Ga jij eens heel snel paintenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:55 schreef Alices het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Plakze!!
hihi
Hoezo dat is niet erotisch maar mijn dagelijkse outfitquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wordt er hier gesuggereerd dat ik plaatjes paint met erotische lading..... ik geloof dat Duplicaat toch wel fantasieën heeft met een wat zwaarder erotisch tintje![]()
Ik heb niet eens een camera om een foto te maken dus dat fobo kan wel achterwege blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef Candaasje het volgende:
't is jammer dat je geen fobo hebt, anders had ik van je foto een duplicaat gemaakt....in je dagelijkse outfit.....
Zal wel aan de tafel liggen die is nogal onregelmatig en ik heb geen muismat maar zelfs als die dingen wel optimaal waren zou ik het denk ik niet kunnenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:49 schreef Candaasje het volgende:
@Dupli: veel oefenen en een standaard simpel muisje (geen trackball e.d.)
quote:Op donderdag 10 april 2008 22:06 schreef duplicaat het volgende:
Zie hier mijn poging tot een cirkel
[ link | afbeelding ]
Geen grap![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:11 schreef Candaasje het volgende:
Ok, even op zn eh "Fonetisch".
[ afbeelding ]hoe verzin je tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dream a Dream
Fly a Fantasy
Make your own Thoughts
Become Real
Uiteraard!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Candaasje het volgende:
Is dit een verborgen boodschap dat je me eigenlijk een enorm burgelijke muts vindt ToT?![]()
Staat in het labeltje van de trui die ik op dit moment aan heb!quote:CandA...hoe verzin je het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET PERSOONLIJK BEDOELD!!!
![]()
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:38 schreef ToT het volgende:
Wat de hell is een Kwanda dan in dat plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |