abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:19:00 #51
161413 xswords
Professionele Kaas Schaaf
pi_58144991
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:

[..]

Onderandere wat strawberry zegt, maar het gaat natuurlijk ook om wat voor technieken iemand kent.
Chakara moet je meer zien als uithoudingsvermogen, en dat is niet altijd de doorslaggevende factor.
Kakashi gebruikt zijn hersens meer, Shikamaru is ook helemaal niet sterk maar door zijn intelligentie weet hij vaak te winnen. Naruto is gewoon zo'n rambo figuur, maar qua kracht (of zoals de japanners zo mooi zeggen: Chikara) is hij wel sterker. Mensen die de manga hebben gelezen moeten dat weten :p
Only facts matter...
  zaterdag 19 april 2008 @ 01:01:00 #52
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_58152316
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgende week pas weer. Stond in het laatste chapter.. deze week geen manga.
Je bent dus al helemaal bij begrijp ik?
Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzo

Balen dat er geen uitkomt deze week, ik dacht dat de manga gewoon elke week uit zou komen
pi_58153932
Nu wil ik eigenlijk wel die twee shippuden films zien.

"Naruto: Shippūden the Movie is scheduled to come out on DVD on the 23rd April '08"
- Wikipedia

Bijna dus.

[ Bericht 27% gewijzigd door Picchia op 19-04-2008 06:31:32 ]
pi_58154107
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 01:01 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzo

Balen dat er geen uitkomt deze week, ik dacht dat de manga gewoon elke week uit zou komen
Normaal gesproken is dat ook zo. Maar net als bij de anime, slaan ze af en toe een weekje over...

Ik wil ook die nieuwste films zien van Naruto! Die leken me echt tof.. Hoiewel ze losstaan van de manga en eigenlijk ook een soort fillers zijn. Maar ze zijn altijd erg vermakelijk en goed geanimeerd. Plus, Sasuke zit erin... En bij die ene lijkt Naruto dood te gaan ofzoiets (in de trailer).
pi_58294594
We hebben een F een i een l een l een e een r een a een r een c! Filler arc!

-
SPOILER: manga 398
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_58294870
manga
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_58303113
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
manga
SPOILER

I hope not Ik zal meteen even gaan lezen.
  vrijdag 25 april 2008 @ 17:18:58 #58
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_58306486
manga is echt kort ik lees het in 10 min weg
pi_58308735
hoeveel filler episodes krijgen we nu?
pi_58309386
SPOILER
pi_58320006
YES !!!, kijk dit was nou een concrete aflevering waarmee mijn interesse weer terug komt.
SPOILER
Lucidity4All
pi_58321043
SPOILER
pi_58324786
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef Cahir het volgende:
SPOILER
ik dacht dat het regen outfits waren ?
Lucidity4All
  zondag 27 april 2008 @ 11:30:26 #65
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_58335642
Naruto Shippuuden The Movie, is released by [DB] Dattebayo in engelse ondertiteling.
Het is jammer genoeg geen DVD maar een DivX van 700MB.

Torrent Link : http://www.dattebayo.com/t/
Boven aan zie je meteen Naruto Shippuuden Movie.

Succes met leechen !!!
The Way The World Ends...
pi_58362349
Ik heb net Shippuuden The Movie gekeken.. Ik vond hem niet heel erg boeiend.. gewoon normaal. Maargoed misschien komt het omdat ik ook wel heel moe ben
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_58362830
Vierde film vind ik een 7/10. Het is niet zo denderend, maar ook weer niet iets wat niet gekeken moet worden. Wel een heel erg goede verbetering tenopzichte van de laatste twee films.
pi_58370143
Over de film
SPOILER
pi_58396207
Deze week gewoon geen manga chapter, dan maar de film kijken....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_58397460
Weer geen manga?..
pi_58397546
Golden Week holidays in Japan of iets dergelijks.
pi_58414592
Movie 4 was goed!
pi_58419503
Ik heb 'm nog niet gezien. Welke is het? Die van die trailer met Naruto die zogenaamd dood is?
En komt Sasuke erin voor?
pi_58420273
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb 'm nog niet gezien. Welke is het? Die van die trailer met Naruto die zogenaamd dood is?
En komt Sasuke erin voor?
pi_58420562
Movie draait vooral om Naruto, Sakura, Lee, Neji en die Priester.
pi_58420696
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:24 schreef Ge4ce het volgende:

[..]

Jammer dat Sasuke er niet in zit, maar die trailer zag er verder goed uit.
Nu vakantie, dus genoeg tijd om 'm even te kijken.
pi_58570945
De filler anime is wel ok so far
pi_58572548
Enige leukste moment in de anime vond ik
SPOILER
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_58573120
Ik vond de filler ook wel mee vallen, alleen raar dat sommige dingen aan bod kwamen die pas later in de manga aan bod komen.
pi_58575378
Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. Wat komt er dan zoal in de fillers van de manga?
pi_58578832
SPOILER
pi_58604406
Inderdaad, die Kakashi doll
pi_58609480
Nieuwe manga maakte alles iets duidelijker, maar ik vind het allemaal nogsteeds erg onlogisch en vergezocht.
SPOILER
  maandag 12 mei 2008 @ 13:41:32 #84
167248 Discovered
iG x DisCov3r3D
pi_58625968
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
The Way The World Ends...
pi_58626486
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
Fillers zijn er om niet te ver in te lopen op de manga. Een anime ep. behelst 2 manga chapters dus gaat de anime 2x zo snel. Vandaar ook de 100 fillers voordat shippuuden begon.
pi_58626490
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Zodat de manga (waarop de anime series gebaseerd zijn) niet wordt ingehaald.
Maar dat is op dit moment niet aan de orde, aangezien de manga ver voorligt op de anime. Ik hoop dat ze ons nu fillers geven, zodat ze dan straks met de echte episodes niet zoveel gaan rekken en boeiendere episodes zullen maken. But that's just a fools hope.
pi_58660866
Ik vind die Origin of the Leaf arc, ofzo, best wel wat worden nu eigenlijk.
SPOILER
oja, en die manga is iedere keer te kort en te laat
Lucidity4All
pi_58699832
Wow de manga is cool
SPOILER
pi_58700739
SPOILER
En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_58700807
SPOILER
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_58706987
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef Dethroned het volgende:
SPOILER
En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.
Alsjeblieft niet.
Hinata is maar een bijfiguur.
pi_58709611
Tijd voor ecchi met Hinata en Naruto.
pi_58709698
pi_58709712
pi_58714904
Ik ben nu op een punt beland waarbij ik de huidige verhaallijn van de manga wel logisch vind. Alles wordt goed uitgelegd. Een ding was ik nog wel raar vind is....
SPOILER
Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-05-2008 08:03:36 ]
pi_58714956
Is de bovenstaande fanart wel af? Aangezien je niet te weten krijgt wat Hinata nou ziet.

Het verandert trouwens mijn mening niet. Naruto x Hinata is kut. Maar dat komt doordat ik me erg aan Hinata erger soms.
pi_58715019
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu op een punt beland waarbij ik de huidige verhaallijn van de manga wel logisch vind. Alles wordt goed uitgelegd. Een ding was ik nog wel raar vind is....
SPOILER
Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?
Dat is wel een heel goed punt eigenlijk.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is de bovenstaande fanart wel af? Aangezien je niet te weten krijgt wat Hinata nou ziet.

Het verandert trouwens mijn mening niet. Naruto x Hinata is kut. Maar dat komt doordat ik me erg aan Hinata erger soms.
Ze ziet wel degelijk "iets" en moet ervan blozen.

Ik ben dus wel zwaar fan van hinata, ze is zo schattig
pi_58715111

[ Bericht 100% gewijzigd door ArcticBlizzard op 16-05-2008 22:44:33 ]
pi_58715411
Ik ben zwaar fan van hinata
  vrijdag 16 mei 2008 @ 22:47:30 #100
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_58716476
ik ook.

Leuke filler trouwens imho.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')