Vadocz dus wederom heerser op het middenveldquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Techniek wint uiteindelijk toch wel van kracht.
Je ziet die Sprockel echt zo kijken van: "Speelde ik ook maar bij NEC"quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Vadocz dus wederom heerser op het middenveld
[ afbeelding ]
Één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij doet het dan ook elke wedstrijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt nog geen zomer.
Mooie foto!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:45 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.detrouwehonden(...)icture=3532/player=1quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef knnth het volgende:
Ik kan die foto van Gentenaar met geverfd haar niet meer vinden. Iemand? Of weet iemand welke wedstrijd het was? Volgens mij de thuiswedstrijd van 04/05
Sinds 1997 zelfs (16-11-'97). En die playoffs horen niet bij de competite. Dat is niet alleen mijn eigen mening, maar je zag ook dat de playoffs de eindstanden van de competitie ongemoeid lieten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:20 schreef Yozzz het volgende:
Sinds 1998 niet meer gewonnen bij Nec in de competitie. Volgens mij horen de playoffs toch écht bij de competitie.
Het stoere was juist dat hij het in een uitwedstrijd deedquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef knnth het volgende:
Ik kan die foto van Gentenaar met geverfd haar niet meer vinden. Iemand? Of weet iemand welke wedstrijd het was? Volgens mij de thuiswedstrijd van 04/05
Dan moet Vitesse verliezen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Zou leuk zijn als de wedstrijd zo eindigt dat Vitesse in de laatste wedstrijd tegen PSV nog iets heeft om voor te spelen. Dan moet Twente wel winnen van PSV, anders heeft het voor Ajax geen nut.
Vroeg de kroeg in morgen.quote:13 APRIL: GOFFERTZICHT OPEN VANAF 10 UUR.
Café Goffertzicht is aanstaande zondag 13 April geopend vanaf 10 uur. In tegenstelling tot eerdere berichten dat Goffertzicht om 8.00 uur open zou zijn is er besloten met de gemeente dat Goffertzicht vanaf 10 uur open is. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen de homo's van de overkant, kan je daar vast sfeer proeven.
Nee, zeker niet, want dan is NEC vrijwel niet meer in te halen door Vitesse. NEC loopt dan drie punten uit en het doelsaldo is dan ook beter. Beste is denk ik een gelijkspel en dat AZ en FC Utrecht verliezen, zodat bij winst van Vitesse - volgende week - een plek bij de eerste negen wel zeker isquote:
En in Nijmegen lopen de homo´s hand in hand.quote:
tvgquote:NIJMEGEN - Een aantal homostellen heeft demonstratief hand-in-hand gelopen in het centrum van Nijmegen
Mijn fiets hopelijk niet. Ajuuu.quote:
Als jij nu eens een kaartje voor me roggelt de volgende keer. Goeie wedstrijd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |