En wij, of wacht, laat ik gewoon voor mezelf spreken hier, heb een beetje genoeg van jouquote:daar hebben we een beetje genoeg van.
Het is hier wel degelijk een paradijs voor pedofielen en de vertegenwoordiger van Nederland zei vanavond toch echt in netwerk dat Nederland daders van dit soort misdrijven een gepeatse straf zal meegeven.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef gronk het volgende:
Ga wat interviewen op straat en je zult ontdekken dat nederland helemaal niet 'gek' is op pedofielen.
Subfora genoegquote:Op donderdag 10 april 2008 23:17 schreef NED het volgende:
[..]
En wij, of wacht, laat ik gewoon voor mezelf spreken hier, heb een beetje genoeg van jou
..zonder enig respect voor de TO-ers de TT's gaat aanpassen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:13 schreef gronk het volgende:
Daarnaast trekt zo'n titel veel eerder randjosti's aan die lekker
Ik post voortaan wel gewoon in GC o.i.d., hopelijk blijft men daar van je zelfverzonnen binnen de fatsoensnormen TT afquote:Op donderdag 10 april 2008 23:21 schreef NED het volgende:
[..]
Ja, lekker als die mijn topic naar NWS kicken![]()
Dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. In GC zitten tenminste een paar fatsoenlijke modsquote:Op donderdag 10 april 2008 23:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik post voortaan wel gewoon in GC o.i.d., hopelijk blijft men daar van je zelfverzonnen binnen de fatsoensnormen TT af
Geen idee, weet niet hoe diep hij kan likkenquote:
Het is gewoon zonde dat de discussies hier draaien om TT's (in mijn geval de 3e keer binnen korte tijd..) en andere dingen die eigenlijk niet zouden hoeven.quote:nog een ontevreden poster
mijn bescheiden mening, niet diep genoegquote:Op donderdag 10 april 2008 23:34 schreef Loedertje het volgende:
Geen idee, weet niet hoe diep hij kan likken
inderdaad ze helpen het hele NWS forum naar de klote een behoorlijk deel van de vaste NWS posters hebben serieuze klachten over het reilen en zeilen van de MODs. volgens mij is een FB topic in NWS nog nooit zo hard gegaan hij is er net en al bijna volquote:Het is gewoon zonde dat de discussies hier draaien om TT's (in mijn geval de 3e keer binnen korte tijd..) en andere dingen die eigenlijk niet zouden hoeven.
overal wel volgens mij NWS is DE uitzondering maar dat was al pijnlijk duidelijkquote:Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef NED het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. In GC zitten tenminste een paar fatsoenlijke mods
Hebben ze ook een wat strakkere policy. Doe daar zoals je hier doet en ik gok erop dat je binnen een paar dagen tegen zwarte postknopjes aankijkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:26 schreef NED het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar 1 ding is zeker. In GC zitten tenminste een paar fatsoenlijke mods
ja maar dat is geen nieuws meerquote:
mwoah ik post hier al 4,5 jaar en heb nog nooit een ban gehad en ik heb op de meeste fora wel gepost hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Hebben ze ook een wat strakkere policy. Doe daar zoals je hier doet en ik gok erop dat je binnen een paar dagen tegen zwarte postknopjes aankijkt.
niet echt nieuwswaardig idd.quote:
nou nou, wat een woede. en bovendien is dat nogal subjectief en grof naar de users op fok! toe. en waarom is die post waar je een note voor kreeg niet weggehaald eik?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:47 schreef gronk het volgende:
Dat zeikende kutusers die alleen maar lopen te etteren harder worden aangepakt? Yep.
Oh, en wat m'n eigen post betreft: die is inderdaad over 't randje. Volgens mij staat-ie ook in m'n notes
Over die woede -- ach, daar kan ik wel iets over posten, maar dat is ietwat persoonlijk. Heeft niets met DrNikita te maken. Kan eventueel wel via PM, kan het ook hier wel doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
nou nou, wat een woede. en bovendien is dat nogal subjectief en grof naar de users op fok! toe. en waarom is die post waar je een note voor kreeg niet weggehaald eik?
ik ben niet aan het trollen oid nu, wil gewoon in feedback weten hoe het zit.
Oh ZHI, voor ik dat postte had ik net Super/schijndemocratie & vrijheid van meningsuiting. zitten lezen. En alles ervoor en erna.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Over die woede -- ach, daar kan ik wel iets over posten, maar dat is ietwat persoonlijk. Heeft niets met DrNikita te maken. Kan eventueel wel via PM, kan het ook hier wel doen.
Neehoor. Mijn laatste ban is alweer god weet hoe lang geleden (en die was overigens nog onterecht ook, vraag maar aan yvonne).quote:Op donderdag 10 april 2008 23:55 schreef gronk het volgende:
[..]
Hebben ze ook een wat strakkere policy. Doe daar zoals je hier doet en ik gok erop dat je binnen een paar dagen tegen zwarte postknopjes aankijkt.
dat soort dingen moet je toch heulemoal nie lezen jochie. daar word je niet gelukkiger van en dan is het nog maar de vraag of het allemaal echt zo is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh ZHI, voor ik dat postte had ik net Super/schijndemocratie & vrijheid van meningsuiting. zitten lezen. En alles ervoor en erna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |