Of partijdigquote:Op zondag 6 april 2008 22:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Gewoon laf dus...........................
Ja, ik vond het ook heel erg leuk. Toen ik die doedelzakken aan zag komen dacht ik eerst...oeps.quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Blurkie!
Ja was tof, ze hadden best nog een uurtje mogen blijven, een verademing na al die herrie die er normaal draait daar
ik ben langzaam maar zeker helemaal om..... geloof dat het van beide kanten echt is.quote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Marieke_B het volgende:
Claire boos op Huub: ' Nou heb je m'n boek dichtgedaan en nu weet ik niet meer waar ik was..
Huub: (bijna zonder opkijken uit z'n boek) ' 81'
Claire is stil..
Huub: ' nou? klopt het?'
Claire: ja! (lacht) dankjewel..
zo lief..
Ja, zonde hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Heeft ze dat gezegd......quote:Op zondag 6 april 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze hebben een hit in handen met dat: Throw me a penny...ik heb daarnet de cd al besteld bij bol.com.
Hij heet Pro Libertate.
En inderdaad een verademing ..... Maar Amanda kon het niet waarderen, die kon nu niet haar Teasers-modus gebruiken en ging dus pruilen en mokken.
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoederquote:Op zondag 6 april 2008 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de caps zag ik dat ze heel erg op Netty leek, met hangende mondhoeken en al.
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?quote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?quote:Op zondag 6 april 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet van de nieuwe geruchten gehoord zeker?
Het baasje gaat toch vaker op zijn hond lijkenquote:Op zondag 6 april 2008 22:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel uniek, sprekend lijken op je schóónmoeder
Loflied op Amanda:quote:Op zondag 6 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Potjedikkie, heb ik de leuke muziek gemist?
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, wat zijn de nieuwe geruchten dan?
quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Brian en Amanda wel eens broer en zus zouden kunnen zijn, omdat Amanda zoveel op Netty lijkt en omdat ze meestal anale sex schijnen te hebben, dit om het risico uit te sluiten dat Amanda zwanger zou worden en ze een ongelukkig kindje krijgen.
Roddel uit de COS van vanmiddag
quote:
Let dan ook óp!quote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef demins het volgende:
[..]
Had ik potdome nét mijn streams niet aanstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |