Een koffiekopje. Zal wel iets sterkers inzitten. Af en toe zie je hem ook uit glazen van een ander drinken, als hij met ze staat te praten.quote:
Haha, welnee joh, dochter hier (nu 20) geniet er ook nog vanquote:Op zondag 6 april 2008 01:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Grease was mijn eerste film in de bioscoop.Nu heeft me dochter hem pas gezien,word oud
Mooi bedankt, wordt hier erg gewaardeerdquote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op www.kingjaap.nl heb ik het zo objectief mogelijk proberen neer te zetten hoe
het met Jaap is gegaan deze avond.
klinkt romantischquote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef yellowfirst het volgende:
Die blonde vrouw is de "gelukkige" die met Amanda en Brian in bed mag? Dus straks naar huis met een gescheurde anus..........
Amanda ziet hij dan even niet meer, àlles voor de blonde....quote:Op zondag 6 april 2008 01:20 schreef Leandra het volgende:
De ultieme droom voor Brian??
Met een Nena look-a-like in bed liggen zonder dat hij er gezeik over krijgt met Amanda...
ik ben heel blij dat je het voor deze ker door de vingers ziet...quote:Op zondag 6 april 2008 01:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een koffiekopje. Zal wel iets sterkers inzitten. Af en toe zie je hem ook uit glazen van een ander drinken, als hij met ze staat te praten.
Maar ja. het is Huub en die mag dat dan he?
Ben al lang blij dat Jaap een keer weer z'n spel mag spelen, dus ik zie het ook wel door de vingers dat Huub af en toe een slok alcohol neemt.
Op www.vetklepjaap.nl heb ik het zo objectief mogelijk proberen neer te zetten hoe het met Jaap is gegaan deze avond.
Romàntischer kon ik het niet brengen.............quote:
verrek ja... niks van mee gekregen...quote:Op zondag 6 april 2008 01:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En heeft Breien zn single al gereleased ?
hij ook met zichzelf, hij heeft zich ff teruggetrokken in kantoorquote:Op zondag 6 april 2008 01:25 schreef Ziet het volgende:
ik krijg een beetje medelijden met jaap eigenlijk
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verrek ja... niks van mee gekregen...
quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
Den Bosch bestaat nu even niet..vrees ik.............die schamen zich rot..quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
ik heb er niks van gehoord? iemand anders wel? please tell mequote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?
Houdoe en bedanktquote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een schatje...snel terug naar Den Bosch, met d'r vriendje op de bank een film kijken....
't Moet toch een keer lukken..................quote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....quote:Op zondag 6 april 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook medelijden met huub nu...
al die dronken mensen om hem heen
het is gewoon genant
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
ole oleeeequote:
volgens mij heeft hij dat tegen bart verteld ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |