Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef wdn het volgende:
Deze episode was weer goed.
Eindie van deze filler-arc lijkt eraan te komen trouwens als je de gevechten bekijkt in deze eps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.
Was trouwens wel een keer een goede filler.
YEAH Sakura !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Betekent dat wij dus eindelijk een keer een movie (sub) kunnen verwachten binnen een half jaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:12 schreef Dethroned het volgende:
Vond het opzich nog wel meevallen. De dubbele epi wordt toch meestal gevolgd door het uitblijven van de epi de week erna ? Dus volgende week komt wel die movie uit en volgens mij niet in de bios.
Bovenaan stond er een melding van max 1.000.000 available. Dat duit op verkoop van dvd's en niet een biosrelease.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
First page van de nieuwe mangaZe willen het gewoon verlengen, dus eigenlijk alleen maar langer maken. Maar misshien zit die 8-Tails al in de Genjutsu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef chef7 het volgende:
Einde fillers in zicht? 72 twijfel ik maar 73 lijkt me zeker geen filler meer:O
72 "Silently Approaching Threat"
"Shinobiyoru kyōi" (忍び寄る脅威) August 21, 2008
73 "Akatsuki Invasion"
"Akatsuki shinkō" (暁侵攻) August 28, 2008
http://www.onemanga.com/Naruto/312/quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035
Onderaan.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
http://www.onemanga.com/Naruto/312/
Raar, want eigenljk zijn we al iets verder. Naruto heeft al geleerd hoe hij zijn blaadjes kan scheuren enzo.
Volgens mij zjin we zelfs bij chapter 318.
Jups zit in de fillers.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WAT?Dat is in de fillers gebeurd of heb ik een aflevering gemist?
Het verschil zit em in de timing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |