Haha ja, echte slachtoffers he. Dat land heeft de hypocrisie uitgevonden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een jankland is dat Iran zeg.
Komen er deense cartoons, houden zij een holocaustcartoontentoonstelling
Is er Fitna, komen zij met een bijbelfilm. Huilies.
Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?quote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.
Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-openerquote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.
Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
Oppenheimer bij de eerste test: "I am the destroyer of worlds." Hij was dus hindoequote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-opener.
Heb je een nieuw leesteken bedacht?quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk hè, die sterretjes rondom 'wij'.
Misschien krijgen ze betaald door hun regime?quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef gronk het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of hoe die godsdienstsfanatici dat allemaal doen. Hele dagen demonstreren en poppenverbranden, uuuren doorbrengen met het bestuderen van een religieus boek, eindeloze flames intikken op internet, en dan ook nog op tijd boodschappen doen bij de officieel goedgekeurde winkel (die altijd net iets te ver buiten de deur ligt). Hebben die lui nog tijd voor een baan? Man, wat een leven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Beetje flauw.
Wij moslims zouden niet zo moeten reageren, zolang wij de morele superioriteit hebben.
Iran wordt bestuurd door radicale, wereldvreemde mensen. Bijna aliens zou ik zeggen.quote:
Volgens mij heeft de gemiddelde Iranier ook weinig te kiezen. Of sex, drugs en rock &roll wat wsl. gezien wordt als afvallig of meebleren tegen het Westen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Goed, het betreft nu radicale sjieten. De gemiddelde Iranier zit in een identiteitscrisis, en weet niet wat ie aan moet. Een kleine groep wil dat Iran niet verwestert, het overgrote deel wil seks, drugs en rock'roll. Laat iedereen kleur bekennen, dan weten we tenminste wie de vijand is.
Ik heb een hekel aan mensen die katholieken zien als zijnde het Christendom.quote:Op zondag 6 april 2008 14:52 schreef Dagonet het volgende:
Pedofiele kinderverkrachtende priesters die door de kerk in bescherming worden genomen, een terugblik op de slachtpartijen en stelselmatige discriminatie van joden en negers door de eeuwen heen, een best of zeg maar, terreuraanslagen door Christenen over de hele wereld, indoctrinatie van kinderen. Er valt genoeg te vinden hoor.
Ze doen het vooral om hun eigen achterban tevreden te stellen vermoed ik.quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima, zien die huillies meteen dat sommige gelovigen wél kunnen relativeren..
Ik snap niet waar ze dat vanuit de Bijbel rechtvaardigen. Ik zie nergens staan waardoor dat gerechtvaardigd kan worden. Daar is geen excuses voor vanuit de bijbel, dus moet gewoon bestraft worden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:52 schreef Dagonet het volgende:
Pedofiele kinderverkrachtende priesters die door de kerk in bescherming worden genomen, een terugblik op de slachtpartijen en stelselmatige discriminatie van joden en negers door de eeuwen heen, een best of zeg maar, terreuraanslagen door Christenen over de hele wereld, indoctrinatie van kinderen. Er valt genoeg te vinden hoor.
Daarna werd het veroverd door het Hyksosvolk. en ga zo maar door...quote:Archeologische vondsten ten zuiden van de Gihonbron in de Kidronvallei leveren de bewijzen van de aanwezigheid van een nederzetting. Dit gebied valt onder het Egyptische Rijk.
Deze nederzetting werd waarschijnlijk bewoond door herders.
En ook de Joden werden dus vermoord in die tijd. Ja, gruwelijke daden, maar niet minder gruwelijk dan wat er al plaats heeft gevonden..quote:De kruistochten (in engere zin) waren een serie militaire campagnes die plaatsvonden tijdens de 11e, 12e en 13e eeuw. Ze begonnen als een poging van de christenen om Jeruzalem, de heiligste plaats in het christendom, op de moslims te heroveren.
Gereformeerden doen niet zo gek veel onder voor katholieken qua kinderliefde, hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die katholieken zien als zijnde het Christendom.
Dat is totaal voorbij gaan aan het punt wat ik wil maken, namelijk dat het Christendom niet gelijk staat aan katholieken. Dat jij vervolgens weer het gebash moet inzetten ... tja, dat is bij mij nu onderhand wel bekend als een naar karakter trekje van je.quote:Op zondag 6 april 2008 17:13 schreef gronk het volgende:
[..]
Gereformeerden doen niet zo gek veel onder voor katholieken qua kinderliefde, hoor.
Daarom kan je met recht zeggen dat dergelijke landen economisch zwaar achter lopen. Armoe troef.quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef gronk het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of hoe die godsdienstsfanatici dat allemaal doen. Hele dagen demonstreren en poppenverbranden, uuuren doorbrengen met het bestuderen van een religieus boek, eindeloze flames intikken op internet, en dan ook nog op tijd boodschappen doen bij de officieel goedgekeurde winkel (die altijd net iets te ver buiten de deur ligt). Hebben die lui nog tijd voor een baan? Man, wat een leven.
'Het gebash'quote:Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat is totaal voorbij gaan aan het punt wat ik wil maken, namelijk dat het Christendom niet gelijk staat aan katholieken. Dat jij vervolgens weer het gebash moet inzetten ... tja, dat is bij mij nu onderhand wel bekend als een naar karakter trekje van je.
Je vind dat jouw moraal hoger is?quote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef gronk het volgende:
[..]
'Het gebash'
Ik 'bash' ieder geloof (inclusief atheisme) evenveel. Wanhopige pogingen van usertjes die proberen 'aan te tonen' dat [volgelingen van] het ene geloof moreel op een hoger niveau staat dan het andere... ach.
De halve moslimwereld stond op hun achterste poten om een cartoon en een simpel filmpje met oude beelden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Beetje flauw.
Wij moslims zouden niet zo moeten reageren, zolang wij de morele superioriteit hebben.
Goed, het betreft nu radicale sjieten. De gemiddelde Iranier zit in een identiteitscrisis, en weet niet wat ie aan moet. Een kleine groep wil dat Iran niet verwestert, het overgrote deel wil seks, drugs en rock'roll. Laat iedereen kleur bekennen, dan weten we tenminste wie de vijand is.
Ik denk dat veel erge zaken vooral de christelijke kant van het verhaal wordt uitgelicht: de katholieke Hitler, de uberchristelijke Republikeinen mbt de oorlog in Irak, veel beelden van onschuldige slachtoffers daar natuurlijk. Hoe het Christelijke westen Israel steunt me oorlogsmisdaden, en uiteraard allemaal geweldadige citaten uit het OT die veelvuldig te lezen zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Speculeer hier over de inhoud van deze anti-Bijbelfilm.
Welke beelden en citaten zullen ze gebruiken?
Natuurlijk!quote:Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je vind dat jouw moraal hoger is?
Whehehequote:Op zondag 6 april 2008 19:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Natuurlijk!![]()
En iedereen die het daar niet mee eens is, die ga ik lastigvallen met eindeloze postings, mails, linkjes en meer van dat al om hem of haar van zijn morele inferieuriteit te overtuigen. Net zolang tot iedereen eindelijk eens een keer begrijpt dat alles relatief is.
Duh.
Pssst, de holocaust heeft volgens hun nooit plaatsgevonden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Gokje: "Zijn bloed kome over ons" icm beelden van de Holocaust.
Ja, maar denk je nu werkelijk dat ze dat zich zullen realiseren?quote:Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prima, zien die huillies meteen dat sommige gelovigen wél kunnen relativeren..
Ik vind het grappiger dat ze serieus denken dat westerse landen hier wakker van zullen liggen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Dat denk ik niet voor die man hebben ze wel respectquote:Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat veel erge zaken vooral de christelijke kant van het verhaal wordt uitgelicht: de katholieke Hitler, de uberchristelijke Republikeinen mbt de oorlog in Irak, veel beelden van onschuldige slachtoffers daar natuurlijk. Hoe het Christelijke westen Israel steunt me oorlogsmisdaden, en uiteraard allemaal geweldadige citaten uit het OT die veelvuldig te lezen zijn.
Zelfs het eigen publiek lustte er geen brood vanquote:Op zondag 6 april 2008 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk overigens dat dit net zo'n oorverdovend "succes" zal gaan worden als die uiterst misselijke "holocaustcartoons". Een bijzonder slaapverwekkende herhaling van vooroordelen en cirkelredeneringen over hoe die idioten tegen het christendom aan kijken louter bedoeld voor het eigen publiek.
Maar wij kunnen weer lachen als deze film net zo mislukt als die holocaustcartoontentoonstelling.quote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een jankland is dat Iran zeg.
Komen er deense cartoons, houden zij een holocaustcartoontentoonstelling
Is er Fitna, komen zij met een bijbelfilm. Huilies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |