Kakashi gebruikt zijn hersens meer, Shikamaru is ook helemaal niet sterk maar door zijn intelligentie weet hij vaak te winnen. Naruto is gewoon zo'n rambo figuur, maar qua kracht (of zoals de japanners zo mooi zeggen: Chikara) is hij wel sterker. Mensen die de manga hebben gelezen moeten dat weten :pquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Onderandere wat strawberry zegt, maar het gaat natuurlijk ook om wat voor technieken iemand kent.
Chakara moet je meer zien als uithoudingsvermogen, en dat is niet altijd de doorslaggevende factor.
Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgende week pas weer. Stond in het laatste chapter.. deze week geen manga.
Je bent dus al helemaal bij begrijp ik?
Normaal gesproken is dat ook zo. Maar net als bij de anime, slaan ze af en toe een weekje over...quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Yap ik ben helemaal bij en dat in 2 dagen ofzo
Balen dat er geen uitkomt deze week, ik dacht dat de manga gewoon elke week uit zou komen
SPOILER: manga 398Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hope notIk zal meteen even gaan lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:09 schreef Cahir het volgende:ik dacht dat het regen outfits warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Lucidity4All
quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb 'm nog niet gezien. Welke is het? Die van die trailer met Naruto die zogenaamd dood is?
En komt Sasuke erin voor?
Jammer dat Sasuke er niet in zit, maar die trailer zag er verder goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Fillers zijn er om niet te ver in te lopen op de manga. Een anime ep. behelst 2 manga chapters dus gaat de anime 2x zo snel. Vandaar ook de 100 fillers voordat shippuuden begon.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
Zodat de manga (waarop de anime series gebaseerd zijn) niet wordt ingehaald.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:41 schreef Discovered het volgende:
Wat heeft het nut van een Filler, is dat om de makers hun tijd te geven om verder te komen in de toekomstige episodes. Maar deze Fillers worden toch ook door hun gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oja, en die manga is iedere keer te kort en te laat
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:16 schreef Dethroned het volgende:Alsjeblieft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wanneer gaat Naruto nou eindelijk snappen dat Hinata gek op em is ?
Dat moet gewoon gebeuren.
Hinata is maar een bijfiguur.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 17-05-2008 08:03:36 ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu op een punt beland waarbij ik de huidige verhaallijn van de manga wel logisch vind. Alles wordt goed uitgelegd. Een ding was ik nog wel raar vind is....Dat is wel een heel goed punt eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wist Kishi toen al welke draai hij aan het verhaal wilde geven?
Ze ziet wel degelijk "iets" en moet ervan blozen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Is de bovenstaande fanart wel af? Aangezien je niet te weten krijgt wat Hinata nou ziet.
Het verandert trouwens mijn mening niet. Naruto x Hinata is kut.Maar dat komt doordat ik me erg aan Hinata erger soms.
Ik ben dus wel zwaar fan van hinata, ze is zo schattigI killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |