Nee, met een opblaastietquote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
loopt Jaap nou te zwaaien met condooms ??
Vind het ook echt belachelijk.Maar dat wijf is zo dom,zal me niks verbazen dat ze haar er nog in zetten als gastspeelster.Hoe dommer hoe mooier tochquote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef Kaat38 het volgende:
Chantal die straalbezopen aanpapt met japio en ook Huub probeerd te versieren en net verteld dat ze met de auto naar huis gaat!
Ze moest achter tekenen dat dit op haar eigen verantwoording aankomt.
Walgelijkkkkkkkk Kutwijf! Dat ze zich zelf te pletter rijdt is haar eigen stomme schuld maar ze neemt dus het risico een ander aan te rijden!
Ik haaaaaaaaaaaat mensen die bezopen achter het stuur zitten!
Alsof een echte vrouw per definitie klasse heeft, slaat nergens opquote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vrouwmens zoals die Chantal is geen echte vrouw, maar een echte slet
Zijn de 5 minuten TV-tijd nog niet gevuld, zodat hij weer naar kantoor kan?quote:Op zondag 6 april 2008 01:08 schreef Ziet het volgende:
ik lig in een deuk om jaap
die probeert die griet ook aan alle kanten voor lul te zetten
nu huppelen ze hand in hand door de tuin
Mwah, Jaap heeft nog wel het een en ander uitgespookt. Huub was meer de remmende factor.quote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef avonne het volgende:
ik wacht nog even met de streams aanzetten, geloof ik
Dus Jaap heeft zich er netjes uitgeworsteld. Grote mond tegenover Huub dat hij voor flinke onrust zou zorgen en het feestje zou verpesten.
Duidelijk:dag Jaap
Veel succes met je ranzige grapjes in je verdere leven.
Een type a la Amanda, op je zeventiende al 14 man versleten.........quote:Op zondag 6 april 2008 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een vrouwmens zoals die Chantal is geen echte vrouw, maar een echte slet
Waar dacht je dat die snollen vandaan komen...is vaak van moeder op dochter hoor, ze komen echt niet zomaar uit de lucht vallen...de volgende generatie is dus alweer in de maak (als het geen jongen is)quote:Op zondag 6 april 2008 01:07 schreef fredfik het volgende:
die bosche bol is nog moeder ook heb ik vernomen via via,schaam je snol
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 6 april 2008 01:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof een echte vrouw per definitie klasse heeft, slaat nergens op
Brian is achter de knoppen weg wat wil jequote:Op zondag 6 april 2008 01:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feestje was bijna afgelopen, maar de muziek wordt beter nu .......![]()
Mag nog wel effe doorgaan wat mij betreft.
vertelquote:Op zondag 6 april 2008 01:10 schreef Py het volgende:
[..]
Mwah, Jaap heeft nog wel het een en ander uitgespookt. Huub was meer de remmende factor.
Grease?quote:Op zondag 6 april 2008 01:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker,mijmer nu effe verder ,over me eerste film die ik in de bioscoop zag.
Zag hem net nog aan tafel zitten.quote:Op zondag 6 april 2008 01:13 schreef fredfik het volgende:
waar is de rat/.....achter voor z,n pammetjes?
Ja Grease was mijn eerste film in de bioscoop.Nu heeft me dochter hem pas gezien,word oudquote:Op zondag 6 april 2008 01:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Grease?
Heb ik maar 13 keer gezien waarvan 4 keer in de bios, moet ik nu onderduiken?
trio ging WEER niet doorquote:Op zondag 6 april 2008 01:13 schreef fredfik het volgende:
waar is de rat/.....achter voor z,n pammetjes?
Weet nu waarom hij altijd zo hyper is,die staat strak van de koffie en cola.Ja je moet toch wat als je niet mag drinken.quote:Op zondag 6 april 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
Huub aan de koffie....
Jaap wilde bijvoorbeeld bij het tweede nummer van Brian de stekker eruit trekken. Huub zei dat ze beter konden wachten. Jaap weer dat ze toch wat moesten doen. Huub dat hij geen ijzer met handen kan breken. Jaap die uiteindelijk de hele boel op zijn kop zet en Huub die langs de zijkant staat te grinniken [/notedop]quote:Op zondag 6 april 2008 01:14 schreef avonne het volgende:
[..]
vertel![]()
ik heb het niet gelezen in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |