Bedankt voor de OPquote:Op zondag 6 april 2008 20:21 schreef Marrije het volgende:
Eindelijk klaar met de OP.
Staat stream 3 stil bij mij of ligt Jaap daar nog steeds in de auna?
Dat filmpje blijft priceless!quote:Op zondag 6 april 2008 20:03 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marrije![]()
Bekijk het filmpje op je gemak en oordeel dan nog eens. Huub en Amanda waren allebei dronken, Amanda genoot en lag te kirren. Zelfs Niels zegt tegen Natasja: Dat doet Amanda toch zelf.
http://www.megavideo.com/?v=NWHUKX11
Amanda heeft het geheugen van een goudvis, en al zou ze het zich nog herinneren, ik zie Amanda er wel voor aan om dat dan alsnog gewoon te doen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:22 schreef schatje het volgende:
Een paar weken later probeerde Amanda alweer te zoenen met Huub om in zijn relatie met Lieke te stoken. Dat doe je toch niet als iemand je heeft aangerand?
B in het filmpje - Wat een kuthoer is die Amanda!quote:Op zondag 6 april 2008 20:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat filmpje blijft priceless!
"hij heeft me nu geslagen"
Huub![]()
Rock gecombineerd met Irish Folk music. Lijkt me niet verkeerd maar niet des Kooi's zeg maar.quote:Op zondag 6 april 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
Nee he, een doedelzak. Dat zal me een jolijt geven...
Ja, ik had ook gekeken. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar laat die afgesabbelde Dubliners nou maar achterwege alsjeblieft. Dit swingt wel.quote:Op zondag 6 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rock gecombineerd met Irish Folk music. Lijkt me niet verkeerd maar niet des Kooi's zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |