Serieus, die fillers zijn echt triest.quote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-
25. Sai and Sasuke Arc (253-273)
26. Filler Arc 17 (274-???)
27. Hidan and Kakuzu Arc (???-???)
dus toch wel fillersquote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-
25. Sai and Sasuke Arc (253-273)
26. Filler Arc 17 (274-???)
27. Hidan and Kakuzu Arc (???-???)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:ach die gast wordt ook met de dag ouder hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Reintroduction arcquote:Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef Kijana het volgende:
Beetje een noob vraag maar ik wil de manga gaan lezen maar welke chapter is het begin van Shippuuden?
Yup... voor mij althans wel.quote:Op maandag 7 april 2008 11:25 schreef I.B het volgende:
Al beginnen de laatste 2 episodes weer ergens op te lijken, de spanning is er zo'n beetje af voor mij. Kan het ook nauwelijks nog volgen met al die onbelangrijke verhaallijntjes tussendoor.![]()
Ligt het aan mij of is Naruto flink achteruit gegaan na die hele zooi fillers?
Minder dan in de anime vond ik. Maar dat is omdat het bij de anime zo lang gerekt is tot dat ze Sasuke eindelijk vonden, dat je toch ook wel wat meer verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef capital_P het volgende:
had de retreive sasuke arc in de manga ook zo'n anticlimax?
Ik dacht dat ze de hele tijd opbouwden naar het gevecht tussen sasuke en naruto. Vinden ze hem eindelijk, gaat ie ervandoor...
Gaarste arc tot nu toe (behalve het gevecht met orochimaru).
http://www.dattebayo.com/pr/69quote:We will also not release it in MP4, MKV, OGM, or any other retarded format you might think is "superior", "more supported" (lol), etc.
Wat een tokkies zijn ze ookquote:Our video encoding staff immediately downloaded and evaluated the MKV compression tools and found them to be highly superior to our currently used beta of Windows Movie Maker 2.1, and as a result, we will be releasing all our products directly in MKV form.
Je bent erin getuind?quote:Op vrijdag 11 april 2008 06:00 schreef Ge4ce het volgende:
Download de '[DB] Bleach 166 HDTV' zou ik zeggen, zul je zien wat hun bedoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan de anti-climax....There will be no Naruto next week
Tofquote:Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef Sala-adin het volgende:
ben begonnen met de manga te lezen, ben al bij 331
Maar Naruto is gewoon nog sterker.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zegt kakashi eigenlijk dat hij weinig chakra heeft, en naruto 4x zoveel, ik dacht de hoeveelheid chakra is een weergave van de kracht van iemand, en kakashi lijkt me 1 van de sterke personen in die serie.
Volgende week pas weer. Stond in het laatste chapter.. deze week geen manga.quote:
Normaal, 4x zo veel dan Kakashiquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar Naruto is gewoon nog sterker.Of kan nog sterker worden in elk geval...
Ik weet alleen niet.. zei hij dat over Naruto zijn eigen chakra of + die van de kyuubi?
SPOILER: shipp: ep55Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderandere wat strawberry zegt, maar het gaat natuurlijk ook om wat voor technieken iemand kent.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zegt kakashi eigenlijk dat hij weinig chakra heeft, en naruto 4x zoveel, ik dacht de hoeveelheid chakra is een weergave van de kracht van iemand, en kakashi lijkt me 1 van de sterke personen in die serie.
Kakashi gebruikt zijn hersens meer, Shikamaru is ook helemaal niet sterk maar door zijn intelligentie weet hij vaak te winnen. Naruto is gewoon zo'n rambo figuur, maar qua kracht (of zoals de japanners zo mooi zeggen: Chikara) is hij wel sterker. Mensen die de manga hebben gelezen moeten dat weten :pquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Onderandere wat strawberry zegt, maar het gaat natuurlijk ook om wat voor technieken iemand kent.
Chakara moet je meer zien als uithoudingsvermogen, en dat is niet altijd de doorslaggevende factor.
Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende week pas weer. Stond in het laatste chapter.. deze week geen manga.
Je bent dus al helemaal bij begrijp ik?
Normaal gesproken is dat ook zo. Maar net als bij de anime, slaan ze af en toe een weekje over...quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzo
Balen dat er geen uitkomt deze week, ik dacht dat de manga gewoon elke week uit zou komen
SPOILER: manga 398Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hope notIk zal meteen even gaan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef Cahir het volgende:ik dacht dat het regen outfits warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Lucidity4All
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb 'm nog niet gezien. Welke is het? Die van die trailer met Naruto die zogenaamd dood is?
En komt Sasuke erin voor?
Jammer dat Sasuke er niet in zit, maar die trailer zag er verder goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Fillers zijn er om niet te ver in te lopen op de manga. Een anime ep. behelst 2 manga chapters dus gaat de anime 2x zo snel. Vandaar ook de 100 fillers voordat shippuuden begon.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
Zodat de manga (waarop de anime series gebaseerd zijn) niet wordt ingehaald.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, en die manga is iedere keer te kort en te laat
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef Dethroned het volgende:Alsjeblieft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.
Hinata is maar een bijfiguur.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-05-2008 08:03:36 ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu op een punt beland waarbij ik de huidige verhaallijn van de manga wel logisch vind. Alles wordt goed uitgelegd. Een ding was ik nog wel raar vind is....Dat is wel een heel goed punt eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?
Ze ziet wel degelijk "iets" en moet ervan blozen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is de bovenstaande fanart wel af? Aangezien je niet te weten krijgt wat Hinata nou ziet.
Het verandert trouwens mijn mening niet. Naruto x Hinata is kut.Maar dat komt doordat ik me erg aan Hinata erger soms.
Ik ben dus wel zwaar fan van hinata, ze is zo schattigI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Die rechter waar ze bloost is toch gewoon het eerste plaatje? Dan ziet ze Naruto en zie je haar dat ook denken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:38 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
[..]
Ze ziet wel degelijk "iets" en moet ervan blozen.
Volgens mij moet je deze van links naar rechts lezen, ik las hem ook eerst van rechts naar links maar toen vond ik hem ook niet afgemaakt. Wanneer je van links naar rechts leest dan klopt hij volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die rechter waar ze bloost is toch gewoon het eerste plaatje? Dan ziet ze Naruto en zie je haar dat ook denken.
Of bekijk ik het nu verkeerd en is dat wel het laatste plaatje?Ik ben met manga's gewend van rechts naar links te lezen dus.. en ik snap die tekst dan ook niet helemaal mocht het het laaste plaatje zijn.
Hinate voor de herenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Mja dat Hinata veel (vooral mannelijke) fans heeft was mij al bekend.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hinate voor de heren
Sasuke voor de dames (toch Strawberry!!!)
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hinate Sakura voor de heren![]()
Sasuke voor de dames (toch Strawberry!!!)
sakura met lang haarquote:Op zondag 18 mei 2008 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik moest kiezen, zou ik ook voor Temari gaan.
Temari![]()
Hinata
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb de spoiler gelezen van de manga van aankomende vrijdag, OMFG!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Temari![]()
Hinata![]()
![]()
You're kidding me? Dat is echt het laatste wat ik van hem had gedacht. Issie niet fake?
Ik ga de manga spoiler niet lezen, maar er zal verder wel niet zoveel in staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat zou nog wel een stukje vreemder zijn denk ik.Sasuke denkt alleen maar aan wraak.
Ik denk niet dat de fans het zo leuk zullen vinden trouwens![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2008 07:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het erg apart. Wist Akatsuki ervan?Ik ga je niets meer vertellen want dna kan je beter de spoiler lezen. Het is namelijk wanneer je het verhaal leest totaal niet relevant, ik vond het alleen wel hele schokkende info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat zou nog wel een stukje vreemder zijn denk ik.Sasuke denkt alleen maar aan wraak.
Ik denk niet dat de fans het zo leuk zullen vinden trouwens
Ik vertel toch een klein beetje;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit>quote:DB:
People suggested a message about penguins going boom or a Kyuubi Chuck Norris.
I on the other hand decided I would not bore you with such lame messages.?
[ Bericht 15% gewijzigd door Ge4ce op 23-05-2008 07:52:32 ]![]()
Ik vind het jammer dat naruto zo weinig jutsu's kent, de enige 2 goede zijn shadow replication en rasengan, dat meisje tegen wie hij nu vecht in de anime kan er gewoon veel net als de meeste in de serie.![]()
Dat begint me nou ook te irriteren. En het erge nog is, dat zijn taijutsu ook niet veel beter dan standaard is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik vind het jammer dat naruto zo weinig jutsu's kent, de enige 2 goede zijn shadow replication en rasengan, dat meisje tegen wie hij nu vecht in de anime kan er gewoon veel net als de meeste in de serie.
Hij kan trouwens nog wel een summoning en nog een verboden jutsu, maar die zullen ze zeker niet in de filller laten zien.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Dat summonen doet die ook nooit meer. Raar eigenlijk. Was wel geinig. En zo'n grote kikker lijkt me best handig in een gevecht.![]()
Ja maar hij is dan ook niet voor niets de slechtste van de klas hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:41 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Dat begint me nou ook te irriteren. En het erge nog is, dat zijn taijutsu ook niet veel beter dan standaard is.
Hij kan trouwens nog wel een summoning en nog een verboden jutsu, maar die zullen ze zeker niet in de filller laten zien.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Maar wel Oro tot het uiterste drijven!!!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Het zou tof zijn als hij wat kyuubi achtige jutsu's had, net als wat gaara kon door zijn biju, Naruto gaat eigenlijk van best zwak naar extreem sterk door kyuubi.![]()
Hij heeft in de manga nog één keer een 'nieuwe' jutsu geleerd. Maar dat was ook een tijdverspilling.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:36 schreef Picchia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen. Ik zal nog even kijken. Het leek me ook nogal onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen. Ik zal nog even kijken. Het leek me ook nogal onlogisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:40 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 06:29 schreef Ge4ce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No contest. Sakura wint dat altijd
Sakura: the epiphany of Girlpowerrrrrrrrrrrrr
Uiteindelijk wint Naruto.....quote:Op maandag 26 mei 2008 10:50 schreef Ge4ce het volgende:
FAKE! (En het is nog 800*600 ook.)
Het zou wel een leuk gevecht zijn, Sakura vs. Naruto.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Geile armenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:25 schreef wdn het volgende:
Stelletje spoiler addicts
http://www.narutocentral.com/images/gallery/Cosplay/588.jpg![]()
Ik ben gestopt met het kijken van de anime, maar volg dit topic tot er weer een epic strijd komt.A little bit hateful![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg me af als NarutoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Picchia op 30-05-2008 14:07:46 ]![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:02 schreef Picchia het volgende:Als ze in de fillers verklaringen geven voor dingen die in de manga nog niet eens verklaard zijn, zou ik er maar niet te veel waarde aan hechten. Uiteindelijk gaat Kishi echt niet rekening houden met de fillers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Enough said lijkt mequote:
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Maar er zijn nog wel een aantal vragen waar ik nu mee zit na deze manga chapter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik heb geen zin dat deze vberhaallijn lang gaat duren. Laat hem maar snel Naruto tegenkomen.
En trouwens, wat is er gebeurd met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vroeg ik me dus ook af.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Dat is me wat zeg, die mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee eigenlijk vind ikI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
43 eps anime en dan zouden ze bij deze week van de manga zijn.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
met het tempo van de anime is dat eerder 126 epsquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef ArcticBlizzard het volgende:
43 eps anime en dan zouden ze bij deze week van de manga zijn.
![]()
![]()
Wanneer komt die movie 4 nou uit. Hoe kan het eigenlijk dat zoiets niet snel gepirate wordt terwijl letterlijk alle hollywood films wel
A little bit hateful![]()
Je bedoelt de eerste shippuuden film die al een behoorlijke tijd (langer dan een maand dacht ik) online staat?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:15 schreef Liquidootje het volgende:
Wanneer komt die movie 4 nou uit. Hoe kan het eigenlijk dat zoiets niet snel gepirate wordt terwijl letterlijk alle hollywood films wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:38 schreef GrupoBalanca het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Fillers, en dan toch pas de 17e weer een nieuwe ep..............
Aflevering was wel ok, nu maar wachten op de manga.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILER: manga 403Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles is nu wat duidelijker. Maar toch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:48 schreef Picchia het volgende:Heeft hij niet alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: nieuwe mangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en....!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens
De "key"?![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Je was gewaarschuwdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Fillers, en dan toch pas de 17e weer een nieuwe ep..............
Ik hoop dat in die dubbele ep van volgende week, het wordt afgerond..quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Weet iemand mischien hoeveel eps die filler nog duurt?
Maar zal wel niet..![]()
![]()
Ik heb vandaag een beetje rondgestruind op het web en ik denk dat het nog wel even gaat duren.
Gokje: einde van het seizoen halen we wel.Beatus vir qui suffert tentationem.
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:29 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 93% gewijzigd door Dethroned op 01-07-2008 13:26:44 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ja handig hequote:? Hij is nu wel aangepast met hoop meer tekst
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
dag mensen
Ik wil binnenkort ook maar eens gaan beginnen/verder gaat met naruto. heb toen het net kwam wel een aantal afleveringen gezien maar nu het in goede kwalitiet te krijgen if maar besloten om de gehele serie te gaan kijken.
Alleen zit ik met die fillers
Ik hag gehoord dat aflevering 135 tot de 1 na laatse eigenlijk wel allemaal fillers zijn tot shippuden of zo begint. Nou heb ik niet zo'n zin om zoveel onzin afleveringen te kijken, maar aan de andere kant zijn het ook wel 70+ afleveringen die ik mis dan.
Iemand die wat meer inzicht kan verschaffen betreffende de fillers/wel/niet kijken situatie?![]()
Stel het wordt slecht weer tijdens de zomer(vakantie), dan kan je ze gerust kijken.
Anders lekker iets anders doen, je mist niks ze beginnen het zelfde en eindige het zelfde.
De enig die ik echt een aanrader vond is er 1tje met Rock Lee, ik zal even voor je kijken of ik er achter kan komen welke filler ep. dat is.![]()
De fillers staan verder los van het oorspronkelijke verhaal, dus het is niet erg als je ze mist.
Ze kunnen opzich wel vermakelijk zijn, maar erg veel waarde zal ik er niet aan hechten.![]()
Curry of Life eppi's !!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Stel het wordt slecht weer tijdens de zomer(vakantie), dan kan je ze gerust kijken.
Anders lekker iets anders doen, je mist niks ze beginnen het zelfde en eindige het zelfde.
De enig die ik echt een aanrader vond is er 1tje met Rock Lee, ik zal even voor je kijken of ik er achter kan komen welke filler ep. dat is.
![]()
![]()
Irritante Dattebayo weer..
quote:DB is forced to announce that our weekly shipment of raws from Japan was accidentally switched with a shipment of Chinese fireworks.![]()
Manga is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Manga is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou ik een jaar de manga niet moeten lezen want ik ben echt gek aan het worden van eht wachten!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ja, viel me ook meteen opquote:Op maandag 7 juli 2008 14:46 schreef wc-eend het volgende:
Tv Tokyo is digitaal gegaan..
DE KWALITEIT!!!!![]()
Sakura
Daarnaast natuurlijk een geweldig geweldadige dubbele aflevering
Het mag dan wel een filler zijn, maar deze ep was te erghopelijk een unleashed kyuubi en unleashed sora
Alleen moet het natuurlijk niet 20 eps duren
![]()
![]()
Hebben jullie het over de laatste twee afleveringen? Die van gisteren of vandaag?A little bit hateful![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie het over de laatste twee afleveringen? Die van gisteren of vandaag?
Cesare-Borgia: die Kyuubi in het begin was weer mooi gedaan. Alhoewel erg kort
Naruto zou zijn Kyuubi eens op die barrier kunnen loslaten. Of Sora zijn arm
Na de fillers zijn er alleen nog burgers over en team 7 en team 8 ofzo want damn dat gaat hard!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal stervenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Na de fillers zijn er alleen nog burgers over en team 7 en team 8 ofzo want damn dat gaat hard!
Hmm? Ik lees geen manga's als je dat bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Vieze manga-info spoiler.
Is gewoon een wet in anime: "het loopt altijd goed af"
In de anime fillers niet, nee.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal sterven
Damn, ik denk echt telkens dat jij ook de manga leest.Hoe komt dat?
![]()
Of zeven gouden ballen met een sterretjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oh zo ja, dat wel. Een maandenlange herstellende coma mis ik al een tijdje.
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de anime fillers niet, nee.......
Damn, ik denk echt telkens dat jij ook de manga leest.Hoe komt dat?
Ik heb ooit 1x een NANA nederlandse versie manga in de handen gehad maar dat is alles wat ik van manga ken
Ik lees geen manga
Echt niet.
En dan heb je der 7 verdwijnen ze weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Of zeven gouden ballen met een sterretjes
Strawberry: Ik kan Shion ni Ou aanraden. Is op shougi (soort van schaken) gericht maar kent tevens een keigoed mystery verhaal erbij. Plus der is een crossdresser
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 09-07-2008 20:32:47 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Nieuwe manga..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Filler en gaaf in één zin? Hoe kan het.Ik kijk ze niet eigenlijk...
Maar dat vooral aangezien ze verder toch van geen betekenis zijn voor het verhaal.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag wat voor film er nou komt op 2 augustus... De terugkeer van Sasuke ? Tuurlijk is er redelijk wat uit te werken sinds de start van de filler, maar volgens mij gaat het anders wel erg hard.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Dattebayo is gestopt met ondertitelen van Naruto
Ze beweren dat het permanent is, maar dat is al eens eerder gezegd. Zie persbericht: http://www.dattebayo.com/pr/84![]()
Nope, deze week geen ep!!!
De manga is er wel ennnnn is cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Wanco het volgende:
Dattebayo is gestopt met ondertitelen van Naruto
Ze beweren dat het permanent is, maar dat is al eens eerder gezegd. Zie persbericht: http://www.dattebayo.com/pr/84![]()
Heb je op de 2 links geklikt?
Geweldig die trolls en posts van DB.
Er is deze week gewoon geen Naruto omdat er geen Naruto is deze week
Naruto - Legend of the Stone of Gelel
CartoonWorld heeft hem gesubbed. Engelse dvd versie denk ik aangezien die net uit is
waarom is er elke keer na een aflevering een week geen naruto?, na een dubbele ep is het sowieso steeds maar nu ook al bij 1 aflevering, gewoon 2 fillerafleveringen per maand nu, schiet toch niet op, op die manier is deze filler eind oktober een keer klaar.![]()
Dat heet: Tijdruekken. De manga is nog niet ver genoeg weg van de anime!!!!111eeneinone.
Achja, opzich is de filler niet zo erg saai, al mag Sora nu onderhand wel eens dood weg gaan. Aan 1 anti-protagonist hebben we genoeg. (Sasuke)
[ Bericht 5% gewijzigd door Ge4ce op 19-07-2008 05:39:44 ]![]()
Liever zo dan dat ze in het verleden hebben gedaan (met die losse afleveringen).Beatus vir qui suffert tentationem.
en 100 stuks achter elkaar!
Ach naast naruto volg ik ook D. gray man, Macross frontier, Bleach, one piece en heb ik veel volledige anime's op mijn hd staan.
Zolang de manga's maar blijven komen vind ik het goed.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Manga: we worden verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:16 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Manga: we worden verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik nog naar benieuwd ben is een soort van boomstam achtig iets. Het is duidelijk dat de 1st en 2nd hokage de 3rd Hokage heeft getraind en hij heeft weer Orochimaru, Jiraya en de 5h getraind. Maar wie nou allemaal betrokken was bij de generatie van de 4th en wie onder de 5th hebben getraind en bij wie Kakashi nou allemaal zat .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Wiki ....
En het klopt ook wel als je de manga leest
Ik denk dat dat ook de rede is hoe pervie sage the Ultimate Rasengan kon doen.
En naruto moet nog steeds zijn kekkei genkai achterhalen.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Deze episode was weer goed.
Eindie van deze filler-arc lijkt eraan te komen trouwens als je de gevechten bekijkt in deze eps
Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef wdn het volgende:
Deze episode was weer goed.
Eindie van deze filler-arc lijkt eraan te komen trouwens als je de gevechten bekijkt in deze eps
Was trouwens wel een keer een goede filler.
YEAH Sakura !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Oh ja
SAKURA FTW![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.
Was trouwens wel een keer een goede filler.
YEAH Sakura !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Shippuuden 68-69, wat een episode zeg. Volgende week wrd het erg vet!
Volgens mij is volgende week de laatste filler.The Way The World Ends...![]()
Misschien wel. Eigenlijk denk ik dat er nog wel 1 extra epi komt. Je ziet de 4-tails verschijnen dus wellicht is dat het einde van de epi en dan gaat het nog 1 weekje door.
BTW, Sora is eigenlijk een mislukte kloon met DEZELFDE chakra als Naruto (of eigenlijk de Kyuubi). Moet ie die niet kunnen absorben ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Deze was goed zeg![]()
![]()
Vond het opzich nog wel meevallen. De dubbele epi wordt toch meestal gevolgd door het uitblijven van de epi de week erna ? Dus volgende week komt wel die movie uit en volgens mij niet in de bios.
Bovenaan stond er een melding van max 1.000.000 available. Dat duit op verkoop van dvd's en niet een biosrelease.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Betekent dat wij dus eindelijk een keer een movie (sub) kunnen verwachten binnen een half jaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:12 schreef Dethroned het volgende:
Vond het opzich nog wel meevallen. De dubbele epi wordt toch meestal gevolgd door het uitblijven van de epi de week erna ? Dus volgende week komt wel die movie uit en volgens mij niet in de bios.
Bovenaan stond er een melding van max 1.000.000 available. Dat duit op verkoop van dvd's en niet een biosrelease.
![]()
Manga:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
First page van de nieuwe mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
First page van de nieuwe mangaZe willen het gewoon verlengen, dus eigenlijk alleen maar langer maken. Maar misshien zit die 8-Tails al in de Genjutsu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...![]()
Discovered, gebruik spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh...zit Asuma in de fillers?
Sluit wel goed aan op de volgende verhaallijn dan..van waar het verder gaat na de fillers.![]()
Einde fillers in zicht? 72 twijfel ik maar 73 lijkt me zeker geen filler meer:O
72 "Silently Approaching Threat"
"Shinobiyoru kyōi" (忍び寄る脅威) August 21, 2008
73 "Akatsuki Invasion"
"Akatsuki shinkō" (暁侵攻) August 28, 2008![]()
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef chef7 het volgende:
Einde fillers in zicht? 72 twijfel ik maar 73 lijkt me zeker geen filler meer:O
72 "Silently Approaching Threat"
"Shinobiyoru kyōi" (忍び寄る脅威) August 21, 2008
73 "Akatsuki Invasion"
"Akatsuki shinkō" (暁侵攻) August 28, 2008
Onderaan.![]()
http://www.onemanga.com/Naruto/312/quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035
Onderaan.
Raar, want eigenljk zijn we al iets verder. Naruto heeft al geleerd hoe hij zijn blaadjes kan scheuren enzo.
Volgens mij zjin we zelfs bij chapter 318.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
http://www.onemanga.com/Naruto/312/
Raar, want eigenljk zijn we al iets verder. Naruto heeft al geleerd hoe hij zijn blaadjes kan scheuren enzo.
Volgens mij zjin we zelfs bij chapter 318.
WAT?Dat is in de fillers gebeurd of heb ik een aflevering gemist?
![]()
![]()
Jups zit in de fillers.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WAT?Dat is in de fillers gebeurd of heb ik een aflevering gemist?
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.Beatus vir qui suffert tentationem.
Het verschil zit em in de timing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
De Bleach storyline leent zich minder voor een pauze (filler) dan de Naruto storyline.
Bij Bleach gaat men Hueco Mondo in en word continu gevochten en er gebeuren telkens weer wat tot de huidige chapters waar Ichigo nog in Hueco zich bevind en weer gaat vechten terwijl er overal andere spannende dingen staan te wachten.
Bij Naruto kwam het goed uit. Ze hadden Gaara gered en kwamen weer terug in Konoha.
Naruto moest maar weer eens een nieuwe training starten en precies bij zijn doorbraak zijn ze overgegaan op fillers. Zo is de overgang perfect. Na de filler kan Naruto zijn training weer voortzetten.
Bij Bleach onderbraken ze het net terwijl de manga nog VOLOP bezig was. Is ff wat minder charmant.
Beide hebben spannende, leuke en met name ook een grote hoeveelheden ontwikkelingen lopen vanaf de start van de filler tot huidige hoofstory. Ik ben erg benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
Dus...nu veranderen ze de oorspronkelijke verhaallijn van de manga door bepaalde dingen van Naruto's training al in de fillers te stoppen.
![]()
Nee klopt niet helemaal
Bij de anime (voor de fillers) zijn we op het punt belan dat hij de blaadjes (bijna helemaal?) kan doorsnijden, de training is hetzelfde als in de manga. Echter wat niet in de manga voorkomt maar wel in de fillers is dat Naruto leert om chakra toe te voegen aan een wapen (zoals Asuma dat demonstreerde on zowel de anime als manga). Hij gebruikt bij de training die hij van Asuma krijgt geen clones.
In de filler gebruikt hij de windcuttingtechniek om hoofdhaar door te snijden.
Verder is de filler niet al te slecht zeker niet met het volgende gevecht in aantocht.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Nu weet ik het zeker dat we vanaf 72 weer de manga volgen...want vanaf daar staat er een korte summary...en nog niet bij 71 ( want je weet niet van te voren hoe een filler loopt)
voor de mensen die benieuwd zijn
Silent Approaching Threat
Episode Number: 292 Season Num: 12 First Aired: Thursday August 21, 2008 Prod Code: NS072
Overview Credits Trivia & Quotes Pre-Show Buzz < >
A mysterious duo chases a kunoichi from the Hidden Cloud Village named Yugito. Who are these people from Akatsuki, and why are they pursuing her?
Invasion of Akatsuki
Episode Number: 293 Season Num: 12 First Aired: Thursday August 28, 2008 Prod Code: NS073
Overview Credits Trivia & Quotes Pre-Show Buzz < >
Hidan and Kakuzu infiltrate the Fire Temple in an effort to assassinate Chiriku.
26. Filler Arc 17: Sora Arc (274-291)
27. Hidan and Kakuzu Arc (292-???)
naja ik ben vanaf morgen op vakantie en als ik terug ben zijn we uit de fillers:D![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee klopt niet helemaal
Bij de anime (voor de fillers) zijn we op het punt belan dat hij de blaadjes (bijna helemaal?) kan doorsnijden, de training is hetzelfde als in de manga. Echter wat niet in de manga voorkomt maar wel in de fillers is dat Naruto leert om chakra toe te voegen aan een wapen (zoals Asuma dat demonstreerde on zowel de anime als manga). Hij gebruikt bij de training die hij van Asuma krijgt geen clones.
In de filler gebruikt hij de windcuttingtechniek om hoofdhaar door te snijden.
Verder is de filler niet al te slecht zeker niet met het volgende gevecht in aantocht.
Shit, moet ik straks de fillers gaan kijken ook nog...![]()
![]()
De fillers zijn echt goed.
BTW : Is [Naruto Shippuuden 2 Bonds] Engels ondertiteld al beschikbaar. Ik heb ergens gelezen dat de Italiaanse versie al beschikbaar is.The Way The World Ends...![]()
Deze fillers waren gewoon geweldig
VOORAL eps 70 is geweldig. Om te smullen was het.
Discovered: nee, naruto movie zal bijna zeker door DB worden gesubbed. Dus dat zal makkelijk te vinden zijn alstie er is.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:52 schreef wdn het volgende:
Deze fillers waren gewoon geweldig
VOORAL eps 70 is geweldig. Om te smullen was het.
Discovered: nee, naruto movie zal bijna zeker door DB worden gesubbed. Dus dat zal makkelijk te vinden zijn alstie er is.
Hoelang zou het ongeveer duren dan. Want hij is al ergens te krijgen in RAW. Maar volgens mij gaat DB wachten tot dat hij officeel op DVD uitkomt, hoop het tenminste niet anders moeten we weer een jaartje wachte...The Way The World Ends...![]()
Half jaar duurt het meestal bij DB
anders heb je namleijk een screener en dus lagere kwaliteit.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Yuurisan-Subs. Weet je dan genoeg?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef Discovered het volgende:
[..]
Hoelang zou het ongeveer duren dan. Want hij is al ergens te krijgen in RAW. Maar volgens mij gaat DB wachten tot dat hij officeel op DVD uitkomt, hoop het tenminste niet anders moeten we weer een jaartje wachte...
Om eerlijk te zijn vind ik de huidige filler niet echt boeiend.
Ik had liever gehad dat ze bepaalde gevechten meer aandacht en tijd in hadden gestoken en die langer lieten duren.
Of meer van die kleine filler toevoegingen die echt een deel van het verhaal voelen. Zoals ze gingen rusten tijdens hun tocht naar Suna.
Maar we kregen afschuwelijk getekende gevechten (team Gai).
Sinds deze eerste lange filler arc in deel 2 ben ik gestopt met echt kijken. Ik probeer het steeds opnieuw, maar ik heb niet het gevoel dat het verhaal deel uitmaakt van het echte verhaal. Het voelt aan alsof je lord of de rings kijkt en ineens besluit Frodo hulp te zoeken bij King Arthur.
Nou ja dat is mijn persoonlijke mening. Waarschijnlijk ben ik gewoon te ongeduldig en wil bepaalde stukken van de manga in anime versie zien.
En als ik filmpjes als die hieronder staat zie, dan kan ik al helemaal niet meer wachten. Het is een spoiler, gemaakt door een fan, dus alleen kijken als je de manga volgt. Misschien kennen jullie deze al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de manga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef Lynxie het volgende:
En als ik filmpjes als die hieronder staat zie, dan kan ik al helemaal niet meer wachten. Het is een spoiler, gemaakt door een fan, dus alleen kijken als je de manga volgt. Misschien kennen jullie deze al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de manga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk de fillers ook niet hoor.....en dat filmpje, kippenvel gewoon!![]()
![]()
Ik heb Sasuke al te lang niet meer geanimeerd gezien.En wat betreft de manga, ben ik het ook met je eens.
Ik vraag me die dingen ook af en dit vehaal boeit me niet heel erg.
Maar we weten nu wel waarom Sasuke zich inhoudt, namelijk omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk zijn de Fillers afgelopen en begint de nieuwe Episode met volop Aktie!!
Volgende Week : "Silently Approaching Threat" [21 August]The Way The World Ends...![]()
Voor de mensen die de manga lezen en de anime kijken maar niet de fillers, er zit al een stukje manga verwerkt in de filler vanaf de 18e minuut.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor de mensen die de manga lezen en de anime kijken maar niet de fillers, er zit al een stukje manga verwerkt in de filler vanaf de 18e minuut.
Van de laatste episode bedoel je? En in de eerdere filler episodes scheen ook al wat van de manga voor te komen. Maar die kijk ik dus niet.![]()
![]()
Yep de ep die vandaag is uitgekomen. Kijk je de anime helemaal niet of alleen de fillers niet?
Overigens geen manga vandaag, helemaal geen manga van SJ..........................I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Alleen de fillers niet en of ik de anime blijf kijken hangt af van de kwaliteit van opkomende episodes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Yep de ep die vandaag is uitgekomen. Kijk je de anime helemaal niet of alleen de fillers niet?
Overigens geen manga vandaag, helemaal geen manga van SJ..........................
![]()
Kwaliteit van de anime laat af en toe nogal wat te wensen over, zo vind ik Hidan & Kakuzu er niet echt goed uitzien. Maar hopelijk is alles rechtgetrokken in de volgende ep.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De episode is helemaal blauw met VLC
-edit-
Fixed na een reboot. En de nieuwe kyuubi =![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Djalon op 15-08-2008 19:54:02 ]![]()
Hmm ik heb zojuist 70 en 71 half gekeken... en dat waren fillers? Ik begreep er weinig van, maar vanaf 21 augustus weer een echte ark!
Wat ik wel raar vind is dat de manga blijkbaar vooruit loopt op de anime, maar toch vinden ze het nodig om fillers uit te brengen? Wazig.A little bit hateful![]()
Heb ik geen probleem mee gehad, ik gebruik ook VLC en alles deed het gewoon.quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Kijk de laatste paar min van 71, die haakt aan bij de manga.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm ik heb zojuist 70 en 71 half gekeken... en dat waren fillers? Ik begreep er weinig van, maar vanaf 21 augustus weer een echte ark!
Wat ik wel raar vind is dat de manga blijkbaar vooruit loopt op de anime, maar toch vinden ze het nodig om fillers uit te brengen? Wazig.
De anime liep gewoon erg snel in op de manga, liever nu een "paar" fillers dan bijna 2 jaar lang fillers.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Waarom zeggen ze
'you're the last one'... ze hebben toch alleen de one tailed zover gevangen toch? (gaara)![]()
Ze hebben in ieder geval de 8 en 9 tails nog niet. En volgens mij laat de manga ook helemaal niet zien hoe de rest van de tails ze hebben gevangenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Djalon het volgende:
Waarom zeggen ze
'you're the last one'... ze hebben toch alleen de one tailed zover gevangen toch? (gaara)
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Liquidootje het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat de manga blijkbaar vooruit loopt op de anime, maar toch vinden ze het nodig om fillers uit te brengen? Wazig.
Dat snap ik dus ook niet, maar ik vergeef het ze als ze ons nu goede kwaliteit episodes geven die niet traag gaan en mooi geanimeerd zijn.Maar dat is wishful thinking. En inderdaad, de manga loopt heel ver voor op de anime.
Ik wil kakashi's gaiden.
Nieuw topic: [Anime&Manga] Naruto #12 - Geen fillers meer!
En volgensmij hebben ze in de manga alle tailed beasts gevangen behalve Naruto en de 8th tails.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: