SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens
De "key"?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:SPOILER: reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Je was gewaarschuwdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Fillers, en dan toch pas de 17e weer een nieuwe ep..............
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik hoop dat in die dubbele ep van volgende week, het wordt afgerond..quote:Op maandag 23 juni 2008 00:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Weet iemand mischien hoeveel eps die filler nog duurt?
Maar zal wel niet..![]()
![]()
Ik heb vandaag een beetje rondgestruind op het web en ik denk dat het nog wel even gaat duren.
Gokje: einde van het seizoen halen we wel.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:29 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
MangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Dethroned op 01-07-2008 13:26:44 ]It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Ja handig hequote:? Hij is nu wel aangepast met hoop meer tekst
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef Dethroned het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dag mensen
Ik wil binnenkort ook maar eens gaan beginnen/verder gaat met naruto. heb toen het net kwam wel een aantal afleveringen gezien maar nu het in goede kwalitiet te krijgen if maar besloten om de gehele serie te gaan kijken.
Alleen zit ik met die fillers
Ik hag gehoord dat aflevering 135 tot de 1 na laatse eigenlijk wel allemaal fillers zijn tot shippuden of zo begint. Nou heb ik niet zo'n zin om zoveel onzin afleveringen te kijken, maar aan de andere kant zijn het ook wel 70+ afleveringen die ik mis dan.
Iemand die wat meer inzicht kan verschaffen betreffende de fillers/wel/niet kijken situatie?![]()
Stel het wordt slecht weer tijdens de zomer(vakantie), dan kan je ze gerust kijken.
Anders lekker iets anders doen, je mist niks ze beginnen het zelfde en eindige het zelfde.
De enig die ik echt een aanrader vond is er 1tje met Rock Lee, ik zal even voor je kijken of ik er achter kan komen welke filler ep. dat is.![]()
De fillers staan verder los van het oorspronkelijke verhaal, dus het is niet erg als je ze mist.
Ze kunnen opzich wel vermakelijk zijn, maar erg veel waarde zal ik er niet aan hechten.![]()
Curry of Life eppi's !!quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:34 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Stel het wordt slecht weer tijdens de zomer(vakantie), dan kan je ze gerust kijken.
Anders lekker iets anders doen, je mist niks ze beginnen het zelfde en eindige het zelfde.
De enig die ik echt een aanrader vond is er 1tje met Rock Lee, ik zal even voor je kijken of ik er achter kan komen welke filler ep. dat is.
![]()
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Irritante Dattebayo weer..
quote:DB is forced to announce that our weekly shipment of raws from Japan was accidentally switched with a shipment of Chinese fireworks.![]()
Manga is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Manga is er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk zou ik een jaar de manga niet moeten lezen want ik ben echt gek aan het worden van eht wachten!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ja, viel me ook meteen opquote:Op maandag 7 juli 2008 14:46 schreef wc-eend het volgende:
Tv Tokyo is digitaal gegaan..
DE KWALITEIT!!!!![]()
Sakura
Daarnaast natuurlijk een geweldig geweldadige dubbele aflevering
Beatus vir qui suffert tentationem.
Het mag dan wel een filler zijn, maar deze ep was te erghopelijk een unleashed kyuubi en unleashed sora
Alleen moet het natuurlijk niet 20 eps duren
![]()
![]()
Hebben jullie het over de laatste twee afleveringen? Die van gisteren of vandaag?A little bit hateful![]()
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:54 schreef Liquidootje het volgende:
Hebben jullie het over de laatste twee afleveringen? Die van gisteren of vandaag?
Cesare-Borgia: die Kyuubi in het begin was weer mooi gedaan. Alhoewel erg kort
Naruto zou zijn Kyuubi eens op die barrier kunnen loslaten. Of Sora zijn arm
Na de fillers zijn er alleen nog burgers over en team 7 en team 8 ofzo want damn dat gaat hard!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal stervenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Na de fillers zijn er alleen nog burgers over en team 7 en team 8 ofzo want damn dat gaat hard!
Hmm? Ik lees geen manga's als je dat bedoeldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:38 schreef Liquidootje het volgende:
Vieze manga-info spoiler.
Is gewoon een wet in anime: "het loopt altijd goed af"
In de anime fillers niet, nee.......quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat geen van de ons bekende personages uit Konoha zal sterven
Damn, ik denk echt telkens dat jij ook de manga leest.Hoe komt dat?
![]()
Of zeven gouden ballen met een sterretjesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:41 schreef Liquidootje het volgende:
Oh zo ja, dat wel. Een maandenlange herstellende coma mis ik al een tijdje.
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de anime fillers niet, nee.......
Damn, ik denk echt telkens dat jij ook de manga leest.Hoe komt dat?
Ik heb ooit 1x een NANA nederlandse versie manga in de handen gehad maar dat is alles wat ik van manga ken
Ik lees geen manga
Echt niet.
En dan heb je der 7 verdwijnen ze weerquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:27 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Of zeven gouden ballen met een sterretjes
Strawberry: Ik kan Shion ni Ou aanraden. Is op shougi (soort van schaken) gericht maar kent tevens een keigoed mystery verhaal erbij. Plus der is een crossdresser
[ Bericht 12% gewijzigd door wdn op 09-07-2008 20:32:47 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Nieuwe manga..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Filler en gaaf in één zin? Hoe kan het.Ik kijk ze niet eigenlijk...
Maar dat vooral aangezien ze verder toch van geen betekenis zijn voor het verhaal.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag wat voor film er nou komt op 2 augustus... De terugkeer van Sasuke ? Tuurlijk is er redelijk wat uit te werken sinds de start van de filler, maar volgens mij gaat het anders wel erg hard.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
![]()
Dattebayo is gestopt met ondertitelen van Naruto
Ze beweren dat het permanent is, maar dat is al eens eerder gezegd. Zie persbericht: http://www.dattebayo.com/pr/84![]()
Nope, deze week geen ep!!!
De manga is er wel ennnnn is cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef Wanco het volgende:
Dattebayo is gestopt met ondertitelen van Naruto
Ze beweren dat het permanent is, maar dat is al eens eerder gezegd. Zie persbericht: http://www.dattebayo.com/pr/84![]()
Heb je op de 2 links geklikt?
Geweldig die trolls en posts van DB.
Er is deze week gewoon geen Naruto omdat er geen Naruto is deze week
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: