Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
Beneden haar stijl? Welke stijl?quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit hieronder heeft het zo hoog in de bol deze muziek is ver beneden haar styl (denkt ze dan )
wat een kapsones kut die krijgt een zware dobber straks.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Jaap in opdracht van de febo er bij MOET zitten. En '' de krant lezen'' is zijn protest.quote:Op zondag 6 april 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als Jaap die zijn krantje gaat lezen tijdens het optreden. Soort zoekt soort.
ja haar styl is achter het cs, maar ze denkt zelf the lady of the house te zijnquote:
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellenquote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
Brian ziet voor het eerst van zijn leven een twaalfsnarige gitaar.
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
Ach ze hebben hier niet om gevraagd en het is ook hun muziek niet. Ik kan dat beter waarderen dan doen alsof ze het leuk vinden eigenlijk.
Oeps, het klopt niet, hoe kan dat nuquote:Op zondag 6 april 2008 21:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij is nu de vingers van de gitarist aan het tellen
Eens, je kan nou eenmaal niet alles mooi vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor ze komen toch zijn huiskamer binnen en hij heeft het langer volgehouden dan ikquote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen hebben om even te luisteren lijkt mij. Alhoewel fatsoen.....nah, dat is weg.
beide hebben helemaal geen fatsoen in hun smerige donder dus ik sta er helemaal niet van te kijken dat ze zo doen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een kwestie van fatsoen om iig te blijven zitten en luisteren ipv je haar te gaan tangen.
Wauw. Shocker.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 6 april 2008 @ 19:11 schreef mutsmonique het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend
brain totaal 610cp dit heeft Brian op de streams gezegd nadat de febo ze moest tellen, waren Brian's en Amanda punten samen
knip
CP die ze moeten hebben en die ze uit hebben gegeven
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
ik vind het ook mooiquote:Op zondag 6 april 2008 21:34 schreef beequeen het volgende:
Nog een nummer, tweestemmig....kippenvel hier.
+1quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 6 april 2008 @ 19:11 schreef mutsmonique het volgende:
2250 - 2425= -175
dus ze komen al punten te kort
+2, maar dat wist je al.quote:Op zondag 6 april 2008 21:38 schreef -Blurk- het volgende:
Geweldig optreden, ik vind het mooi.
Maar ja, paarlen voor de zwijnen...tenminste voor sommige zwijnen.
En dan Claire geen 30 ceepees gunnen voor de collectcall van haar broer............gadver, wat een sneak!quote:Op zondag 6 april 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat deze telling niet klopt. In deze telling staat niet wat B en A betaald hebben, of liever gezegd....niet betaald hebben. Het tekort is vele malen groter.
Inderdaad, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |