Ja handig hequote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curry of Life eppi's !!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Stel het wordt slecht weer tijdens de zomer(vakantie), dan kan je ze gerust kijken.
Anders lekker iets anders doen, je mist niks ze beginnen het zelfde en eindige het zelfde.
De enig die ik echt een aanrader vond is er 1tje met Rock Lee, ik zal even voor je kijken of ik er achter kan komen welke filler ep. dat is.
quote:DB is forced to announce that our weekly shipment of raws from Japan was accidentally switched with a shipment of Chinese fireworks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Manga is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou ik een jaar de manga niet moeten lezen want ik ben echt gek aan het worden van eht wachten!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Ja, viel me ook meteen opquote:Op maandag 7 juli 2008 14:46 schreef wc-eend het volgende:
Tv Tokyo is digitaal gegaan..
DE KWALITEIT!!!!![]()
Sakura
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie het over de laatste twee afleveringen? Die van gisteren of vandaag?
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal stervenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Na de fillers zijn er alleen nog burgers over en team 7 en team 8 ofzo want damn dat gaat hard!
Hmm? Ik lees geen manga's als je dat bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Vieze manga-info spoiler.
In de anime fillers niet, nee.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal sterven
Of zeven gouden ballen met een sterretjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oh zo ja, dat wel. Een maandenlange herstellende coma mis ik al een tijdje.
LOLquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de anime fillers niet, nee.......
Damn, ik denk echt telkens dat jij ook de manga leest.Hoe komt dat?
En dan heb je der 7 verdwijnen ze weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Of zeven gouden ballen met een sterretjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Wanco het volgende:
Dattebayo is gestopt met ondertitelen van Naruto
Ze beweren dat het permanent is, maar dat is al eens eerder gezegd. Zie persbericht: http://www.dattebayo.com/pr/84
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:16 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Manga: we worden verwendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar ik nog naar benieuwd ben is een soort van boomstam achtig iets. Het is duidelijk dat de 1st en 2nd hokage de 3rd Hokage heeft getraind en hij heeft weer Orochimaru, Jiraya en de 5h getraind. Maar wie nou allemaal betrokken was bij de generatie van de 4th en wie onder de 5th hebben getraind en bij wie Kakashi nou allemaal zat .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Wiki ....
En het klopt ook wel als je de manga leest
Ik denk dat dat ook de rede is hoe pervie sage the Ultimate Rasengan kon doen.
En naruto moet nog steeds zijn kekkei genkai achterhalen.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef wdn het volgende:
Deze episode was weer goed.
Eindie van deze filler-arc lijkt eraan te komen trouwens als je de gevechten bekijkt in deze eps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Einde van de arc is idd in zicht, want volgende week denk ik een dubbele epi want het is een Shippuuden special en de week daarop komt de 2e film uit.
Was trouwens wel een keer een goede filler.
YEAH Sakura !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
Betekent dat wij dus eindelijk een keer een movie (sub) kunnen verwachten binnen een half jaar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:12 schreef Dethroned het volgende:
Vond het opzich nog wel meevallen. De dubbele epi wordt toch meestal gevolgd door het uitblijven van de epi de week erna ? Dus volgende week komt wel die movie uit en volgens mij niet in de bios.
Bovenaan stond er een melding van max 1.000.000 available. Dat duit op verkoop van dvd's en niet een biosrelease.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:08 schreef -Strawberry- het volgende:
First page van de nieuwe mangaZe willen het gewoon verlengen, dus eigenlijk alleen maar langer maken. Maar misshien zit die 8-Tails al in de Genjutsu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Way The World Ends...
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:04 schreef chef7 het volgende:
Einde fillers in zicht? 72 twijfel ik maar 73 lijkt me zeker geen filler meer:O
72 "Silently Approaching Threat"
"Shinobiyoru kyōi" (忍び寄る脅威) August 21, 2008
73 "Akatsuki Invasion"
"Akatsuki shinkō" (暁侵攻) August 28, 2008
http://www.onemanga.com/Naruto/312/quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
72 ook niet, als ik die titel zo zie. Check hier maar eens bij alle manga chapter titels: http://www.narutofan.com/multimedia/manga%20volume%2031%20to%2035
Onderaan.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:44 schreef Dethroned het volgende:
[..]
http://www.onemanga.com/Naruto/312/
Raar, want eigenljk zijn we al iets verder. Naruto heeft al geleerd hoe hij zijn blaadjes kan scheuren enzo.
Volgens mij zjin we zelfs bij chapter 318.
Jups zit in de fillers.quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
WAT?Dat is in de fillers gebeurd of heb ik een aflevering gemist?
Het verschil zit em in de timing.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Jups zit in de fillers.
Naruto krijgt speciale training met Azuma(meen ik?) en gebruikt zijn kloons om dit snel te leren.
Hij gebruikte die techniek ook nog eens in de vorige episode om dat "harige geval" te verslaan.
Deze fillers zijn niet slecht hoorGoed verhaal. Leuke scenes. Geen Sasuke of Ocho maar ze zijn goed
Ik vind ze zelfs beter dan de Bountou arc in Bleach.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:20 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee klopt niet helemaal
Bij de anime (voor de fillers) zijn we op het punt belan dat hij de blaadjes (bijna helemaal?) kan doorsnijden, de training is hetzelfde als in de manga. Echter wat niet in de manga voorkomt maar wel in de fillers is dat Naruto leert om chakra toe te voegen aan een wapen (zoals Asuma dat demonstreerde on zowel de anime als manga). Hij gebruikt bij de training die hij van Asuma krijgt geen clones.
In de filler gebruikt hij de windcuttingtechniek om hoofdhaar door te snijden.
Verder is de filler niet al te slecht zeker niet met het volgende gevecht in aantocht.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:52 schreef wdn het volgende:
Deze fillers waren gewoon geweldig
VOORAL eps 70 is geweldig. Om te smullen was het.
Discovered: nee, naruto movie zal bijna zeker door DB worden gesubbed. Dus dat zal makkelijk te vinden zijn alstie er is.
Yuurisan-Subs. Weet je dan genoeg?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef Discovered het volgende:
[..]
Hoelang zou het ongeveer duren dan. Want hij is al ergens te krijgen in RAW. Maar volgens mij gaat DB wachten tot dat hij officeel op DVD uitkomt, hoop het tenminste niet anders moeten we weer een jaartje wachte...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de manga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:27 schreef Lynxie het volgende:
En als ik filmpjes als die hieronder staat zie, dan kan ik al helemaal niet meer wachten. Het is een spoiler, gemaakt door een fan, dus alleen kijken als je de manga volgt. Misschien kennen jullie deze al...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over de manga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk de fillers ook niet hoor.....en dat filmpje, kippenvel gewoon!![]()
![]()
Ik heb Sasuke al te lang niet meer geanimeerd gezien.En wat betreft de manga, ben ik het ook met je eens.
Ik vraag me die dingen ook af en dit vehaal boeit me niet heel erg.
Maar we weten nu wel waarom Sasuke zich inhoudt, namelijk omdat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk zijn de Fillers afgelopen en begint de nieuwe Episode met volop Aktie!!
Volgende Week : "Silently Approaching Threat" [21 August]The Way The World Ends...![]()
Voor de mensen die de manga lezen en de anime kijken maar niet de fillers, er zit al een stukje manga verwerkt in de filler vanaf de 18e minuut.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Voor de mensen die de manga lezen en de anime kijken maar niet de fillers, er zit al een stukje manga verwerkt in de filler vanaf de 18e minuut.
Van de laatste episode bedoel je? En in de eerdere filler episodes scheen ook al wat van de manga voor te komen. Maar die kijk ik dus niet.![]()
![]()
Yep de ep die vandaag is uitgekomen. Kijk je de anime helemaal niet of alleen de fillers niet?
Overigens geen manga vandaag, helemaal geen manga van SJ..........................I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Alleen de fillers niet en of ik de anime blijf kijken hangt af van de kwaliteit van opkomende episodes.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Yep de ep die vandaag is uitgekomen. Kijk je de anime helemaal niet of alleen de fillers niet?
Overigens geen manga vandaag, helemaal geen manga van SJ..........................
![]()
Kwaliteit van de anime laat af en toe nogal wat te wensen over, zo vind ik Hidan & Kakuzu er niet echt goed uitzien. Maar hopelijk is alles rechtgetrokken in de volgende ep.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
De episode is helemaal blauw met VLC
-edit-
Fixed na een reboot. En de nieuwe kyuubi =![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door Djalon op 15-08-2008 19:54:02 ]![]()
Hmm ik heb zojuist 70 en 71 half gekeken... en dat waren fillers? Ik begreep er weinig van, maar vanaf 21 augustus weer een echte ark!
Wat ik wel raar vind is dat de manga blijkbaar vooruit loopt op de anime, maar toch vinden ze het nodig om fillers uit te brengen? Wazig.A little bit hateful![]()
Heb ik geen probleem mee gehad, ik gebruik ook VLC en alles deed het gewoon.quote:I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Kijk de laatste paar min van 71, die haakt aan bij de manga.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm ik heb zojuist 70 en 71 half gekeken... en dat waren fillers? Ik begreep er weinig van, maar vanaf 21 augustus weer een echte ark!
Wat ik wel raar vind is dat de manga blijkbaar vooruit loopt op de anime, maar toch vinden ze het nodig om fillers uit te brengen? Wazig.
De anime liep gewoon erg snel in op de manga, liever nu een "paar" fillers dan bijna 2 jaar lang fillers.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Waarom zeggen ze
'you're the last one'... ze hebben toch alleen de one tailed zover gevangen toch? (gaara)![]()
Ze hebben in ieder geval de 8 en 9 tails nog niet. En volgens mij laat de manga ook helemaal niet zien hoe de rest van de tails ze hebben gevangenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Djalon het volgende:
Waarom zeggen ze
'you're the last one'... ze hebben toch alleen de one tailed zover gevangen toch? (gaara)
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |