Ik was nog sneller? wow.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
mods? die van mij mag weer dicht hoor
Ja echt wel... echt mooi gewoon ik zit te genieten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:51 schreef Desii het volgende:
Afijn ik geniet van de pianostreams en het nachtegaaltje
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja echt wel... echt mooi gewoon ik zit te genieten.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
mods? die van mij mag weer dicht hoor
Met andere sletjes of met z'n homies?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
Aman tegen Breien doe lekker je ding .....
Met z'n scheermes.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met andere sletjes of met z'n homies?
Nog even en ze bekt weer met die sloeries, Brian neemt foto's.quote:
Foto's... altijd leuk voor laterquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even en ze bekt weer met die sloeries, Brian neemt foto's.
nooit zwijgen!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:56 schreef Desii het volgende:
Verschil in de streams...
gesprekken op nivo met inhoud
en...... (ik zal maar zwijgen)
If only ...quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:55 schreef Frasier het volgende:
Met z'n scheermes.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:55 schreef Lunaflame het volgende:
Wat is er met Jaap, serieuze oorpijn? Of mag hij verder niet losgaan van de Febo?
Extreem verschil he, een paar mensen die Bach bespreken, de muziek, het leven van de man, genieten van muziek en zoals je vast begrijpt heb ik het geluid op dat ontiegelijk ordinaire aso badje uit staan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:56 schreef Desii het volgende:
Verschil in de streams...
gesprekken op nivo met inhoud
en...... (ik zal maar zwijgen)
Nietus, ze gaat naar mij en dan mag je ertussen ok?quote:
ertussen? als in: tussen jullie 2? Dus guuskeee en 2 dames?quote:Op zondag 6 april 2008 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nietus, ze gaat naar mij en dan mag je ertussen ok?
truste en tot vandaagquote:Op zondag 6 april 2008 00:06 schreef beequeen het volgende:
Je moet er toch niet aan denken, al die punani's in een toch al vieze jacuzzi.....Brian krijgt het druk morgen, zoveel kruizen ruiken vergt wat tijd natuurlijk, mooie tv momentjes toch?
Ik duik mijn mand in, veel streamplezier FOKkers , succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Ach ja, en ik beloof dat ik niet ga zingen enzoquote:Op zondag 6 april 2008 00:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ertussen? als in: tussen jullie 2? Dus guuskeee en 2 dames?
mwoaaa
nou ik dacht ook niet aan zingen hoor...quote:Op zondag 6 april 2008 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ach ja, en ik beloof dat ik niet ga zingen enzo
Jammer dat ze zijn opgehouden met piano...
En dan is je klit piercing vereeuwigd op FOK! .quote:
in de chill op de bank.quote:Op zondag 6 april 2008 00:14 schreef fredfik het volgende:
waar is clair ?
Dunno... samen met rat?quote:Op zondag 6 april 2008 00:14 schreef fredfik het volgende:
waar is clair ?
sprekend Nadiaquote:Op zondag 6 april 2008 00:13 schreef Guuskeee het volgende:
en wicawdo denkt dat ie op een vrouw lijkt ???
[ afbeelding ]
Indeed!quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Guuskeee het volgende:
dit is net een ongeluk op de snelweg, iedereen wil toch ff kijken wat voor een ramp er gebeurd is... wij zijn ramptoeristen
nu je het zegtquote:Op zondag 6 april 2008 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
sprekend Nadia
hoe is het met TerrorJaap?
quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan is je klit piercing vereeuwigd op FOK! .
Als het straks niet is, dan heeft Brian morgen wel weer iets op het gedrag van Amanda aan te merken.quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Guuskeee het volgende:
dit is net een ongeluk op de snelweg, iedereen wil toch ff kijken wat voor een ramp er gebeurd is... wij zijn ramptoeristen
ik zit er op te wachtenquote:Op zondag 6 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het straks niet is, dan heeft Brian morgen wel weer iets op het gedrag van Amanda aan te merken.
Ikzelf pas bijna 4 keer in Jaapquote:Op zondag 6 april 2008 00:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
meisje: Ik moet Huub versieren het moet, het moet ..
Dat was even zoeken, maar je kan rustig naar je bed, ik sta op scherp.quote:Op zondag 6 april 2008 00:15 schreef beequeen het volgende:
Nog even, waar is Brian? Als ik niet weet waar hij is slaap ik niet rustig.
nee hoor ze hebben geen woorden.... Amanda wil een meisje in hun bed laten slapen.... maar ze is nogal dronken, dus ze wil het eerst overleggen met Brianquote:Op zondag 6 april 2008 00:45 schreef fredfik het volgende:
yes de del en de rat hebben weer woorden
onze caps vullen elkaar mooi aan de hele tijdquote:Op zondag 6 april 2008 00:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub heeft dr tieten gevoeld en wil meer maar ze begint over Cora en J zegt wie is dat , die van het casting-buro?
OF hij probeert hier tv-momentjes mee te scoren die te triest voor woorden zijnquote:Op zondag 6 april 2008 00:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
weer een bewijs van hoe zielig jaap is... dit is toch te sneu voor woorden?
je geeft zelf het antwoord alquote:Op zondag 6 april 2008 00:52 schreef mazaru het volgende:
Geen schijn van kans skattie. Een echte vrouw zou dat ook meteen aanvoelen
[ afbeelding ]
Een echte vrouw zou zichzelf ook niet zo te grabbel gooienquote:
Nee dat is te asociaal.Liever geile mensen en sex dat is leukquote:Op zondag 6 april 2008 00:51 schreef avonne het volgende:
Geen TerrorJaap, dus?
daar leek het in het begin meer op... maar nuquote:Op zondag 6 april 2008 00:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
OF hij probeert hier tv-momentjes mee te scoren die te triest voor woorden zijn
OF hij is 'lichtelijk gefrustreerd' wat wederom te triest voor woorden is..
Ach wie weet krijgen we ooit een GoudenKooiAchtigIets met 'wat intelligentere' personen
het wijf is echt een schande voor de vrouwen ja... wat een wanhopig mediageil dom wicht zegquote:Op zondag 6 april 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een echte vrouw zou zichzelf ook niet zo te grabbel gooien
Weinig, zeker gezien haar dronken harses........quote:Op zondag 6 april 2008 00:55 schreef miesy het volgende:
wat denkt die verlepte snol wel niet?
huub is uber cool vanavondquote:Op zondag 6 april 2008 00:53 schreef rooie3 het volgende:
Dit is echt wel goed voor Huub.Hij ziet nu dat al die wijven met hem willen ,alleen omdat hij Huub van de kooi is.
Wat een drelquote:Op zondag 6 april 2008 00:55 schreef miesy het volgende:
wat denkt die verlepte snol wel niet?
[ afbeelding ]
huub is in de verste verte niet geintereseerd.
Waarom zou een echte vrouw dat niet doen? Je bedoelt een vrouw met klasse zou dat niet doen!quote:Op zondag 6 april 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een echte vrouw zou zichzelf ook niet zo te grabbel gooien
Een vrouwmens zoals die Chantal is geen echte vrouw, maar een echte sletquote:Op zondag 6 april 2008 01:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zou een echte vrouw dat niet doen? Je bedoelt een vrouw met klasse zou dat niet doen!
Nee, met een opblaastietquote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
loopt Jaap nou te zwaaien met condooms ??
Vind het ook echt belachelijk.Maar dat wijf is zo dom,zal me niks verbazen dat ze haar er nog in zetten als gastspeelster.Hoe dommer hoe mooier tochquote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef Kaat38 het volgende:
Chantal die straalbezopen aanpapt met japio en ook Huub probeerd te versieren en net verteld dat ze met de auto naar huis gaat!
Ze moest achter tekenen dat dit op haar eigen verantwoording aankomt.
Walgelijkkkkkkkk Kutwijf! Dat ze zich zelf te pletter rijdt is haar eigen stomme schuld maar ze neemt dus het risico een ander aan te rijden!
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die bezopen achter het stuur zitten!
Alsof een echte vrouw per definitie klasse heeft, slaat nergens opquote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vrouwmens zoals die Chantal is geen echte vrouw, maar een echte slet
Zijn de 5 minuten TV-tijd nog niet gevuld, zodat hij weer naar kantoor kan?quote:Op zondag 6 april 2008 01:08 schreef Ziet het volgende:
ik lig in een deuk om jaap
die probeert die griet ook aan alle kanten voor lul te zetten
nu huppelen ze hand in hand door de tuin
Mwah, Jaap heeft nog wel het een en ander uitgespookt. Huub was meer de remmende factor.quote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef avonne het volgende:
ik wacht nog even met de streams aanzetten, geloof ik
Dus Jaap heeft zich er netjes uitgeworsteld. Grote mond tegenover Huub dat hij voor flinke onrust zou zorgen en het feestje zou verpesten.
Duidelijk:dag Jaap
Veel succes met je ranzige grapjes in je verdere leven.
Een type a la Amanda, op je zeventiende al 14 man versleten.........quote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vrouwmens zoals die Chantal is geen echte vrouw, maar een echte slet
Waar dacht je dat die snollen vandaan komen...is vaak van moeder op dochter hoor, ze komen echt niet zomaar uit de lucht vallen...de volgende generatie is dus alweer in de maak (als het geen jongen is)quote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
die bosche bol is nog moeder ook heb ik vernomen via via,schaam je snol
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 april 2008 01:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof een echte vrouw per definitie klasse heeft, slaat nergens op
Brian is achter de knoppen weg wat wil jequote:Op zondag 6 april 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feestje was bijna afgelopen, maar de muziek wordt beter nu .......![]()
Mag nog wel effe doorgaan wat mij betreft.
vertelquote:Op zondag 6 april 2008 01:10 schreef Py het volgende:
[..]
Mwah, Jaap heeft nog wel het een en ander uitgespookt. Huub was meer de remmende factor.
Grease?quote:Op zondag 6 april 2008 01:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker,mijmer nu effe verder ,over me eerste film die ik in de bioscoop zag.
Zag hem net nog aan tafel zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 01:13 schreef fredfik het volgende:
waar is de rat/.....achter voor z,n pammetjes?
Ja Grease was mijn eerste film in de bioscoop.Nu heeft me dochter hem pas gezien,word oudquote:Op zondag 6 april 2008 01:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Grease?
Heb ik maar 13 keer gezien waarvan 4 keer in de bios, moet ik nu onderduiken?
trio ging WEER niet doorquote:Op zondag 6 april 2008 01:13 schreef fredfik het volgende:
waar is de rat/.....achter voor z,n pammetjes?
Weet nu waarom hij altijd zo hyper is,die staat strak van de koffie en cola.Ja je moet toch wat als je niet mag drinken.quote:Op zondag 6 april 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Huub aan de koffie....
Jaap wilde bijvoorbeeld bij het tweede nummer van Brian de stekker eruit trekken. Huub zei dat ze beter konden wachten. Jaap weer dat ze toch wat moesten doen. Huub dat hij geen ijzer met handen kan breken. Jaap die uiteindelijk de hele boel op zijn kop zet en Huub die langs de zijkant staat te grinniken [/notedop]quote:Op zondag 6 april 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel![]()
ik heb het niet gelezen in de COS
Een koffiekopje. Zal wel iets sterkers inzitten. Af en toe zie je hem ook uit glazen van een ander drinken, als hij met ze staat te praten.quote:
Haha, welnee joh, dochter hier (nu 20) geniet er ook nog vanquote:Op zondag 6 april 2008 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Grease was mijn eerste film in de bioscoop.Nu heeft me dochter hem pas gezien,word oud
Mooi bedankt, wordt hier erg gewaardeerdquote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op www.kingjaap.nl heb ik het zo objectief mogelijk proberen neer te zetten hoe
het met Jaap is gegaan deze avond.
klinkt romantischquote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Die blonde vrouw is de "gelukkige" die met Amanda en Brian in bed mag? Dus straks naar huis met een gescheurde anus..........
Amanda ziet hij dan even niet meer, àlles voor de blonde....quote:Op zondag 6 april 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
De ultieme droom voor Brian??
Met een Nena look-a-like in bed liggen zonder dat hij er gezeik over krijgt met Amanda...
ik ben heel blij dat je het voor deze ker door de vingers ziet...quote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een koffiekopje. Zal wel iets sterkers inzitten. Af en toe zie je hem ook uit glazen van een ander drinken, als hij met ze staat te praten.
Maar ja. het is Huub en die mag dat dan he?
Ben al lang blij dat Jaap een keer weer z'n spel mag spelen, dus ik zie het ook wel door de vingers dat Huub af en toe een slok alcohol neemt.
Op www.vetklepjaap.nl heb ik het zo objectief mogelijk proberen neer te zetten hoe het met Jaap is gegaan deze avond.
Romàntischer kon ik het niet brengen.............quote:
verrek ja... niks van mee gekregen...quote:Op zondag 6 april 2008 01:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En heeft Breien zn single al gereleased ?
hij ook met zichzelf, hij heeft zich ff teruggetrokken in kantoorquote:Op zondag 6 april 2008 01:25 schreef Ziet het volgende:
ik krijg een beetje medelijden met jaap eigenlijk
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verrek ja... niks van mee gekregen...
quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
Den Bosch bestaat nu even niet..vrees ik.............die schamen zich rot..quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
ik heb er niks van gehoord? iemand anders wel? please tell mequote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?
Houdoe en bedanktquote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een schatje...snel terug naar Den Bosch, met d'r vriendje op de bank een film kijken....
't Moet toch een keer lukken..................quote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....quote:Op zondag 6 april 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook medelijden met huub nu...
al die dronken mensen om hem heen
het is gewoon genant
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
ole oleeeequote:
volgens mij heeft hij dat tegen bart verteld ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....
Ze zou het toch niet over ons hier hebben...quote:Op zondag 6 april 2008 01:33 schreef Py het volgende:
Wat zit dat mokkel dom te blaten over kuthollanders en sukkels en vooroordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |