Als het nu een echte paint wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die was in deel 1 gepost.Ik had gehoopt hem in de openingspost terug te vinden, maar helaas.....
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:55 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geweldig!!!!!!!!!![]()
Dankjewel!!
Don't come closer, I might hurt you
Ja die is van jou dat weet ik, staat ook in m;n fobo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die was in deel 1 gepost.Ik had gehoopt hem in de openingspost terug te vinden, maar helaas.....
quote:
En ik heb ook geen hangtieten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:20 schreef ToT het volgende:
Helemaal geweldig!
Alleen is ze volgens mij iets minder......volslank dan dat!
Oh dat was jij op dat plaatje?quote:
Dat is weer een compliment voor mij: ik vond dat ik het hoofd namelijk zeer slecht op dat lichaam geplakt had!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik dacht dat die vrouw van internet was geplukt
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh dat was jij op dat plaatje?Ik dacht dat die vrouw van internet was geplukt
Ik zal de volgende keer wat vollere borsten en een slankere taille maken
Maar omdat ik het jouw username voorstelt mag het toch wel?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daar rust copyright op hoor![]()
Tevens kick van een goed topic
Ik zie nu pas dat het 1136 voor moet stellenquote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Maar omdat ik het jouw username voorstelt mag het toch wel?
Check je PM, wel veilig plz.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:54 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een originele paint voor mijn persoontje?
Zoiets?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:37 schreef ToT het volgende:
Ik zat te denken over een KK-kachel die niet aan kon vanwege al het k*tvocht daar of zo....
Nee gewoon postcount raisenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:40 schreef ToT het volgende:
Ehhh......volgens mij heb je niet echt alle pagina's doorgekeken, of ben je gewoon op een relletje uit?
Zo had ik het niet begrepenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe niet bepaald nee!
Meer dat de kachel het niet doet door al dat k*t-vocht in z'n huis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu mij painten
The circle is through the looking glass
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:02 schreef Sebash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu mij painten![]()
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op maandag 14 april 2008 19:22 schreef beverton het volgende:
[..]
ze is een meisje, en meisjes zijn motorisch gestoord
Deze ookquote:
Een Duitser zou zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
Als je uber slecht in engals bent snap je die paint niet
Ja, je had geen fobo en ik had zin om een rasta te tekenen, vandaar :p.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, rasta?
Ik had al 2 paintjes, maar thx!
Je wil graag van die samengeklonterde haren hebben?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
Okee dan!
Mja had ik maar rasta haar!Het zal niet lang meer duren en ik kan mijn schedeltje gewoon oppoetsen!
Oww, had ik ff gemist, moeten je mede-users zich daarvoor eerst beschikbaar stellen? lolquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:38 schreef iuvenis het volgende:
Ik ga ook maar weer eens painten, wie wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |