abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 14:37:25 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57868783
Geïnspireerd door de film Fitna van Geert Wilders is een Iraanse organisatie begonnen met het maken van een documentaire met de titel 'Beyond Fitna' (Fitna Voorbij), meldde het Iraanse persbureau Fars vandaag.

De film gaat over citaten in de bijbel die aanzetten tot haat, aldus de Iraanse organisatie 'NGO islam en christendom'. In de film komen beelden voor van ''christenextremisten die geïnspireerd door teksten uit de bijbel misdrijven plegen'', aldus de organisatie.

De film moet tevens Paus Benedictus XVI van repliek dienen, die vorig jaar opmerkingen maakte over de islam en geweld. De paus citeerde destijds tijdens een college in Regensburg een Byzantijnse keizer die een verband legde tussen de islam en geweld. Naderhand zei de paus dat het hem speet dat zijn woorden verkeerd waren begrepen, maar hij maakte geen excuses.

bron: Iran komt met 'anti-Bijbel film'

-----

Speculeer hier over de inhoud van deze anti-Bijbelfilm.
Welke beelden en citaten zullen ze gebruiken?

.

Gokje: "Zijn bloed kome over ons" icm beelden van de Holocaust .

[ Bericht 6% gewijzigd door Viking84 op 06-04-2008 14:42:58 ]
Niet meer actief op Fok!
  Donald Duck held zondag 6 april 2008 @ 14:50:31 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57869076
Wat een jankland is dat Iran zeg.
Komen er deense cartoons, houden zij een holocaustcartoontentoonstelling
Is er Fitna, komen zij met een bijbelfilm. Huilies.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 6 april 2008 @ 14:52:59 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57869125
Pedofiele kinderverkrachtende priesters die door de kerk in bescherming worden genomen, een terugblik op de slachtpartijen en stelselmatige discriminatie van joden en negers door de eeuwen heen, een best of zeg maar, terreuraanslagen door Christenen over de hele wereld, indoctrinatie van kinderen. Er valt genoeg te vinden hoor.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 6 april 2008 @ 14:56:32 #4
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57869191
We moeten ze straffen met een olieboycot. Dat zal ze leren.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Donald Duck held zondag 6 april 2008 @ 14:58:28 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57869229
Gewoon geen zand meer importeren van ze. Eens kijken hoe snel ze dan excuses aanbieden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57869237
We worden als kannibalen afgeschilderd. "Neem en eet hiervan, want dit is mijn lichaam."
pi_57869255
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Haha ja, echte slachtoffers he. Dat land heeft de hypocrisie uitgevonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door tho_Omas op 06-04-2008 15:16:10 (Iraanse spelfout) ]
  zondag 6 april 2008 @ 15:01:46 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_57869298
Mensen straffen omdat ze een filmpje uitzenden, stelletje jankerds .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_57869743
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.

Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 6 april 2008 @ 15:21:45 #10
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57869790
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.

Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 6 april 2008 @ 15:24:33 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57869861
quote:

*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-opener .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 april 2008 @ 15:26:11 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57869895
Zijn de kruistochten al genoemd?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 april 2008 @ 15:27:44 #13
pi_57869930
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef gronk het volgende:

[..]

Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?
Oppenheimer bij de eerste test: "I am the destroyer of worlds." Hij was dus hindoe
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 6 april 2008 @ 15:27:57 #14
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57869935
Soms vraag ik me wel eens af of hoe die godsdienstsfanatici dat allemaal doen. Hele dagen demonstreren en poppenverbranden, uuuren doorbrengen met het bestuderen van een religieus boek, eindeloze flames intikken op internet, en dan ook nog op tijd boodschappen doen bij de officieel goedgekeurde winkel (die altijd net iets te ver buiten de deur ligt). Hebben die lui nog tijd voor een baan? Man, wat een leven.
  zondag 6 april 2008 @ 15:35:34 #15
pi_57870082
Ik wil ook een fanatieke beweging
pi_57870104
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-opener .
Spreek voor jezelf alsjeblieft.
  zondag 6 april 2008 @ 15:38:12 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57870140
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf alsjeblieft.
Leuk hè, die sterretjes rondom 'wij' .
Niet meer actief op Fok!
pi_57870176
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk hè, die sterretjes rondom 'wij' .
Heb je een nieuw leesteken bedacht?
pi_57870189
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef gronk het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of hoe die godsdienstsfanatici dat allemaal doen. Hele dagen demonstreren en poppenverbranden, uuuren doorbrengen met het bestuderen van een religieus boek, eindeloze flames intikken op internet, en dan ook nog op tijd boodschappen doen bij de officieel goedgekeurde winkel (die altijd net iets te ver buiten de deur ligt). Hebben die lui nog tijd voor een baan? Man, wat een leven.
Misschien krijgen ze betaald door hun regime?
  zondag 6 april 2008 @ 15:51:35 #20
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57870392
Beetje flauw.

Wij moslims zouden niet zo moeten reageren, zolang wij de morele superioriteit hebben.

Goed, het betreft nu radicale sjieten. De gemiddelde Iranier zit in een identiteitscrisis, en weet niet wat ie aan moet. Een kleine groep wil dat Iran niet verwestert, het overgrote deel wil seks, drugs en rock'roll. Laat iedereen kleur bekennen, dan weten we tenminste wie de vijand is.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57870459
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Beetje flauw.

Wij moslims zouden niet zo moeten reageren, zolang wij de morele superioriteit hebben.
Vooral Iran ja
  zondag 6 april 2008 @ 15:57:54 #22
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57870544
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Vooral Iran ja
Iran wordt bestuurd door radicale, wereldvreemde mensen. Bijna aliens zou ik zeggen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 6 april 2008 @ 16:04:27 #23
pi_57870700
En wat is er mis met sex, drugs en rock 'n roll? Je bent niet moreel superieur als je dat soort zaken niet aan kan en [dus] moet verbieden. Dan ben je juist een klein kind.
pi_57871854
Zouden ze ook een Engelse versie van hun film maken?
Als we geluk hebben krijgen we zelfs een Nederlandse versie, speciaal voor ons
pi_57872005
quote:

Goed, het betreft nu radicale sjieten. De gemiddelde Iranier zit in een identiteitscrisis, en weet niet wat ie aan moet. Een kleine groep wil dat Iran niet verwestert, het overgrote deel wil seks, drugs en rock'roll. Laat iedereen kleur bekennen, dan weten we tenminste wie de vijand is.
Volgens mij heeft de gemiddelde Iranier ook weinig te kiezen. Of sex, drugs en rock &roll wat wsl. gezien wordt als afvallig of meebleren tegen het Westen.
pi_57872018
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:52 schreef Dagonet het volgende:

Pedofiele kinderverkrachtende priesters die door de kerk in bescherming worden genomen, een terugblik op de slachtpartijen en stelselmatige discriminatie van joden en negers door de eeuwen heen, een best of zeg maar, terreuraanslagen door Christenen over de hele wereld, indoctrinatie van kinderen. Er valt genoeg te vinden hoor.
Ik heb een hekel aan mensen die katholieken zien als zijnde het Christendom.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zondag 6 april 2008 @ 17:07:44 #27
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57872086
Prima, zien die huillies meteen dat sommige gelovigen wél kunnen relativeren. .
-
pi_57872132
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze doen het vooral om hun eigen achterban tevreden te stellen vermoed ik.
pi_57872183
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik snap niet waar ze dat vanuit de Bijbel rechtvaardigen. Ik zie nergens staan waardoor dat gerechtvaardigd kan worden. Daar is geen excuses voor vanuit de bijbel, dus moet gewoon bestraft worden.

Ik vind trouwens veel verschil in het oude en nieuwe testament. Ja in het oude vooral, staan gruwelijke dingen..zoals het vermoorden van alle inwoners van een stad. de steden Sodom en Gommora die met alle inwoners verbrand zijn omdat er geen enkel rechtvaardig en liefdevol mens meer in zou wonen. Het geven van de dochters van Lot aan een meute die de engelen wil verkrachten.

Ja, er staan in het oude testament net zulke gruwelijkheden als ook in de Koran. Ik vind ze ook heel erg op elkaar lijken, maar er staan ook veel mooie dingen in.

En even over de kruistochten. In feite gebeurde het al eerder. Jeruzalem is door vele volken ingenomen. Wat ik van die geschiedenis kan vinden? Zou het oorspronkelijk van Egypte zijn
quote:
Archeologische vondsten ten zuiden van de Gihonbron in de Kidronvallei leveren de bewijzen van de aanwezigheid van een nederzetting. Dit gebied valt onder het Egyptische Rijk.
Deze nederzetting werd waarschijnlijk bewoond door herders.
Daarna werd het veroverd door het Hyksosvolk. en ga zo maar door...

Het werden kruistochten genoemd, maar in feite was het heroveren van gebieden die waren veroverd door weer anderen nadat hun het veroverd hadden....
quote:
De kruistochten (in engere zin) waren een serie militaire campagnes die plaatsvonden tijdens de 11e, 12e en 13e eeuw. Ze begonnen als een poging van de christenen om Jeruzalem, de heiligste plaats in het christendom, op de moslims te heroveren.
En ook de Joden werden dus vermoord in die tijd. Ja, gruwelijke daden, maar niet minder gruwelijk dan wat er al plaats heeft gevonden..

Denk dat de mannen vroeger niet ver van beesten verwijderd waren. (de vrouwen hadden in die tijd nergens rechten ook niet van ongelovige stammen, daarom benoem ik de mannen) Het was de zucht naar macht en jaloersheid op bezittingen welvaart van je buurman. (denk dat het nog steeds aan de gang is)

Die kruistochten zijn net zo min te rechtvaardigen als dat de toenmalige bezitters van het land dit ook met een oorlog hebben veroverd het land Neem aan dat er toen ook heel veel mensen vermoord zijn. En nee, ik praat die gruwelijke/beestachtige praktijken niet goed.Maar inderdaad...het is zo dat bepaalde zaken (net als sommige teksten in de Koran) als oproep tot haat gezien kan worden. Ik ontken dat niet.....Ik zie in het nieuwe testament andere teksten, maar die zullen ze wel niet voor de film gebruiken

En nu maar hopen op rellen zeker Die komen in Nederland net zo min als dat de moslims zich er toe lieten verleiden. Hooguit een paar ettertjes die überhaupt wel van plan waren de boel af te breken. Wanneer komt de film uit van Atheïsten? Die roepen toch ook al aardig op tot geweld. .....posts als: deporteren dat volk.. er moet etnisch gezuiverd worden.. enz enz..zie ik toch ook regelmatig staan. En juist van een anti-gelovige. Hele volken moeten een bom op gegooid worden....steden waar gelovigen wonen moeten zinken in de Noordzee enz Alleen heb je dan wel een probleem. er is geen boek waar ze hun daden tot uitvoer in schrijven.. Maar ze roepen wel op tot haat. En dan hebben we het niet eens over een boek van duizenden jaren oud.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  zondag 6 april 2008 @ 17:13:32 #30
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57872197
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:04 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan mensen die katholieken zien als zijnde het Christendom.
Gereformeerden doen niet zo gek veel onder voor katholieken qua kinderliefde, hoor.
pi_57872620
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:13 schreef gronk het volgende:

[..]
Gereformeerden doen niet zo gek veel onder voor katholieken qua kinderliefde, hoor.
Dat is totaal voorbij gaan aan het punt wat ik wil maken, namelijk dat het Christendom niet gelijk staat aan katholieken. Dat jij vervolgens weer het gebash moet inzetten ... tja, dat is bij mij nu onderhand wel bekend als een naar karakter trekje van je.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57872665
Christenbashen is anders een te prijzen bezigheid.
pi_57873044
quote:
Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef gronk het volgende:
Daarom kan je met recht zeggen dat dergelijke landen economisch zwaar achter lopen. Armoe troef.

Sterker, zonder olie waren degelijke landen al uitgestorven door de geeuwhonger.
  zondag 6 april 2008 @ 18:30:49 #34
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57873653
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:37 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat is totaal voorbij gaan aan het punt wat ik wil maken, namelijk dat het Christendom niet gelijk staat aan katholieken. Dat jij vervolgens weer het gebash moet inzetten ... tja, dat is bij mij nu onderhand wel bekend als een naar karakter trekje van je.
'Het gebash'

Ik 'bash' ieder geloof (inclusief atheisme) evenveel. Wanhopige pogingen van usertjes die proberen 'aan te tonen' dat [volgelingen van] het ene geloof moreel op een hoger niveau staat dan het andere... ach.
  zondag 6 april 2008 @ 18:47:35 #35
pi_57873982
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef gronk het volgende:

[..]

'Het gebash'

Ik 'bash' ieder geloof (inclusief atheisme) evenveel. Wanhopige pogingen van usertjes die proberen 'aan te tonen' dat [volgelingen van] het ene geloof moreel op een hoger niveau staat dan het andere... ach.
Je vind dat jouw moraal hoger is?
pi_57874158
quote:
Beetje flauw.

De halve moslimwereld stond op hun achterste poten om een cartoon en een simpel filmpje met oude beelden.

Het is maar net wat je morele superioriteit noemt...

Als de moslimwereld dan toch morele superioriteit had willen tonen, hadden ze het lachend weggewuifd en moeten laten zien dat 'ze' er boven stonden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 6 april 2008 @ 19:10:45 #37
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57874473
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:

Speculeer hier over de inhoud van deze anti-Bijbelfilm.
Welke beelden en citaten zullen ze gebruiken?
Ik denk dat veel erge zaken vooral de christelijke kant van het verhaal wordt uitgelicht: de katholieke Hitler, de uberchristelijke Republikeinen mbt de oorlog in Irak, veel beelden van onschuldige slachtoffers daar natuurlijk. Hoe het Christelijke westen Israel steunt me oorlogsmisdaden, en uiteraard allemaal geweldadige citaten uit het OT die veelvuldig te lezen zijn.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 6 april 2008 @ 19:11:40 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57874488
quote:
Op zondag 6 april 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je vind dat jouw moraal hoger is?
Natuurlijk!

En iedereen die het daar niet mee eens is, die ga ik lastigvallen met eindeloze postings, mails, linkjes en meer van dat al om hem of haar van zijn morele inferieuriteit te overtuigen. Net zolang tot iedereen eindelijk eens een keer begrijpt dat alles relatief is.

Duh.
  zondag 6 april 2008 @ 19:14:13 #39
pi_57874540
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:11 schreef gronk het volgende:

[..]

Natuurlijk!

En iedereen die het daar niet mee eens is, die ga ik lastigvallen met eindeloze postings, mails, linkjes en meer van dat al om hem of haar van zijn morele inferieuriteit te overtuigen. Net zolang tot iedereen eindelijk eens een keer begrijpt dat alles relatief is.

Duh.
Whehehe
  zondag 6 april 2008 @ 19:15:38 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57874568
Iran hoeft alleen maar op google te zoeken naar christiankiller en google geeft zelf al suggesties over het perverse Christendom.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 6 april 2008 @ 19:55:50 #41
124403 UZN
Hello world!
pi_57875383
Gewoon negeren. Echt negeren. Misschien snappen de Moslims het dan. Dat Christenen geen vlaggen gaan verbranden, demonstraties gaan houden of dreigen met aanslagen. Ach, waarschijnlijkt dringt het toch niet door die holle kokosnoten.

Maakt mij niet uit waar films over gemaakt worden. Ben toch niet gelovig. Een film over ongelovige mag ook. Geen problemen mee. Lekker toch. Leven in een vrij land Houwe zo
pi_57875758
Over elke religie valt een film te maken die de gevaren en hypocrisie blootlegt. Religie *is* namelijk gevaarlijk en hypocriet. Bij de islam blijkt dat ook eens te meer. In moslim-landen gaan mensen schuimbekkend de straat op om te demonstreren tegen Fitna: een film waarin voornamelijk moslims aan het woord zijn en Koran-citaten in beeld verschijnen. Ze geven hoog op over hoe erg het wel niet is dat de islam wordt beledigd. Vervolgens komen ze ZELF met een film die anderen beledigt. Hoe hypocriet.

Het toont maar weer eens aan hoe woorden als 'respect' en 'zelfreflectie' bij fundamentalistische moslims een eenrichtingsweg zijn.
  zondag 6 april 2008 @ 21:10:54 #43
124403 UZN
Hello world!
pi_57876956
Respecteer de vreedzame Islam of ik sla al je tanden uit je bek + die van je vrienden en familie.
pi_57877150
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Gokje: "Zijn bloed kome over ons" icm beelden van de Holocaust .
Pssst, de holocaust heeft volgens hun nooit plaatsgevonden.
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, maar denk je nu werkelijk dat ze dat zich zullen realiseren?
pi_57877180
Ik denk overigens dat dit net zo'n oorverdovend "succes" zal gaan worden als die uiterst misselijke "holocaustcartoons". Een bijzonder slaapverwekkende herhaling van vooroordelen en cirkelredeneringen over hoe die idioten tegen het christendom aan kijken louter bedoeld voor het eigen publiek.
pi_57877372
quote:

Ik vind het grappiger dat ze serieus denken dat westerse landen hier wakker van zullen liggen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57877465
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik denk dat veel erge zaken vooral de christelijke kant van het verhaal wordt uitgelicht: de katholieke Hitler, de uberchristelijke Republikeinen mbt de oorlog in Irak, veel beelden van onschuldige slachtoffers daar natuurlijk. Hoe het Christelijke westen Israel steunt me oorlogsmisdaden, en uiteraard allemaal geweldadige citaten uit het OT die veelvuldig te lezen zijn.
Dat denk ik niet voor die man hebben ze wel respect
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 6 april 2008 @ 21:34:22 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57877487
Boehoe, ik vind dat wij de enigen zijn die anti-godsdienstfilms mogen maken...

Maar goed. Die holocausttentententoonstelling in Teheran was trouwens hun manier om middels het beledigen van de holocaust te laten zien hoe het spotten met gevoelige zaken aankomt. Want in het westen is Auschwitz voor velen bijkans een religie geworden, met Anne Frank als de Heilige Maagd en Adolf Hitler als Satan. In dat opzicht was het helemaal niet zo'n absurde keuze.
The End Times are wild
pi_57877548
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk overigens dat dit net zo'n oorverdovend "succes" zal gaan worden als die uiterst misselijke "holocaustcartoons". Een bijzonder slaapverwekkende herhaling van vooroordelen en cirkelredeneringen over hoe die idioten tegen het christendom aan kijken louter bedoeld voor het eigen publiek.
Zelfs het eigen publiek lustte er geen brood van
pi_57877552
Is er al een omroep bekend die hem integraal wil uitzenden? Ik ben wel benieuwd naar de opvattingen van Iran over het christelijke westen.
  zondag 6 april 2008 @ 21:42:50 #51
pi_57877660
Misschien heeft de NCRV interesse?
pi_57877743
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar wij kunnen weer lachen als deze film net zo mislukt als die holocaustcartoontentoonstelling.
  zondag 6 april 2008 @ 22:23:49 #53
124403 UZN
Hello world!
pi_57878644
Misschien kunnen wij met wat vliegtuigen daar in wat Gebouwen hutjes vliegen? Ze zijn daar nogal van de tand om tand enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')