Nee, hoorquote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Utrecht zeg ik toch.
Dream onquote:Op maandag 7 april 2008 15:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nee, hoor![]()
Ik zal het maar alvast verklappen (hier krijg ik problemen mee) Eindstand, voor de play offs:
8. Roda JC 48
9. NEC 46
10. Utrecht 45
11.AZ 45
12.Vtt
ss
43
Aangepastquote:
Roda gaat geen punten meer pakken.quote:Op maandag 7 april 2008 15:42 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Nee, hoor![]()
Ik zal het maar alvast verklappen (hier krijg ik problemen mee) Eindstand, voor de play offs:
8. Roda JC 48
9. NEC 46
10. Utrecht 45
11.AZ 45
12.Vtt
ss
43
Haha, lutser! De wedstrijd volgen vanuit een flatje tegenover het stadion...quote:Op maandag 7 april 2008 19:53 schreef Yozzz het volgende:
Ik volg de wedstrijd vanuit mijn flatje tegenover het stadion. Radio hard aan, ramen open zodat de zon naar binnen kan, en na de wedstrijd genieten van de prachtige 1-2 overwinning die tot stand is gekomen door een prachtige goal van Claudemir en een eigen goal van Pothuizen.
Vitesse, Helden!
Ja daar heb je weer gelijk in ... als we Zondag daar winnen zou denk ik veel vergoedenquote:Op maandag 7 april 2008 20:58 schreef JH87 het volgende:
Jup, balen. Maar niets aan te doen. Ik ga wel in de kroeg kijken. Mezelf ergeren aan mensen die anders nooit gaan, is alleen maar vermoeiend en nutteloos.
Ja, ik ga als eerst naar Arnhem om daarna als een varken naar Nijmegen vervoerd te worden (:')), vervolgens onder vuur te liggen door Nekkers die stenen gooien (de ME snapt niet wat hun taken zijn) en na de overwinning weer als een verken terug naar Arnhem, om vervolgens weer naar Nijmegen te gaan.quote:Op maandag 7 april 2008 20:13 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Haha, lutser! De wedstrijd volgen vanuit een flatje tegenover het stadion...
In de combinatie met de overtuiging dat Vites gaat winnen ben ik bang dat je aan het dromen bent
quote:Op maandag 7 april 2008 23:22 schreef Mark het volgende:
Weten we in ieder geval waar dat gesnik uit het open raam vandaan komt
En het is logisch dat er vooral mensen in het uitvak zitten, die normaal niet komen. De vaste bezoekers weten namelijk al dat Vitesse toch niet wint.
Die playoffs tellen natuurlijk niet mee, het gaat om de competitie en dan natuurlijk om de wedstrijden in Nijmegen. Da's 2x winst en 1x gelijk voor ons.quote:Op maandag 7 april 2008 23:57 schreef Klingon het volgende:
Volgens mij heeft Vitesse de laatste 3 edities van de derby gewoon gewonnen hoor![]()
Hoppa, een buitenstaander die het tenue van NEC mooier vindt dan het tenue van de bedelaarsquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:44 schreef knnth het volgende:
Maargoed, met mijn enorme afkeer van die club met dat afgrijselijke tenue en dat walgelijke non-stadion is er maar één club waar ik zondag voor kan zijn: Enieseeeeeeeee![]()
Dat zou zeker een vette sfeeractie zijn!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:33 schreef Mark het volgende:
De halve mantel van Sint-Maarten zou wel een passend tenue zijn, idd
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Die playoffs tellen natuurlijk niet mee, het gaat om de competitie en dan natuurlijk om de wedstrijden in Nijmegen. Da's 2x winst en 1x gelijk voor ons.
Klopt. Zal wel te duur zijn gewordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Vroeger' werden er toch altijd speciale kauwgompakjes uitgebracht als NEC weer eens van Vitesse had gewonnen, staat me nog iets van bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |