Nee, hoorquote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Utrecht zeg ik toch.
Dream onquote:Op maandag 7 april 2008 15:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nee, hoor![]()
Ik zal het maar alvast verklappen (hier krijg ik problemen mee) Eindstand, voor de play offs:
8. Roda JC 48
9. NEC 46
10. Utrecht 45
11.AZ 45
12.Vtt
ss
43
Aangepastquote:
Roda gaat geen punten meer pakken.quote:Op maandag 7 april 2008 15:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nee, hoor![]()
Ik zal het maar alvast verklappen (hier krijg ik problemen mee) Eindstand, voor de play offs:
8. Roda JC 48
9. NEC 46
10. Utrecht 45
11.AZ 45
12.Vtt
ss
43
Haha, lutser! De wedstrijd volgen vanuit een flatje tegenover het stadion...quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik volg de wedstrijd vanuit mijn flatje tegenover het stadion. Radio hard aan, ramen open zodat de zon naar binnen kan, en na de wedstrijd genieten van de prachtige 1-2 overwinning die tot stand is gekomen door een prachtige goal van Claudemir en een eigen goal van Pothuizen.
Vitesse, Helden!
Ja daar heb je weer gelijk in ... als we Zondag daar winnen zou denk ik veel vergoedenquote:Op maandag 7 april 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Jup, balen. Maar niets aan te doen. Ik ga wel in de kroeg kijken. Mezelf ergeren aan mensen die anders nooit gaan, is alleen maar vermoeiend en nutteloos.
Ja, ik ga als eerst naar Arnhem om daarna als een varken naar Nijmegen vervoerd te worden (:')), vervolgens onder vuur te liggen door Nekkers die stenen gooien (de ME snapt niet wat hun taken zijn) en na de overwinning weer als een verken terug naar Arnhem, om vervolgens weer naar Nijmegen te gaan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Haha, lutser! De wedstrijd volgen vanuit een flatje tegenover het stadion...
In de combinatie met de overtuiging dat Vites gaat winnen ben ik bang dat je aan het dromen bent
quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef Mark het volgende:
Weten we in ieder geval waar dat gesnik uit het open raam vandaan komt
En het is logisch dat er vooral mensen in het uitvak zitten, die normaal niet komen. De vaste bezoekers weten namelijk al dat Vitesse toch niet wint.
Die playoffs tellen natuurlijk niet mee, het gaat om de competitie en dan natuurlijk om de wedstrijden in Nijmegen. Da's 2x winst en 1x gelijk voor ons.quote:Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij heeft Vitesse de laatste 3 edities van de derby gewoon gewonnen hoor![]()
Hoppa, een buitenstaander die het tenue van NEC mooier vindt dan het tenue van de bedelaarsquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:44 schreef knnth het volgende:
Maargoed, met mijn enorme afkeer van die club met dat afgrijselijke tenue en dat walgelijke non-stadion is er maar één club waar ik zondag voor kan zijn: Enieseeeeeeeee![]()
Dat zou zeker een vette sfeeractie zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef Mark het volgende:
De halve mantel van Sint-Maarten zou wel een passend tenue zijn, idd
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Die playoffs tellen natuurlijk niet mee, het gaat om de competitie en dan natuurlijk om de wedstrijden in Nijmegen. Da's 2x winst en 1x gelijk voor ons.
Klopt. Zal wel te duur zijn gewordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..
Kerel! Jij ook hier! Ik kom gewoon in de stad kijken idd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Arnhemunited het volgende:
Word weer een mooie pot, nek is in vorm, maar verliezen moeten ze toch een keer. Dan is zondag eem mooi moment ervoor.
Helaas geen kaarten, net voordat ik aan de beurt waren de kaarten op. Dan maar in de stad kijken met o.a defranseslag.
@JH87, ook in Arnhem van het weekend?
Nomen est omenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:35 schreef JH87 het volgende:
defranseslag zou dus mijn kaartje regelen maar was te laat.
Om het "voor altijd" te worden, moet je toch minstens 30 van de afgelopen 50 seizoenen boven Vitesse zijn geeïndigd. Volgens mij gaat dat niet lukkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef Kruitdampje het volgende:
eNieSee gaat gewoon winnen!!!!
Voor altijd de Nr.1 van Gelderland!!!!
Volgens mij staan we op de "all-time" ranglijst toch nog altijd boven die arneppers dusquote:Op woensdag 9 april 2008 08:41 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Om het "voor altijd" te worden, moet je toch minstens 30 van de afgelopen 50 seizoenen boven Vitesse zijn geeïndigd. Volgens mij gaat dat niet lukken
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:06 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Volgens mij staan we op de "all-time" ranglijst toch nog altijd boven die arneppers dus![]()
![]()
Hoezeee. Ruim 300 wedstrijden meer gespeeld en wel 78 hele punten meer vergaard, om over het doelsaldo maar niet te spreken. Klopt wel dat jullie meeste Eredivisie ervaring hebben, maar zo succesvol niet dus.quote:14 N.E.C. + 32 1085 1200 -465
16 Vitesse + 23 779 1122 68
Nee ok, succesvol was het niet, maar laten we eerlijk zijn, allebei de clubs zijn pas sinds een jaar of 10 een middenmoter in de eredivisie, met uitschieters naar boven EN benedenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
[..]
Hoezeee. Ruim 300 wedstrijden meer gespeeld en wel 78 hele punten meer vergaard, om over het doelsaldo maar niet te spreken. Klopt wel dat jullie meeste Eredivisie ervaring hebben, maar zo succesvol niet dus.
Vanaf onze promotie tot 2002 ofzo is Vitesse nooit lager dan 6e plaats geëindigd dus dat is toch niet helemaal juist. Daarna zijn we een grijze middenmoter geworden.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:17 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Nee ok, succesvol was het niet, maar laten we eerlijk zijn, allebei de clubs zijn pas sinds een jaar of 10 een middenmoter in de eredivisie, met uitschieters naar boven EN beneden
Dat zal een anticlimax zijn, alsjeblieft niet!quote:Op donderdag 10 april 2008 16:23 schreef Yozzz het volgende:
Same here!Punten delen, 9&10e eindigen, en dan zorgen dat Roda de beker wint
Finale van de playoffs om de laatste Uefacup-ticket: Vitesse-Nec/ Nec-Vitesse
Play offsquote:Op donderdag 10 april 2008 16:23 schreef Yozzz het volgende:
Same here!Punten delen, 9&10e eindigen, en dan zorgen dat Roda de beker wint
Finale van de playoffs om de laatste Uefacup-ticket: Vitesse-Nec/ Nec-Vitesse
Net of jullie niet van die dingen hebben , sjaaltjes of shirts.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef Kruitdampje het volgende:
Het erge is dat het ook nog "volwassenen" zijn die dit soort shirtjes bedenken
Dan kan het nog wel triest zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Net of jullie niet van die dingen hebben , sjaaltjes of shirts.
Volgens mij gaat het erom dat iedereen dit SOORT shirts/sjaals triest vindt, ook van je eigen club, niet dat dit toevallig Vitesse-troep is...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja maar .... hij doet het oooook!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1000% gemeenschapsgeldquote:
ik moet zeggen dat de NEC - Vitesse & Vitesse NEC derby topics altijd wel vermakelijk zijn. Voor de aanloop.quote:
ja oke , ach het hoort het er allemaal bij toch , je kan het ook ludiek vinden. Laat hun maar lekker maar shirtjes verkopen met de Trots van Gelderland en laat ze dat maar denken wij weten wel beterquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef Elvislives het volgende:
Volgens mij gaat het erom dat iedereen dit SOORT shirts/sjaals triest vindt, ook van je eigen club, niet dat dit toevallig Vitesse-troep is...
Daarom zijn toch deze topicsquote:
quote:NEC leeft relaxed toe naar de burentwist
NIJMEGEN - Op het trainingsveld van NEC was het gistermiddag zo druk als in de hal van een metrostation in Tokyo op maandagochtend.
Zie ook:
Tiende plaats wellicht genoeg voor deelname aan play-offs
"Ik heb momenteel zo veel spelers, dat zelfs tijdens de trainingspartijtjes spelers in de wissel moeten staan", grinnikte Mario Been. "Ik zal er zondag heel wat op de tribune moeten zetten. Dat wordt nog een probleem, want het stadion is uitverkocht. Ik ben bang dat er een paar thuis op de bank moeten gaan kijken."
Niet alleen binnen de lijnen, ook er buiten was het gistermiddag druk op De Eendracht. Been: "De mensen zijn enorm bezig met de derby. Soms heb ik het idee dat deze wedstrijd nog meer leeft dan Ajax-Feyenoord. De twee steden liggen natuurlijk vlak bij elkaar, er ligt alleen een rivier tussen."
Twee dagen voor de beladen Gelderse broederstrijd oogde de NEC-trainer - net als zijn spelers trouwens - uitermate ontspannen. Toch liet Been er geen misverstand over bestaan dat het een cruciale ontmoeting wordt, morgenmiddag in De Goffert. "We hebben in 2008 een geweldige serie neergezet, maar we moeten ons realiseren dat we nog niks gewonnen hebben. "
De Rotterdammer is de afgelopen week vooral bezig geweest zijn spelers met beide benen op de grond te houden. In en rond de Nijmeegse club is sprake van een ongekend optimisme. "Ik heb er zelf een goed gevoel over, maar heb wel geprobeerd het optimisme in de groep wat te temperen. Er staat ditmaal meer op het spel dan anders, een plaats in de play-offs. Het zou een geweldige bekroning zijn als we dat zouden halen. Het wordt zondag nog niet beslist, maar als je wint schiet het wel lekker op."
Been kan zondagmiddag zijn sterkste elf de wei in sturen. Ook de twijfelgevallen Kevin Bobson en Gábor Babos zijn inzetbaar. De Hongaar had de laatste dagen last van zijn rug, maar trainde gisteren volledig mee. Ook Bobson maakte de sessie probleemloos vol. De linkerspits neemt zijn basisplaats weer in, ten koste van Lorenzo Davids, die op de bank begint. - Opstelling NEC: Babos; Muslu, Wisgerhof, Olsson, El-Akchaoui; Sibum, Holman, Vadocz; Lens, Van Beukering, Bobson .
Uit De Gelderlander.quote:Vitesse is fit voor Gelderse derby
ARNHEM - Vitesse-trainer Aad de Mos kan morgen uit een vrijwel volledige selectie putten voor de derby in Nijmegen tegen NEC (aanvang 14.30 uur). Paul Verhaegh, Harrie Gommans en Sébastien Sansoni zijn hersteld van (lichte) blessures.
Zie ook:
Tiende plaats wellicht genoeg voor deelname aan play-offs
Alleen Onur Kaya (nog niet wedstrijdfit) en de geblesseerden Jaime Bruinier en Yu Hai ontbreken. Maar zij behoren niet tot de recente basiskrachten.
De Mos wilde gisteren niets kwijt over zijn opstelling. Vandaag heeft de afsluitende training plaats, waarbij Verhaegh weer zal aansluiten. De rechtsachter kampt met een kwetsuur aan de achillespees, maar De Mos verwacht dat hij inzetbaar is.
Dat geldt ook voor Sansoni, die zaterdag in het duel met Sparta naar de kant moest met een enkelblessure. "Hij is een echte wedstrijdspeler", aldus De Mos. "Hij wordt er alleen maar sterker door wanneer hij na een blessure fit wil zijn voor de komende wedstrijd."
Bij Vitesse zijn de Zuid-Amerikanen Juan Lorca en Claudemir van de partij. Zij zijn wel wat gewend qua derbysfeer. Lorca speelde in Chili met Colo Colo de stadsderby van Santiago tegen Universidad de Chile. "Daar waren 50.000 tot 60.000 toeschouwers bij aanwezig", zegt Lorca. "Die derby zorgt altijd voor problemen bij de supporters. Voor ons spelers zijn het de mooiste wedstrijden. Dat geldt ook voor de wedstrijd tegen NEC. Die is speciaal en voor ons heel belangrijk."
"Ik kijk er ook naar uit", zegt Claudemir, die in Brazilië vele stadsderby's speelde in Sao Paulo. "Voor zo'n 20.000 toeschouwers, ongeveer net als tegen NEC. Ik wil winnen, ook omdat we ons dan kunnen plaatsen voor de UEFA Cup."
Gewoon eerst die 2 de wedstrijd uit laten trappenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Claudemir en Lorca gaan die domme krachten uit nijmegen uiteraard keihard ownen.
Techniek wint uiteindelijk toch wel van kracht.
Vadocz dus wederom heerser op het middenveldquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Techniek wint uiteindelijk toch wel van kracht.
Je ziet die Sprockel echt zo kijken van: "Speelde ik ook maar bij NEC"quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Vadocz dus wederom heerser op het middenveld
[ afbeelding ]
Één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij doet het dan ook elke wedstrijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Mooie foto!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.detrouwehonden(...)icture=3532/player=1quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef knnth het volgende:
Ik kan die foto van Gentenaar met geverfd haar niet meer vinden. Iemand? Of weet iemand welke wedstrijd het was? Volgens mij de thuiswedstrijd van 04/05
Sinds 1997 zelfs (16-11-'97). En die playoffs horen niet bij de competite. Dat is niet alleen mijn eigen mening, maar je zag ook dat de playoffs de eindstanden van de competitie ongemoeid lieten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:20 schreef Yozzz het volgende:
Sinds 1998 niet meer gewonnen bij Nec in de competitie. Volgens mij horen de playoffs toch écht bij de competitie.
Het stoere was juist dat hij het in een uitwedstrijd deedquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef knnth het volgende:
Ik kan die foto van Gentenaar met geverfd haar niet meer vinden. Iemand? Of weet iemand welke wedstrijd het was? Volgens mij de thuiswedstrijd van 04/05
Dan moet Vitesse verliezen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Zou leuk zijn als de wedstrijd zo eindigt dat Vitesse in de laatste wedstrijd tegen PSV nog iets heeft om voor te spelen. Dan moet Twente wel winnen van PSV, anders heeft het voor Ajax geen nut.
Vroeg de kroeg in morgen.quote:13 APRIL: GOFFERTZICHT OPEN VANAF 10 UUR.
Café Goffertzicht is aanstaande zondag 13 April geopend vanaf 10 uur. In tegenstelling tot eerdere berichten dat Goffertzicht om 8.00 uur open zou zijn is er besloten met de gemeente dat Goffertzicht vanaf 10 uur open is. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen de homo's van de overkant, kan je daar vast sfeer proeven.
Nee, zeker niet, want dan is NEC vrijwel niet meer in te halen door Vitesse. NEC loopt dan drie punten uit en het doelsaldo is dan ook beter. Beste is denk ik een gelijkspel en dat AZ en FC Utrecht verliezen, zodat bij winst van Vitesse - volgende week - een plek bij de eerste negen wel zeker isquote:
En in Nijmegen lopen de homo´s hand in hand.quote:
tvgquote:NIJMEGEN - Een aantal homostellen heeft demonstratief hand-in-hand gelopen in het centrum van Nijmegen
Mijn fiets hopelijk niet. Ajuuu.quote:
Als jij nu eens een kaartje voor me roggelt de volgende keer. Goeie wedstrijd.quote:
Duidelijk dat dit uit Arnhemse hoek komt jaquote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Hahaha. Trieste arnhemmers.
Hebben ze geprobeerd de goffertzicht in de fik te steken. Is alleen de voordeur voor 1/16e afgebrand met een paar kranten en/of sterretjes door de brievenbus.
In plaats van dat je dan gewoon een molotovcocktailtje door de ruiten heengooit.
Maar ach, dat ernhemmers niet al te snugger zijn wisten we al.
Bus 14 heeft volgensmij wat stenen mogen koppen..quote:NIJMEGEN - De politie in Nijmegen heeft zondagmiddag acht voetbalsupporters aangehouden rond de streekderby NEC-Vitesse.
Ze maakten zich volgens de politie schuldig aan zaken als dronkenschap, belediging en gooien met flessen. Op de Neerbosscheweg in de buurt van het Goffertstadion werden kraaienpoten gestrooid. Langs die route rijden de bussen met Vitesse-supporters. Voor zover bekend liepen die geen lekke banden op, maar zeker vijf auto's wel.
De terugreis van de Vitesse-aanhangers is voor zover bekend zonder problemen verlopen
Ze moeten het wel van een Nijmegenaar hebbenquote:Op zondag 13 april 2008 17:06 schreef numero_uno het volgende:
Vitesse heeft ook het geluk dat ze Velthuizen in de goal hebben staan want anders was het wel sneller beslist
Anyway [ afbeelding ]
Daarom gaat ie ook verhuizen naar Arnhemquote:Op zondag 13 april 2008 21:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Ze moeten het wel van een Nijmegenaar hebben
Wees gerust ik denk niet dat hij lang in Arhnem zal blijvenquote:Op zondag 13 april 2008 22:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daarom gaat ie ook verhuizen naar Arnhem, hij is jullie zat
![]()
Hij heeft de afgelopen week al er een beetje aan kunnen wennen want hij zou een hele week in een hotel in Arnhem te hebben doorgebracht.
Zo heel veel als andere jaren zongen wij niet , maar er viel ook niet zo heel veel te zingen , daarbij als je in het uitvak zit lijkt het altijd meer .... en jullie zongen ook niet bepaald heel veel of ook te zacht om het aan de andere kant te horen , ik hoorde heel zacht iets van theo is een tukker en aad wisselen , kan niet rekenen , en iets over homo´s wat jullie dacht ik niet meer mochten zingen (sowieso zijn wordt dat idd een beetje zielig en ja ook bij ons zingen ze wel eens het zijn de homo´s uit breda of vul maar een plaats in dat wordt ook een beetje eentoonig.quote:Op maandag 14 april 2008 08:48 schreef NMGN23 het volgende:
Mijn kater verklapt dat het heel gezellig was gister...
Iets met stille supporters in een uitvak en een doelpunt
[ afbeelding ]
Overspannen Pietje zal ook wel weg willen
Daar ben ik ook niet bang voor hoor dat Piet nog lang blijft , zou me eigenlijk niets verbazen mocht ie in de zomer al gaan al hopen we in Arnhem natuurlijk dat ie nog een jaartje blijft , zou voor hem ook niet zo erg zijn want ook Piet maakt nog fouten en kan dus nog veel bijleren voor dat ie een grote transfer maakt.quote:Op maandag 14 april 2008 01:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Wees gerust ik denk niet dat hij lang in Arhnem zal blijvenhooguit deze zomer nog en dan is hij ook uit Arnhem vertrokken en kunnen jullie ook met weemoed kijken naar misschien wel de beste keeper van Nederland
Gastquote:Op maandag 14 april 2008 11:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar heeft nec er nu een nieuwe supporter bij ?? feyenoord verliest toch maar![]()
Dat deed Piet aan het begin van dit seizoen al. En ik zie je nergens staan op de foto, Strooper.quote:
het veld was sowieso glad , of ze hadden hun verkeerde schoenen aan ,van Beukering die uitgleed en Sprockel in zijn val meenamquote:Op maandag 14 april 2008 12:21 schreef Yozzz het volgende:
Lens moet toch wat langer in dienst bij Pelle, zijn fopduik laat nog te wensen over. Matennaaier.
Bedoelde het ook niet serieus , maar dat had je al door denk ik.quote:Op maandag 14 april 2008 13:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gast
Het was wel gezellig hoor, dat zeker!
Maar vond eerlijk gezegd de sfeer een beetje tegenvallen voor zo'n derby, aan beide kanten, voor de wedstrijd daarentegen zat de sfeer er wel heel goed in.
Veel zat ik er niet naast...quote:Op maandag 7 april 2008 15:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nee, hoor![]()
8. Roda JC 48
9. NEC 46
10. Utrecht 45
11.AZ 45
12.Vtt
ss
43
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |