Ik vind hem best goed gevonden eigenlijk, vooral omdat je met mijn naam niet zoveel kanquote:Op woensdag 9 april 2008 13:01 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Elf Zes en Dertig
NIet grappig, maar nouja
Canada haasje, dat komt in mij opquote:Op donderdag 10 april 2008 16:54 schreef duplicaat het volgende:
Mijn inspiratie is in het vorige topic helemaal verdampt. En steeds als ik die naam van jou zie denk ik aan Canada maar dat slaat nergens op.
edit: en niemand durft meer omdat we weggePAINT worden door jou![]()
Dat moet te doen zijn show je skillsquote:Op donderdag 10 april 2008 16:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Canada haasje, dat komt in mij op
Ja dat had ik natuurlijk kunnen doen, maar in plaats daarvan heb ik dit gemaaktquote:Op donderdag 10 april 2008 17:12 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn show je skills
Ga jij eens heel snel paintenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:55 schreef Alices het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Plakze!!
hihi
Hoezo dat is niet erotisch maar mijn dagelijkse outfitquote:Op donderdag 10 april 2008 19:39 schreef Candaasje het volgende:
Wordt er hier gesuggereerd dat ik plaatjes paint met erotische lading..... ik geloof dat Duplicaat toch wel fantasieën heeft met een wat zwaarder erotisch tintje![]()
Ik heb niet eens een camera om een foto te maken dus dat fobo kan wel achterwege blijven.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:47 schreef Candaasje het volgende:
't is jammer dat je geen fobo hebt, anders had ik van je foto een duplicaat gemaakt....in je dagelijkse outfit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |