Ik doe helemaal niet serieus. Maar ik vind het veel gezelliger om gewoon op een leuke normale manier met elkaar te praten over voetbal, games, vrouwen, etc. etc. en ondertussen een potje te knallen. Veel gezelliger dan dat gegil en gescheld. Ik kon gister niet eens normaal een zin afmakenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ach je moet gewoon niet zo serieus doen.
gewoon lekker loos ouwehoeren, slechte grappen maken en amerikanen pesten.
ja dat is in de lobby. ik weet ook niet waarom amerikaanse kinderen altijd zo'n herrie moeten maken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet serieus. Maar ik vind het veel gezelliger om gewoon op een leuke normale manier met elkaar te praten over voetbal, games, vrouwen, etc. etc. en ondertussen een potje te knallen. Veel gezelliger dan dat gegil en gescheld. Ik kon gister niet eens normaal een zin afmaken
Dat heb ik ook 1x gezegd. Het viel me gewoon tegen, had heel de avond geleerd, wil ik nog ff relaxt CoD4 spelen kom ik in zo'n room.... Hou niet zo van dat popiejopie gedrag. Maar ik zal wel oud wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat is in de lobby. ik weet ook niet waarom amerikaanse kinderen altijd zo'n herrie moeten maken.
ja en als jij dan allemaar gaat lopen klagen van "oh oh wat een niveau hier boehoehoe" ja dan ben je natuurlijk heel snel het middelpunt van discussie
Ik blijf erbij dat ik dat helemaal niet vaak heb gezegd. Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
nja je bent van t zelfde bouwjaar als mij dus dat lijkt me sterk.
maar je zat alleen maar te huilen. 'kansloos dit kansloos dat. niveau blabla' en als stoute moeder in de buurt is moet je dat niet doen hehe
vooral 'stoer' deed t mquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ok ik wil ook graag Xbox live
Maar ik heb op mn kamer internet via een router (niet draadloos) en die router staat in een kamer een verdieping lager
Is het dan wel mogelijk om de xbox te connecten met het internet op m'n kamer? Kon het zo snel niet vinden in de gebruikershandleiding
Netwerk-kabeltje tussen je router en 360 en je kunt ermee online.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:31 schreef J.Herrer het volgende:
Ok ik wil ook graag Xbox live
Maar ik heb op mn kamer internet via een router (niet draadloos) en die router staat in een kamer een verdieping lager
Is het dan wel mogelijk om de xbox te connecten met het internet op m'n kamer? Kon het zo snel niet vinden in de gebruikershandleiding
En nog een vraag: Hoe krijg ik muziek op de xbox HDD via usb (van mn telefoon bijv.) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.
Dit is wel een goede switch. Klik!
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:39 schreef Lyzio het volgende:
De videoreviews van Viking zijn opich best wel vet. Maar wat zegt zo'n videoreview nou over een totale game kun je je dan weer afvragen.Ben er dan ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is puur een hulpmiddel om te voorkomen dat je je kabel van je PC niet iedere keer eruit hoeft te halen als je online met je 360 wil als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat er 1 kabel vanuit je router naar jou kamer? De makkelijkste optie is dan om die kabel die naar jou kamer gaat op een switch aan te sluiten. Vanuit die switch gaat er dan één kabel naar je PC en de andere naar je Xbox 360.
Dit is wel een goede switch. Klik!
Dat begrijp je goed. Lijkt me nogal irritant om steeds je kabel uit je PC te moeten trekken. Ik heb er ook gewoon een switch tussen geplaatst, werkt primaquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is puur een hulpmiddel om te voorkomen dat je je kabel van je PC niet iedere keer eruit hoeft te halen als je online met je 360 wil als ik het goed begrijp?
en ik maar denken dat je bij recreation gewoon normaal kon gamen zonder die kut kotersquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik dat helemaal niet vaak heb gezegd. Maar ok als je 16 bent kan ik begrijpen dat je Stoute Moeder grappig en stoer vind maar niet als je 23 / 24 bent.
Maar goed verder geen probleem, zijn nog genoeg mensen waar ik wel graag CoD4 mee speel
Vrijdag de game nog gespeeld Co-Op in het level Act 3: Rec Centerquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle levels (incl de twee gratis downloads) Terrorist Hunt SP uitgespeeld in RSV2En als het goed is krijgt mn co-op buddy haar exemplaar ook deze week zodat ik eindelijk co-op kan!
Die co-op zit zo vol met bugs dat het gewoon grappig isquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle levels (incl de twee gratis downloads) Terrorist Hunt SP uitgespeeld in RSV2En als het goed is krijgt mn co-op buddy haar exemplaar ook deze week zodat ik eindelijk co-op kan!
nog niet echt bugs gehad hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Die co-op zit zo vol met bugs dat het gewoon grappig is![]()
Voor de rest stelt het niet echt heel veel voor vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |