Haha ja, echte slachtoffers he. Dat land heeft de hypocrisie uitgevonden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een jankland is dat Iran zeg.
Komen er deense cartoons, houden zij een holocaustcartoontentoonstelling
Is er Fitna, komen zij met een bijbelfilm. Huilies.
Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?quote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.
Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-openerquote:Op zondag 6 april 2008 15:20 schreef heiden6 het volgende:
Er is net zo veel belastend materiaal te vinden als over de islam en haar extremen, alleen zijn de feiten ongetwijfeld wat ouder.
Wel grappig dat men in het M-O schijnt te denken dat iedere niet-moslim een christen is.
Oppenheimer bij de eerste test: "I am the destroyer of worlds." Hij was dus hindoequote:Op zondag 6 april 2008 15:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Hadden de atheisten niet Hiroshima en Nagasaki op hun geweten?
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*Wij* denken dat iedereen in het M-O een radicale moslim is, dus dit is eigenlijk wel een eye-opener.
Heb je een nieuw leesteken bedacht?quote:Op zondag 6 april 2008 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk hè, die sterretjes rondom 'wij'.
Misschien krijgen ze betaald door hun regime?quote:Op zondag 6 april 2008 15:27 schreef gronk het volgende:
Soms vraag ik me wel eens af of hoe die godsdienstsfanatici dat allemaal doen. Hele dagen demonstreren en poppenverbranden, uuuren doorbrengen met het bestuderen van een religieus boek, eindeloze flames intikken op internet, en dan ook nog op tijd boodschappen doen bij de officieel goedgekeurde winkel (die altijd net iets te ver buiten de deur ligt). Hebben die lui nog tijd voor een baan? Man, wat een leven.
quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Beetje flauw.
Wij moslims zouden niet zo moeten reageren, zolang wij de morele superioriteit hebben.
Iran wordt bestuurd door radicale, wereldvreemde mensen. Bijna aliens zou ik zeggen.quote:
Volgens mij heeft de gemiddelde Iranier ook weinig te kiezen. Of sex, drugs en rock &roll wat wsl. gezien wordt als afvallig of meebleren tegen het Westen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:51 schreef Super7fighter het volgende:
Goed, het betreft nu radicale sjieten. De gemiddelde Iranier zit in een identiteitscrisis, en weet niet wat ie aan moet. Een kleine groep wil dat Iran niet verwestert, het overgrote deel wil seks, drugs en rock'roll. Laat iedereen kleur bekennen, dan weten we tenminste wie de vijand is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |