Ambtenaarquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad geen gezonde werkomgeving voor je. Maar iets anders waar al niet op voorhand vast staat dat het adhoc schakelen wordt is ook geen optie? Ambtenaar ofzo
Ja, ik ben hoogfunctionerend autistquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan heb ik het inderdaad verkeerd begrepen. Sorry![]()
Heb je enig idee hoe dit eigenlijk komt?
Ben je gek. Het is toch óns internet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar het gaat nu over mij en het topic is van SHE, dus ik hou mij op de achtergrond (tenzij zij het niet erg vindt).
Ja ik ben 5 maanden ambtenaar geweest. Hun idee van snel was "Ik bel je over een week of 6 om op korte termijn een afspraak te maken"quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ambtenaarzou idd kunnen. Maar ik ben met een heel andere baan bezig. Ga binnenkort met opleidingen beginnen. Het betreft ondersteuning en begeleiding van mensen zoals ik, en dat is iets wat ik heel graag wil omdat ik goed kan begrijpen hoe soortgelijk mensen denken en redeneren.
Had ik niet door. Sorry als ik wat hard overkwam misschien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, ik ben hoogfunctionerend autistEn ik heb daardoor moeite met veranderingen, en zeker veranderingen op kort termijn.
Kun jij niet weten, staat nergens in mijn profiel of zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik niet door. Sorry als ik wat hard overkwam misschien.
Ik zou het zelfs nooit nagekeken hebben. Je wilt niet weten hoe vaak ik al tegen een vrouw ben bezig geweest terwijl ik dacht dat het een man was en omgekeerdquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kun jij niet weten, staat nergens in mijn profiel of
Inderdaad, vrijheid blijheid.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:19 schreef SHE het volgende:
Ik vind ze persoonlijk nogal vervelend namelijk en wil niet de verplichting voelen ergens wel of niet te zijn.
Pff, daar zou ik ook niet van gediend zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:33 schreef DDBtje het volgende:
Hoe herkenbaar, zeker die vriend die 2 dagen (en dat is nog luxe bij de mijne) ineens beseft dat hij wat vergeten is en dan verwacht dat ik meteen mijn planning aan de kanten gooi om met hem mee te gaan.
BIj ons lopen dit soort dingen steenvast uit op ruzie, hij begrijpt dat echt niet wat het probleem is (dat iedereen het leuk vind en ik nooit krijg ik dan ook altijd als verwijt) en uiteindelijk geef ik 9 van de 10 keer toe en ga ik mee...en dit ritueel herhaalt zich al 7!!! jaar.
Dus het antwoord, ja volgens mij horen verplichtingen erbij. Zelfs een kalender waar ik zelfs echt de meest lullige dingen opzet (zoals vrijhouden: ik wil lekker niets doen) heeft geen zin, hij wil er niet naar kijken of ziet het niet en komt vervolgens gerust op zaterdagavond vertellen dat we op zondag met zijn hele familie uit eten gaan...wat al weken geleden gepland is.
Waarom zou hij willen overleggen? Ze gaat al 7 jaar gewoon mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:22 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Pff, daar zou ik ook niet van gediend zijn.
Wat is er gebeurd met overleggen??!
Wat een verwijten van zijn kant. Jammer dat hij het niet van jouw kant kan of wil zien.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:36 schreef DDBtje het volgende:
Bij overleggen komen altijd dezelfde punten naar boven als ik geen zin heb: dat alleen ik het niet leuk vind, dat ik nooit iets leuk vind, dat ik, ik , ik , etc, etc.
Ik heb het gewoon niet zo op die verplichte dingen. Ik krijg echt al de kriebels van dingen als kerst, moederdag, vaderdag, etc.
En dat ik dan toch meega...verder is hij wel heel lief.
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met werk en dergelijke? Ik heb in de afgelopen 7 jaar nog NOOIT mij dagplanning kunnen afmaken door ad-hoc werkzaamheden. Ik geef toe, dat is uitzonderlijk, maar in bijna elke werkkring staan planningen niet maanden van te voren vast.
Ik mag toch hopen dat je jezelf beter leert kennen en beter met jezelf om leert gaan.quote:Op zondag 6 april 2008 08:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij worden mensen in de regel eerder minder flexibel naarmate ze ouder worden
Maar leren anderen wel met jou om gaan?quote:Op zondag 6 april 2008 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf beter leert kennen en beter met jezelf om leert gaan.
Als ze me nu al dulden, dan kan het alleen maar beter worden.quote:Op zondag 6 april 2008 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar leren anderen wel met jou om gaan?
Nee, ik denk eerder dat je berust in je karakter. Flexibiliteit is iets van jeugd.quote:Op zondag 6 april 2008 08:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je jezelf beter leert kennen en beter met jezelf om leert gaan.
Wellicht als je kinderen neemt vooraleer je een zekere staat van verlichting bereikt. Dan wordt het accent verschoven van je eigen maakbaarheid naar die van de koters.quote:Op zondag 6 april 2008 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder dat je berust in je karakter. Flexibiliteit is iets van jeugd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |