Ja? Mis het opmerkelijke. Gebeurt zo vaak hoor...quote:
En onder de tvquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:23 schreef Guppyfriend het volgende:
de tvdie mag natuurlijk niet stoffig worden!
De stereotoren van de Lidl.quote:
de dvd-speler en zoquote:
naaktfoto van de vrouw des huizes?quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er onder de doeken te zien was...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschikt voor heel dikke mensen:
[ afbeelding ]
Nooit kopen, explosiegevaarquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet je eens kijken wat voor huis bij deze woonkamer en keuken hoort
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OK, hij is niet al te groot. Maar dat wordt ook nergens beweert in de advertentie volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:50 schreef Fancy_Me het volgende:
Met super grote slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Voor zoveel geld verwacht ik toch een grotere slaapkamer.. als ik dat huis koop worden er eerst een paar muren gesloopt.. Maar kheb niet zoveel centjesquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:01 schreef Blik het volgende:
[..]
OK, hij is niet al te groot. Maar dat wordt ook nergens beweert in de advertentie volgens mij
Een veel te dure TV en stereo set denk ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:34 schreef Isabeau het volgende:
Je gaat je toch afvragen wat er onder de doeken te zien was...
[ afbeelding ]
zou die oven wel open kunnen eigenlijk ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Niet geschikt voor heel dikke mensen:
[ afbeelding ]
volgens mij is die discussie 7 topics geleden ook al een keer gevoerd over die keukenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zou die oven wel open kunnen eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |