukte de dekens van ze af en brulde: ZIT JE HAAR TE NEUKEN? Daarna werd hij afgevoerd naar De Witte Bergenquote:Op zondag 6 april 2008 23:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was toen Amanda aan Huub vroeg: owww wonen we in hetzelfde huis? Hebben een relaasie?
En ze smeekte hem niet, ze wilde met hem naar bed omdat ze dacht dat ze in een relatie was met hem en zin had om geneuckt te worden
Ja ok, ik loop 3 uur achter![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 23:53 schreef Prospera het volgende:
Mannetje in de film: I haven't seen my mother in 3 years.
Amanda![]()
Mother: so u havent seen me in 3 years, wtf, i was the whole time drunk, u fucking shit.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan gelijk de leukste COS-gebeurtenis in maanden
quote:Op zondag 6 april 2008 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erg leuk filmpje... en sowieso een heerlijk liedje om de beelden te begeleiden
Niet onbekend bij degenen die al een tijdje op Fok zitten:quote:
Dat waren toch 2 verschillende scéne's?quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ja, en Amannie had de hik en een lachkick........en Braain rukte de dekens van ze af en brulde: ZIT JE HAAR TE NEUKEN? Daarna werd hij afgevoerd naar De Witte Bergen
Cossers ook op de bank (of in hun warme nestje) de streams zittend op hetzelfde niveau.quote:Op maandag 7 april 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
Jaap ligt uitermate verveeld op de bank.... film niet zo spannend?
[ afbeelding ]
en dan beginnen mensen te zeuren as ik het over adolf huub hebquote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda zal die film vast van begin tot eind 'door hebben'.quote:Op zondag 6 april 2008 22:58 schreef Ziet het volgende:
memento gaan ze kijken
dat is wel een goeie film (en niet zo lang)
Doen het niet vaak maar op dat moment lette ik wel eens op ghehehe.quote:Op zondag 6 april 2008 17:39 schreef Py het volgende:
Vervolg op: [COS # 3497] Er ligt een rat op de bank
![]()
Sja, er moet toch een TT komen. Veel is er nog niet gebeurd vandaag, dus dat was ook niet echt een inspiratiebron.
Even een klein stukje statistiek, waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten![]()
De fipo alhieronder is de 1.049.101ste post:
[..]
Die inderdaad![]()
En volgens mijn berekeningen zou dit de één miljoenste post in een DGK COS moeten zijn:
[..]
So, Flabberguest zat ook op te letten![]()
Anyway, dit is ... tromgeroffel...
![]()
Je snapt het echt niet he?quote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en dan beginnen mensen te zeuren as ik over adolf huub heb
ook ak twee maten alhier ?
kutfebo
Ja vast, zoals ze alles zo goed 'door heeft'quote:Op maandag 7 april 2008 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda zal die film vast van begin tot eind 'door hebben'.
En dat vind ik nou een heel goed idee.... dus dat ga ik ook maar eens doenquote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Cossers ook op de bank (of in hun warme nestje) de streams zittend op hetzelfde niveau.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat vind ik nou een heel goed idee.... dus dat ga ik ook maar eens doen
Truste![]()
![]()
Ja wat, ze is er toch bij.quote:Op maandag 7 april 2008 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja vast, zoals ze alles zo goed 'door heeft'![]()
Als avatar?quote:Op maandag 7 april 2008 00:14 schreef Prospera het volgende:
Waar kan je een nieuwe pic/foto aanpassen en oploaden?
Ik wil deze![]()
[ afbeelding ]
Ik lurkte nog even na, hamertje is niet voor jou bedoeld maar voor dat mutsjequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik lurkte nog even na, hamertje is niet voor jou bedoeld maar voor dat mutsje
quote:Op maandag 7 april 2008 01:02 schreef Desii het volgende:
@ prospera... hij is moooooiiii
truste fokkies![]()
Weet niet, ze heeft zometeen in ieder geval een praktijk examen op Brian ....quote:Op maandag 7 april 2008 01:26 schreef Varen het volgende:
Is Amanda haar theorie aan het oefenen?
zijn dat niet gewoon der streams van aflopen donderdag ?quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
Gezellig. Huub achter de piano en Claire die er naast geniet van een sigaretje.
I loooooooveeeee those streams !![]()
Me too, heerlijk ontspannend .........quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
I loooooooveeeee those streams !![]()
en woensdag.....en dinsdag.......en maandag.....het lijkt Discovery Channel wel !!quote:Op maandag 7 april 2008 01:56 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zijn dat niet gewoon der streams van aflopen donderdag ?
lolquote:Op maandag 7 april 2008 02:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
en woensdag.....en dinsdag.......en maandag.....het lijkt Discovery Channel wel !!
DENNIS OP FOK !!!quote:Op maandag 7 april 2008 01:59 schreef avonne het volgende:
Denken jullie wat ik denk????
murrays cream beeswax.
Off topic posten mag niet anders had ik je wel effe geholpenquote:Op maandag 7 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen gevlucht ?? Deze moet wel nog even vol ........
Off-topic posten mag niet anders had ik je wel effe geholpenquote:Op maandag 7 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iedereen gevlucht ?? Deze moet wel nog even vol ........
We komen er wel, hier een mooi stukje Huub op de piano van zojuist:quote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef PeterNB het volgende:
Mooi he...kan daar echt van genietenquote:Op maandag 7 april 2008 02:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
We komen er wel, hier een mooi stukje Huub op de piano van zojuist:
http://www.megaupload.com/?d=L3ZBPLDL
Nog maar vier te gaan .......
Heel mooi, geen probleem om die dingen te downloaden ??quote:Op maandag 7 april 2008 02:22 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Mooi he...kan daar echt van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |