Serieus, die fillers zijn echt triest.quote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-
25. Sai and Sasuke Arc (253-273)
26. Filler Arc 17 (274-???)
27. Hidan and Kakuzu Arc (???-???)
dus toch wel fillersquote:Op zondag 6 april 2008 14:59 schreef chef7 het volgende:
jaa!! fillers -,-
25. Sai and Sasuke Arc (253-273)
26. Filler Arc 17 (274-???)
27. Hidan and Kakuzu Arc (???-???)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucidity4All
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 april 2008 08:23 schreef -Strawberry- het volgende:ach die gast wordt ook met de dag ouder hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
Reintroduction arcquote:Op maandag 7 april 2008 17:41 schreef Kijana het volgende:
Beetje een noob vraag maar ik wil de manga gaan lezen maar welke chapter is het begin van Shippuuden?
Yup... voor mij althans wel.quote:Op maandag 7 april 2008 11:25 schreef I.B het volgende:
Al beginnen de laatste 2 episodes weer ergens op te lijken, de spanning is er zo'n beetje af voor mij. Kan het ook nauwelijks nog volgen met al die onbelangrijke verhaallijntjes tussendoor.![]()
Ligt het aan mij of is Naruto flink achteruit gegaan na die hele zooi fillers?
Minder dan in de anime vond ik. Maar dat is omdat het bij de anime zo lang gerekt is tot dat ze Sasuke eindelijk vonden, dat je toch ook wel wat meer verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef capital_P het volgende:
had de retreive sasuke arc in de manga ook zo'n anticlimax?
Ik dacht dat ze de hele tijd opbouwden naar het gevecht tussen sasuke en naruto. Vinden ze hem eindelijk, gaat ie ervandoor...
Gaarste arc tot nu toe (behalve het gevecht met orochimaru).
http://www.dattebayo.com/pr/69quote:We will also not release it in MP4, MKV, OGM, or any other retarded format you might think is "superior", "more supported" (lol), etc.
Wat een tokkies zijn ze ookquote:Our video encoding staff immediately downloaded and evaluated the MKV compression tools and found them to be highly superior to our currently used beta of Windows Movie Maker 2.1, and as a result, we will be releasing all our products directly in MKV form.
Je bent erin getuind?quote:Op vrijdag 11 april 2008 06:00 schreef Ge4ce het volgende:
Download de '[DB] Bleach 166 HDTV' zou ik zeggen, zul je zien wat hun bedoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan de anti-climax....There will be no Naruto next week
Tofquote:Op woensdag 16 april 2008 12:15 schreef Sala-adin het volgende:
ben begonnen met de manga te lezen, ben al bij 331
Maar Naruto is gewoon nog sterker.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zegt kakashi eigenlijk dat hij weinig chakra heeft, en naruto 4x zoveel, ik dacht de hoeveelheid chakra is een weergave van de kracht van iemand, en kakashi lijkt me 1 van de sterke personen in die serie.
Volgende week pas weer. Stond in het laatste chapter.. deze week geen manga.quote:
Normaal, 4x zo veel dan Kakashiquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar Naruto is gewoon nog sterker.Of kan nog sterker worden in elk geval...
Ik weet alleen niet.. zei hij dat over Naruto zijn eigen chakra of + die van de kyuubi?
SPOILER: shipp: ep55Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderandere wat strawberry zegt, maar het gaat natuurlijk ook om wat voor technieken iemand kent.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom zegt kakashi eigenlijk dat hij weinig chakra heeft, en naruto 4x zoveel, ik dacht de hoeveelheid chakra is een weergave van de kracht van iemand, en kakashi lijkt me 1 van de sterke personen in die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |