abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57965962
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou die eerste zou ik niet per definitie modden nee ... die tweede wel
Er staat exact hetzelfde.. Als A superieur is aan B, dan is B inferieur aan A...
quote:
het ligt eraan tot wie je je moreel superieur voelt, in dit geval dus Wilders die de Islam aanvalt.
Nee in dit geval aan niet-moslims, dat staat er, niks anders.
quote:
hier hetzelfde, die eerste is net zoals super7fighter zijn quote nogal dom/wereldvreemd maar die zou ik niet modden en de tweede wel
Gegeven dat er mensen met seksuele obsessies zijn is zeggen dat A's geen seksuele obsessies hebben hetzelfde als zeggen dat alleen niet-A's seksuele obsessies hebben.
quote:
context?
Een topic over een lerares met hoofddoek nota bene.
  Moderator donderdag 10 april 2008 @ 21:18:43 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57966047
nu ja zo lees ik het dus niet
je doet het er maar mee verder want ik wordt doodmoe van deze discussie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_57966096
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef sp3c het volgende:
Zo leest elk mens met vermogen tot logisch redeneren het.
quote:
Maar natuurlijk, je bent immers niet aangesteld om te modereren ofzo...
  donderdag 10 april 2008 @ 21:24:31 #219
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57966225
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:18 schreef sp3c het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik 't ook wel gehad; d'r staat op de vorige pagina's voldoende materiaal voor ausradieren waar-ie uit kan destilleren hoe de NWS-mods en de FA's denken over wat wel en niet toelaatbaar is op NWS.

Als ausradieren het daar niet mee eens is: jammer dan. Internet is groot, en er is vast een forum waar-ie beter kan aarden. Vrijheid van meningsuiting betekent in mijn ogen niet dat je de plicht hebt om die hier te uiten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Moderator donderdag 10 april 2008 @ 21:26:14 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_57966281
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:20 schreef ausradieren het volgende:

[..]

Zo leest elk mens met vermogen tot logisch redeneren het.
blijkbaar niet
quote:
[..]

Maar natuurlijk, je bent immers niet aangesteld om te modereren ofzo...
niet 24/7 nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_57966441
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:24 schreef gronk het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik 't ook wel gehad; d'r staat op de vorige pagina's voldoende materiaal voor ausradieren waar-ie uit kan destilleren hoe de NWS-mods en de FA's denken over wat wel en niet toelaatbaar is op NWS.

Als ausradieren het daar niet mee eens is: jammer dan. Internet is groot, en er is vast een forum waar-ie beter kan aarden. Vrijheid van meningsuiting betekent in mijn ogen niet dat je de plicht hebt om die hier te uiten.
Bij dezen is het dus kenbaar gemaakt dat berichten over moslims (hell, het bericht ging niet eens over moslims, maar oke..) anders gemodereerd worden dan berichten over niet-moslims? Zet dat anders met grote letters in de policy, dat scheelt veel klachten in (NWS-)FB.
pi_57966494
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:30 schreef ausradieren het volgende:

[..]

Bij dezen is het dus kenbaar gemaakt dat berichten over moslims (hell, het bericht ging niet eens over moslims, maar oke..) anders gemodereerd worden dan berichten over niet-moslims? Zet dat anders met grote letters in de policy, dat scheelt veel klachten in (NWS-)FB.
tja dat is inderdaad de bittere waarheid
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 23:10:06 #223
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57970075
Absurde strafvermindering van uitgeleverde pedofielen

Waar slaat die TT nu op Dago/Paddy weet ik veel wie?
Even netjes melden dat je *nederland is een paradijs voor Pedofielen* hebt aangepast in deze TT zou wel zo netjes zijn.

Overigens, dit is de tigste keer dat die TT's zomaar zonder dringende reden worden aangepast...waarom in godsnaam en wat is het nut ervan

Nog even en geen hond (behalve drugshond) post nog NWS in nws..
pi_57970156
quote:
Nog even en geen hond (behalve drugshond) post nog NWS in nws..
!
  donderdag 10 april 2008 @ 23:13:38 #225
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57970216
Ga wat interviewen op straat en je zult ontdekken dat nederland helemaal niet 'gek' is op pedofielen.

Daarnaast trekt zo'n titel veel eerder randjosti's aan die lekker ongenuanceerd gaan zitten blaten, en zoals je in de sticky kan lezen: daar hebben we een beetje genoeg van.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57970343
quote:
daar hebben we een beetje genoeg van.
En wij, of wacht, laat ik gewoon voor mezelf spreken hier, heb een beetje genoeg van jou
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 23:17:18 #227
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57970350
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef gronk het volgende:
Ga wat interviewen op straat en je zult ontdekken dat nederland helemaal niet 'gek' is op pedofielen.
Het is hier wel degelijk een paradijs voor pedofielen en de vertegenwoordiger van Nederland zei vanavond toch echt in netwerk dat Nederland daders van dit soort misdrijven een gepeatse straf zal meegeven.

Niets mis met die TT dus en als mod zou je gewoon je eigen mening eens onder de tafel moeten laten liggen i.p.v. elke keer TT's aan te gaan passen omdat ze je niet aanstaan. Mod SCH een tijdje weg uit NWS en laat de TT's lekker ongewijzigd zolang er geen scheld- of vloekwoorden instaan.
  donderdag 10 april 2008 @ 23:18:57 #228
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57970412
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef NED het volgende:

[..]

En wij, of wacht, laat ik gewoon voor mezelf spreken hier, heb een beetje genoeg van jou
Subfora genoeg
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 23:19:06 #229
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57970418
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef gronk het volgende:

Daarnaast trekt zo'n titel veel eerder randjosti's aan die lekker
..zonder enig respect voor de TO-ers de TT's gaat aanpassen.

Ja, dat zag ik zelf ook wel, voor de zoveelste keer
pi_57970503
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:18 schreef gronk het volgende:

[..]

Subfora genoeg
Ja, lekker als die mijn topic naar NWS kicken
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 23:25:20 #231
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57970613
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef NED het volgende:

[..]

Ja, lekker als die mijn topic naar NWS kicken
Ik post voortaan wel gewoon in GC o.i.d., hopelijk blijft men daar van je zelfverzonnen binnen de fatsoensnormen TT af
pi_57970657
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik post voortaan wel gewoon in GC o.i.d., hopelijk blijft men daar van je zelfverzonnen binnen de fatsoensnormen TT af
Dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. In GC zitten tenminste een paar fatsoenlijke mods
pi_57970833
nog een ontevreden poster

hoeveel voor ze het inzien wie zet er een pol op
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † donderdag 10 april 2008 @ 23:34:36 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57970904
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:32 schreef GewoneMan het volgende:

hoeveel voor ze het inzien
Geen idee, weet niet hoe diep hij kan likken
quote:
nog een ontevreden poster
Het is gewoon zonde dat de discussies hier draaien om TT's (in mijn geval de 3e keer binnen korte tijd..) en andere dingen die eigenlijk niet zouden hoeven.
pi_57971326
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef Loedertje het volgende:
Geen idee, weet niet hoe diep hij kan likken
mijn bescheiden mening, niet diep genoeg
quote:
Het is gewoon zonde dat de discussies hier draaien om TT's (in mijn geval de 3e keer binnen korte tijd..) en andere dingen die eigenlijk niet zouden hoeven.
inderdaad ze helpen het hele NWS forum naar de klote een behoorlijk deel van de vaste NWS posters hebben serieuze klachten over het reilen en zeilen van de MODs. volgens mij is een FB topic in NWS nog nooit zo hard gegaan hij is er net en al bijna vol
pi_57971363
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef NED het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. In GC zitten tenminste een paar fatsoenlijke mods
overal wel volgens mij NWS is DE uitzondering maar dat was al pijnlijk duidelijk
pi_57971456
alweer klachten over gronk.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 10 april 2008 @ 23:55:20 #238
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57971520
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef NED het volgende:

[..]

Hebben ze ook een wat strakkere policy. Doe daar zoals je hier doet en ik gok erop dat je binnen een paar dagen tegen zwarte postknopjes aankijkt.
pi_57971611
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:53 schreef Caesu het volgende:
alweer klachten over gronk.
ja maar dat is geen nieuws meer
pi_57971744
Verraden in Nederland

dit is toch juist geen bagger. Gaat hierom: Gezin VS kreeg hier politiek asiel!
pi_57971745
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Hebben ze ook een wat strakkere policy. Doe daar zoals je hier doet en ik gok erop dat je binnen een paar dagen tegen zwarte postknopjes aankijkt.
mwoah ik post hier al 4,5 jaar en heb nog nooit een ban gehad en ik heb op de meeste fora wel gepost hoor

maar probeer je nu te insinueren dat jullie zo schappelijk zijn naar mij toe? want ik zie dat toch echt heel anders!
pi_57971798
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja maar dat is geen nieuws meer
niet echt nieuwswaardig idd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:41:39 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57972462
ik mag hopen dat dít toch niet het nieuwe beleid gaat worden he?

Wim Kok: NL'ers langer laten werken

of is deze discussie al gevoerd? dan sorry.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:47:57 #244
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57972550
Dat zeikende kutusers die alleen maar lopen te etteren harder worden aangepakt? Yep.

Oh, en wat m'n eigen post betreft: die is inderdaad over 't randje. Volgens mij staat-ie ook in m'n notes
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:51:44 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57972600
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:47 schreef gronk het volgende:
Dat zeikende kutusers die alleen maar lopen te etteren harder worden aangepakt? Yep.

Oh, en wat m'n eigen post betreft: die is inderdaad over 't randje. Volgens mij staat-ie ook in m'n notes
nou nou, wat een woede. en bovendien is dat nogal subjectief en grof naar de users op fok! toe. en waarom is die post waar je een note voor kreeg niet weggehaald eik?

ik ben niet aan het trollen oid nu, wil gewoon in feedback weten hoe het zit.
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:59:48 #246
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57972689
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:51 schreef zoalshetis het volgende:

nou nou, wat een woede. en bovendien is dat nogal subjectief en grof naar de users op fok! toe. en waarom is die post waar je een note voor kreeg niet weggehaald eik?

ik ben niet aan het trollen oid nu, wil gewoon in feedback weten hoe het zit.
Over die woede -- ach, daar kan ik wel iets over posten, maar dat is ietwat persoonlijk. Heeft niets met DrNikita te maken. Kan eventueel wel via PM, kan het ook hier wel doen.

Over dat die post er nog staat: geen idee. Ik heb trouwens zelf ook nog wel eens dat ik posts die ik note niet altijd weghaal -- als het topic al geslot is, drie pagina's verder is ( meki ), of als ik er te laat bij ben, etc. Zie [NWS FB] -- All the news that fits. vs Vredespad verbindt kerk en moskee voor een voorbeeld.
  vrijdag 11 april 2008 @ 01:10:56 #247
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57972830
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef gronk het volgende:

[..]

Over die woede -- ach, daar kan ik wel iets over posten, maar dat is ietwat persoonlijk. Heeft niets met DrNikita te maken. Kan eventueel wel via PM, kan het ook hier wel doen.
Oh ZHI, voor ik dat postte had ik net Super/schijndemocratie & vrijheid van meningsuiting. zitten lezen. En alles ervoor en erna.
pi_57972897
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef gronk het volgende:

[..]

Neehoor. Mijn laatste ban is alweer god weet hoe lang geleden (en die was overigens nog onterecht ook, vraag maar aan yvonne).

En ik post overal dezelfde bagger. Dus het ligt gewoon aan jou
  vrijdag 11 april 2008 @ 01:18:11 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57972905
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh ZHI, voor ik dat postte had ik net Super/schijndemocratie & vrijheid van meningsuiting. zitten lezen. En alles ervoor en erna.
dat soort dingen moet je toch heulemoal nie lezen jochie. daar word je niet gelukkiger van en dan is het nog maar de vraag of het allemaal echt zo is.
pi_57974813
Gronk zou zijn conclusies moeten trekken als moderator bezien in het licht van de vele klachten.

1.) Herhaaldelijk onbeschoft tot beledigend
2.) Maakt eigen regeltjes
3.) Modereert niet objectief, prefereert te modden op basis van zijn mening.
4.) Ziet users als minderwaardig die zijn mening niet delen
5.) Betweterig
6.) Arrogant
pi_57981513
Naast de voorafgaande opmerkingen, waar ik me redelijk in kan vinden, wil ik even melden dat ik het onverstandig vind dat mensen het nieuwsforum niet als uitlaatklep kunnen gebruiken voor bepaalde zaken die wel degelijk nieuws zijn. Censuur van nieuws dat over allochtonen of moslims o.i.d. gaat komt bij mij over als een stap terug richting de macht van paarse linkse kerk. Wellicht is het volgens sommigen - zoals gronk - niet zo gezellig om dit topics te hebben, maar - zoals Theo Maassen al zei in zijn nummer Doodsbedreiging - "het uiten van je mening is het allerhoogste goed, dat is juist iets dat haat ontlaadt en niet wat woede voedt".
  vrijdag 11 april 2008 @ 14:07:19 #252
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57981819
In welke opmerkingen kun je je vinden?

Daarnaast: Het lijkt mij ook onverstandig als mensen NWS gebruiken als een plek om meningen wit te wassen. Tenslotte kun je dankzij google overal wel een nieuwsbericht bij vinden.

Merk trouwens ook even op dat ik niets tegen heb op allochtonen/moslims/extremisme-topics waar op een normale manier gediscussieerd wordt. Zoals je in de sticky kunt lezen.

Ander punt: heel veel van de allochtonen/integratieproblematiek kun je ook kwijt in [INT]. In INT worden -net zoals in elk ander subforum- ook topics geopend naar aanleiding van een nieuwsbericht. Als je dat niet wilt, dan accepteer je de beperkingen die posten in NWS met zich meebrengt.
pi_57982699
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef gronk het volgende:
In welke opmerkingen kun je je vinden?
Ik kan me redelijk vinden in de opmerkingen van Dr.Nikita in de post voor de vorige post van mij. En dan vooral met de algehele strekking dat het er selectief en subjectief wordt. Stel dat er nu een wereldwijde rel over het al of niet verbieden van roomboterkoeken komt, met scherpe voor- en tegenstanders, ga je die nieuwstopics dan ook verbieden omdat je ze niet zo gezellig vindt?
quote:
Daarnaast: Het lijkt mij ook onverstandig als mensen NWS gebruiken als een plek om meningen wit te wassen. Tenslotte kun je dankzij google overal wel een nieuwsbericht bij vinden.
Als het gaat om nieuws, d.w.z. dat het vandaag of gisteren is gebeurd, dan is het nieuws. (punt)
Met meningen witwassen bedoel je denk ik dat er iedere dag meerde nieuwsartikelen te vinden zijn over ongein door moslims/Marokkanen/allochtonen e.d. en dat mensen die posten om - zoals jij dat noemt - moslims te bashen. Zo kun je het zien. Ik denk dat het nieuws is, ik vind dat het feit dat er zoveel nieuws over is te vinden bij de ongeinplegers ligt en niet bij de topicstarter, en ik denk dat het goed is dat mensen daar hun al dan niet ongezouten mening EN gal over kunnen spuien.
quote:
Merk trouwens ook even op dat ik niets tegen heb op allochtonen/moslims/extremisme-topics waar op een normale manier gediscussieerd wordt. Zoals je in de sticky kunt lezen.
Nee, maar als er 2 posts later een of andere mafkees komt met een flame dan sluit jij het topic. De goeden lijden dus weer onder de kwaden. En ik dacht dat dat nu juist iets was waar jij op tegen bent.
quote:
Ander punt: heel veel van de allochtonen/integratieproblematiek kun je ook kwijt in [INT]. In INT worden -net zoals in elk ander subforum- ook topics geopend naar aanleiding van een nieuwsbericht. Als je dat niet wilt, dan accepteer je de beperkingen die posten in NWS met zich meebrengt.
Accepteren? Tandenknarsend machteloos tolereren is meer het geval.
Leuk hoor, zo'n nieuw subforum waar je mensen heen probeert te krijgen, maar ik kom al lang in NWS en daar blijf ik ook.... of niet als de censuur me te storend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door FOKwa op 11-04-2008 15:32:56 ]
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:06:22 #254
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57983277
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:40 schreef FOKwa het volgende:

[..]

Ik kan me redelijk vinden in de opmerkingen van Dr.Nikita in de post voor de vorige post van mij. En dan vooral met de algehele strekking dat het er selectief en subjectief wordt. Stel dat er nu een wereldwijde rel over het al of niet verbieden van roomboterkoeken komt, met scherpe voor- en tegenstanders, ga je die nieuwstopics dan ook verbieden omdat je ze niet zo gezellig vindt?
Yep. Als de forumindex dag-in dag-uit vol staat met discussies over roomboterkoeken wel. Zeker als ik zie dat op andere nieuwssites (volksrant.nl, nrc.nl) de nieuwsindex ook gevuld is met ander nieuws. Ook als ik zie dat roomboterkoekdiscussies 8 van de 10 keer uitlopen in loopgravenoorlogen tussen users. En dat zo'n topic niet wordt opgestart omdat het 'nieuws' is, maar omdat het een goede reden is om eens ouderwets een paar tegenstanders onder vuur te kunnen nemen.

't kan best hoor, en ik wil stevige discussies op NWS zeker niet kwijt, maar de afgelopen tijd vind ik dat de balans wel erg ver is doorgeslagen.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:14:47 #255
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57983487
Ik heb eerder het gevoel dat die heksenjacht op gronk de boel verziekt, niet de moderater zelf.

Het schijnt steeds lastiger te worden om een béétje normaal te posten. Is het echt de verharding van de maatschappij of is FOK daar een uitzondering in?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:17:37 #256
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57983565
NWS heeft de laatste tijd(en als ik DH mag geloven, was dat ook voor mijn tijd al het geval) inderdaad wat POL-trekjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door gronk op 11-04-2008 15:24:47 ]
pi_57983786
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef gronk het volgende:

[..]

Yep. Als de forumindex dag-in dag-uit vol staat met discussies over roomboterkoeken wel. Zeker als ik zie dat op andere nieuwssites (volksrant.nl, nrc.nl) de nieuwsindex ook gevuld is met ander nieuws.
Daar selecteert de lezer niet wat volgens hem interessant is, maar de redactie. Als je dat hier ook wil, dan kun je net zo goed de mogelijkheid voor anderen om topics te openen uitschakelen.
quote:
Ook als ik zie dat roomboterkoekdiscussies 8 van de 10 keer uitlopen in loopgravenoorlogen tussen users.
Dat krijg je bij onderwerpen waar veel ophef over is. Dat is ook de reden overigens dat die onderwerpen veel nieuws genereren. Dat vind ik echter geen reden voor preventieve censuur. Een heftige discussie vind ik veel interessanter dan een theekransje. En in zo'n discussie mag best wel hier en daar wat geflame zitten. Dat je zo'n topic sluit als dat na een tijdje duidelijk uit de hand loopt vind ik ook niet terecht, maar daar heb ik nog wel enigszins begrip voor.
quote:
En dat zo'n topic niet wordt opgestart omdat het 'nieuws' is, maar omdat het een goede reden is om eens ouderwets een paar tegenstanders onder vuur te kunnen nemen.
Hier herhaal ik wat ik al zei:
Als het gaat om nieuws, d.w.z. dat het vandaag of gisteren is gebeurd, dan is het nieuws. (punt)
quote:
't kan best hoor, en ik wil stevige discussies op NWS zeker niet kwijt, maar de afgelopen tijd vind ik dat de balans wel erg ver is doorgeslagen.
De reden is met name dat de balans voor de opkomst van Fortuyn zover naar de andere kant door sloeg. Zoals gezegd vind ik het enigszins begrijpelijk wanneer je excessen aanpakt, maar als het gaat om het snel sluiten van topics die wel degelijk nieuws zijn (bijvoorbeeld dat topic over het vredespad, of het "honden-imam"-nieuws), dan ga je naar mijn mening veel te ver.
Daarnaast vraag ik me af waarom in zo'n geval niet gewoon degenen aangepakt worden die regelmatig te ver gaan. Een - al dan niet tijdelijke - ban is toch zo gegeven?
Dan nog vind ik iets minder snel te ver gaan dan jij, maar goed, dat is weer een ander verhaal. Ook iemand die bijvoorbeeld de profeet Mohammed een pedo noemt aanpakken vind ik niet terecht als het topic over de profeet en/of pedofilie gaat.

En om meer duidelijk te maken over belediging versus lange tenen (flame versus flame bait), lees dit eens als metafoor ter illustratie:
http://www.trouw.nl/hetni(...)t_zich_snel_beledigd

[ Bericht 0% gewijzigd door FOKwa op 11-04-2008 15:34:38 ]
pi_57984165
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 15:14 schreef popolon het volgende:
Ik heb eerder het gevoel dat die heksenjacht op gronk de boel verziekt, niet de moderater zelf.

Het schijnt steeds lastiger te worden om een béétje normaal te posten. Is het echt de verharding van de maatschappij of is FOK daar een uitzondering in?
je kon er niet verder naast zitten. het is zijn schuld dat die heksenjacht is begonnen (als je het al zo kunt noemen) hij word gewoon aangesproken op zijn wanprestatie als mod niets meer en niets minder. daar hij door blijft gaan met zijn wanprestatie nemen de posts met klachten over hem toe dat is niet meer dan logisch check dit topic en zijn naam topic in FB en je ziet dat een hele rij users het gewoon keihard met me eens zijn. de modjes en FAs houden hem de hand boven het hoofd.

ondertussen gaat NWS naar de klote...
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gronk zou zijn conclusies moeten trekken als moderator bezien in het licht van de vele klachten.

1.) Herhaaldelijk onbeschoft tot beledigend
2.) Maakt eigen regeltjes
3.) Modereert niet objectief, prefereert te modden op basis van zijn mening.
4.) Ziet users als minderwaardig die zijn mening niet delen
5.) Betweterig
6.) Arrogant
nr 7 zal ik maar niet posten verder heb je gewoon keihard 6 solide punten, kan het niet anders maken.

zijn fobo vind ik dan wel weer erg toepasselijk (krijg je fobo hits van gronk )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')