Jawel maar met Murp niets neequote:
schiet op danquote:kheb nog steds geen paint![]()
Daarvoor kan je in het andere topic kijken. Ik heb gewoon hier en daar één weggeplukt. Volgende keer open jij een topicquote:en die van mij over christaan zit er niet eens in
Veel te veel werkquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar is mijn paint van Duplicaat?
Niet mooi genoeg zeker.
Oja en die van hem over mij zonder 'tok'.?
Nu heb je een shotgun met een scope eropquote:
ik wou er eentje openen n tijdje geleden maar toen kreeg ik zo'n kut error en had ik geen zin meer om alles over nieuw te typenquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:11 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Jawel maar met Murp niets nee![]()
[..]
schiet op dan![]()
[..]
Daarvoor kan je in het andere topic kijken. Ik heb gewoon hier en daar één weggeplukt. Volgende keer open jij een topic
nowbreaksmyklump how is you doing friendquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ik wou er eentje openen n tijdje geleden maar toen kreeg ik zo'n kut error en had ik geen zin meer om alles over nieuw te typen
FAILquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:47 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Niet afzeiken, kben er uren mee bezig geweest!
Huldequote:Op zaterdag 5 april 2008 20:47 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Niet afzeiken, kben er uren mee bezig geweest!
doet het nietquote:
ik heb het vorige topic niet gelezenquote:
quote:
quote:
Nee, dat wordt hem nietquote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
wehe pwned wie unne noob
ik ben hier nog steeds slecht in, maar het gaat vooruitkan al een hele snackbar tekenen
![]()
je kan het gewoon niet hebben dat jij gepwned word wie unne noobquote:
het leek me inderdaad al sterk dat nog niemand die gedaan hadquote:Op zondag 6 april 2008 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mijn naam is te makkelijk, dat is al de 10e idddoe is een moeilijke
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
wehe pwned wie unne noob
ik ben hier nog steeds slecht in, maar het gaat vooruitkan al een hele snackbar tekenen
![]()
Dat kan ik waarderen, ik zal het bij je voortanden latenquote:Op zondag 6 april 2008 17:35 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moest toch weer eens die kant op.
Alleen mn voortandenquote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat kan ik waarderen, ik zal het bij je voortanden laten
Alices dacht dat het te lastig was, dan bewijs ik het tegendeel natuurlijk evenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:32 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Daar dacht ik ookal aan maar was te voorspelbaar
Ze zei dat om zo snel mogelijk gepaint te worden. Er is hier immers vast wel iemand die haar het tegendeel wil bewijzen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alices dacht dat het te lastig was, dan bewijs ik het tegendeel natuurlijk even
Alices wou gewoon dat ze eruit zag als Alicequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ze wou gewoon heel graag gepaint worden en zei dat daarom zodat er vast wel iemand snel ging painten om haar het tegendeel te bewijzen![]()
We zijn er ingetrapt
Misschien doet ze dat ook welquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alices wou gewoon dat ze eruit zag als AliceONTMASKERD!
!
!
!
!
quote:
Ook licht erotisch zie ikquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Elf Zes en Dertig
NIet grappig, maar nouja
Erotisch... achja...t zijn maar elfjes heur... als ik een elfje was zou ik ook naakt in het maanlicht dansenquote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook licht erotisch zie ik
Goede paintskillz heb je wel, zeker itt sommige in dit topic
Ik doelde op die 2 rechtsonderquote:Op woensdag 9 april 2008 13:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Erotisch... achja...t zijn maar elfjes heur... als ik een elfje was zou ik ook naakt in het maanlicht dansen(Gelukkig voor jullie dat ik geen elfje ben
)
Zoals jijzelfquote:Op woensdag 9 april 2008 13:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook licht erotisch zie ik
Goede paintskillz heb je wel, zeker itt sommige in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:50 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, slecht, maar met die naam kan ik ook verder echt niks
Beste painter tot dusver moet ophouden met zeggen dat ze slecht is. Want het komt over als iemand die graag wil horen hoe goed ze is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze mooi hoor.
![]()
Ok nu voel ik me schuldigquote:Op woensdag 9 april 2008 14:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik bedoelde niet in de zin van het painten dat slecht zou zijn, eerder de humor die ik zelf nou niet echt geweldig vind. (Ik vind sommige van jou, Dupli, veel beter gevonden)
Maar goed, ik zal het niet meer zeggen. want zo'n aandachtshoer ben ik nou ook weer niet.
Ok game on......
Ik vind hem best goed gevonden eigenlijk, vooral omdat je met mijn naam niet zoveel kanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Elf Zes en Dertig
NIet grappig, maar nouja
Canada haasje, dat komt in mij opquote:Op donderdag 10 april 2008 16:54 schreef duplicaat het volgende:
Mijn inspiratie is in het vorige topic helemaal verdampt. En steeds als ik die naam van jou zie denk ik aan Canada maar dat slaat nergens op.
edit: en niemand durft meer omdat we weggePAINT worden door jou![]()
Dat moet te doen zijn show je skillsquote:Op donderdag 10 april 2008 16:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Canada haasje, dat komt in mij op
Ja dat had ik natuurlijk kunnen doen, maar in plaats daarvan heb ik dit gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn show je skills
Ga jij eens heel snel paintenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:55 schreef Alices het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Plakze!!
hihi
Hoezo dat is niet erotisch maar mijn dagelijkse outfitquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wordt er hier gesuggereerd dat ik plaatjes paint met erotische lading..... ik geloof dat Duplicaat toch wel fantasieën heeft met een wat zwaarder erotisch tintje![]()
Ik heb niet eens een camera om een foto te maken dus dat fobo kan wel achterwege blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef Candaasje het volgende:
't is jammer dat je geen fobo hebt, anders had ik van je foto een duplicaat gemaakt....in je dagelijkse outfit.....
Zal wel aan de tafel liggen die is nogal onregelmatig en ik heb geen muismat maar zelfs als die dingen wel optimaal waren zou ik het denk ik niet kunnenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef Candaasje het volgende:
@Dupli: veel oefenen en een standaard simpel muisje (geen trackball e.d.)
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef duplicaat het volgende:
Zie hier mijn poging tot een cirkel
[ link | afbeelding ]
Geen grap![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef Candaasje het volgende:
Ok, even op zn eh "Fonetisch".
[ afbeelding ]hoe verzin je tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dream a Dream
Fly a Fantasy
Make your own Thoughts
Become Real
Uiteraard!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Candaasje het volgende:
Is dit een verborgen boodschap dat je me eigenlijk een enorm burgelijke muts vindt ToT?![]()
Staat in het labeltje van de trui die ik op dit moment aan heb!quote:CandA...hoe verzin je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET PERSOONLIJK BEDOELD!!!
![]()
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef ToT het volgende:
Wat de hell is een Kwanda dan in dat plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
wat moet je naam voorstellen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 05:07 schreef schvvmert het volgende:
Mijne in paint lijkt me wel cool.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:37 schreef Trigalti het volgende:
Oh man.. niemand KAN mij painten..
mooie paint hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is tagliatelle, maar uiteindelijk lijkt het best op jouw naam
Jawel (ik vond het trouwens een ernstig matige film), maar nu heb je maar 2 van de 8 letters afgebeeld eigenlijk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omJe hebt de Matrix nog nooit gezien zeker?
quote:
Gadverdamme, wat een walchelijke afbeelding.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okee ik maak nog een fatsoenlijk!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een van mij, zeer homo-erotisch ook.
Terrorizing_Cookie dusquote:Op zondag 13 april 2008 23:10 schreef ToT het volgende:
Angry chocolate cookie terrorist?![]()
Of volgt er een thumping thunder als dat koekje die knop indrukt?
quote:Op zondag 13 april 2008 23:04 schreef beverton het volgende:
[ afbeelding ]
spreekt voorzich neem ik aan.
Candaasje anders nietquote:Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef beverton het volgende:
[..]
ze is een meisje, en meisjes zijn motorisch gestoord
quote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Candaasje het volgende:![]()
Nog maar eentje......
[ afbeelding ]
Queen Mini dus.
(Sorry, als ik aan minni denk, dan denk ik aan smurfen...dank aan AH...)
Alsof ik ze wel paintquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:32 schreef Candaasje het volgende:
Heuj,das heel geen paint, dat is photoshop!![]()
(Maar hij ziet er wel tof uit)
Als het nu een echte paint wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die was in deel 1 gepost.Ik had gehoopt hem in de openingspost terug te vinden, maar helaas.....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig!!!!!!!!!![]()
Dankjewel!!
Don't come closer, I might hurt you
Ja die is van jou dat weet ik, staat ook in m;n fobo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die was in deel 1 gepost.Ik had gehoopt hem in de openingspost terug te vinden, maar helaas.....
quote:
En ik heb ook geen hangtieten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:20 schreef ToT het volgende:
Helemaal geweldig!
Alleen is ze volgens mij iets minder......volslank dan dat!
Oh dat was jij op dat plaatje?quote:
Dat is weer een compliment voor mij: ik vond dat ik het hoofd namelijk zeer slecht op dat lichaam geplakt had!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik dacht dat die vrouw van internet was geplukt
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh dat was jij op dat plaatje?Ik dacht dat die vrouw van internet was geplukt
Ik zal de volgende keer wat vollere borsten en een slankere taille maken
Maar omdat ik het jouw username voorstelt mag het toch wel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar rust copyright op hoor![]()
Tevens kick van een goed topic
Ik zie nu pas dat het 1136 voor moet stellenquote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Maar omdat ik het jouw username voorstelt mag het toch wel?
Check je PM, wel veilig plz.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:54 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een originele paint voor mijn persoontje?
Zoiets?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:37 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken over een KK-kachel die niet aan kon vanwege al het k*tvocht daar of zo....
Nee gewoon postcount raisenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:40 schreef ToT het volgende:
Ehhh......volgens mij heb je niet echt alle pagina's doorgekeken, of ben je gewoon op een relletje uit?
Zo had ik het niet begrepenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet bepaald nee!
Meer dat de kachel het niet doet door al dat k*t-vocht in z'n huis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu mij painten
The circle is through the looking glass
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:02 schreef Sebash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu mij painten![]()
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef beverton het volgende:
[..]
ze is een meisje, en meisjes zijn motorisch gestoord
Deze ookquote:
Een Duitser zou zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Als je uber slecht in engals bent snap je die paint niet
Ja, je had geen fobo en ik had zin om een rasta te tekenen, vandaar :p.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, rasta?
Ik had al 2 paintjes, maar thx!
Je wil graag van die samengeklonterde haren hebben?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
Okee dan!
Mja had ik maar rasta haar!Het zal niet lang meer duren en ik kan mijn schedeltje gewoon oppoetsen!
Oww, had ik ff gemist, moeten je mede-users zich daarvoor eerst beschikbaar stellen? lolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:38 schreef iuvenis het volgende:
Ik ga ook maar weer eens painten, wie wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |