hij ook met zichzelf, hij heeft zich ff teruggetrokken in kantoorquote:Op zondag 6 april 2008 01:25 schreef Ziet het volgende:
ik krijg een beetje medelijden met jaap eigenlijk
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
verrek ja... niks van mee gekregen...
quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
Den Bosch bestaat nu even niet..vrees ik.............die schamen zich rot..quote:Op zondag 6 april 2008 01:27 schreef Eg_Wel het volgende:
Heel den bosch kijkt mee voor haar denkt Chantal.. Nou je doet het goed hoor meid!
ik heb er niks van gehoord? iemand anders wel? please tell mequote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ie er wel een opgenomen hebben dan ? Of 3 ?
Houdoe en bedanktquote:Op zondag 6 april 2008 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is een schatje...snel terug naar Den Bosch, met d'r vriendje op de bank een film kijken....
't Moet toch een keer lukken..................quote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....quote:Op zondag 6 april 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
ik heb ook medelijden met huub nu...
al die dronken mensen om hem heen
het is gewoon genant
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
Jaap aan t bellen of Chantal mag blijven slapen??? In de MB??![]()
![]()
ole oleeeequote:
volgens mij heeft hij dat tegen bart verteld ookquote:Op zondag 6 april 2008 01:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart heeft hem donderdag toch al verteld hoe vervelend dronken mensen kunnen zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |