Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
Beneden haar stijl? Welke stijl?quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit hieronder heeft het zo hoog in de bol deze muziek is ver beneden haar styl (denkt ze dan )
wat een kapsones kut die krijgt een zware dobber straks.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Jaap in opdracht van de febo er bij MOET zitten. En '' de krant lezen'' is zijn protest.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
ja haar styl is achter het cs, maar ze denkt zelf the lady of the house te zijnquote:
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellenquote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Brian ziet voor het eerst van zijn leven een twaalfsnarige gitaar.
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Oeps, het klopt niet, hoe kan dat nuquote:Op zondag 6 april 2008 21:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellen
Eens, je kan nou eenmaal niet alles mooi vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor ze komen toch zijn huiskamer binnen en hij heeft het langer volgehouden dan ikquote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.
beide hebben helemaal geen fatsoen in hun smerige donder dus ik sta er helemaal niet van te kijken dat ze zo doen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.
Wauw. Shocker.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 6 april 2008 @ 19:11 schreef mutsmonique het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend
brain totaal 610cp dit heeft Brian op de streams gezegd nadat de febo ze moest tellen, waren Brian's en Amanda punten samen
knip
CP die ze moeten hebben en die ze uit hebben gegeven
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
ik vind het ook mooiquote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Nog een nummer, tweestemmig....kippenvel hier.
+1quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
+2, maar dat wist je al.quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
En dan Claire geen 30 ceepees gunnen voor de collectcall van haar broer............gadver, wat een sneak!quote:Op zondag 6 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.
Inderdaad, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
respect voor danoque, maar volgens mij mist er nog het één en ander.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend dus ze komen al punten te kort
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blikquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Scrum!!!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, zonde hoor.
Hoe heten ze ook alweer? Ben de naam vergeten en wil de cd kopen.
Welnééé, een echte deurwaarder moet er op de stoep staan, die dreigt beslag te leggen op persoonlijke eigendommenquote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Ze is totaal uit haar element. Dit zijn beschaafde begaafde muzikanten bij wie ze niet kan lallen, bij wie ze haar tieten of haar kont niet uit kan steken, bij wie ze niet in het zonnetje wordt gezet.quote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............quote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Ze doen niets waar die rat en zijn del van overstuur raken.
Huub en Claire is een heel ander verhaal. Die pak je waar je ze maar pakken kan.
quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blik![]()
![]()
Maar wij niet toch! ik heb genotenquote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
Ja als dank dat Amanda achter er dus de schuld van geeft ,dat Huub niet is opgepakt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Worden de kindjes van god direct weer lekker verwend en mogen ze de film weer op bed kijken?
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar opquote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............
Hoi NZ! Ja, het was geweldig hè?quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?quote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar op
Hey Blurkie!quote:
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingenquote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?
Gewoon laf dus...........................quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingen
Of partijdigquote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Gewoon laf dus...........................
Ja, ik vond het ook heel erg leuk. Toen ik die doedelzakken aan zag komen dacht ik eerst...oeps.quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Blurkie!
Ja was tof, ze hadden best nog een uurtje mogen blijven, een verademing na al die herrie die er normaal draait daar
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.quote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Marieke_B het volgende:
Claire boos op Huub: ' Nou heb je m'n boek dichtgedaan en nu weet ik niet meer waar ik was..
Huub: (bijna zonder opkijken uit z'n boek) ' 81'
Claire is stil..
Huub: ' nou? klopt het?'
Claire: ja! (lacht) dankjewel..
zo lief..
Ja, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Heeft ze dat gezegd......quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoederquote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?
Het baasje gaat toch vaker op zijn hond lijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Loflied op Amanda:quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?
quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
Roddel uit de COS van vanmiddag
quote:
Let dan ook óp!quote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Had ik potdome nét mijn streams niet aanstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |