je kan het gewoon niet hebben dat jij gepwned word wie unne noobquote:
het leek me inderdaad al sterk dat nog niemand die gedaan hadquote:Op zondag 6 april 2008 11:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mijn naam is te makkelijk, dat is al de 10e idddoe is een moeilijke
![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[ afbeelding ]
wehe pwned wie unne noob
ik ben hier nog steeds slecht in, maar het gaat vooruitkan al een hele snackbar tekenen
![]()
Dat kan ik waarderen, ik zal het bij je voortanden latenquote:Op zondag 6 april 2008 17:35 schreef duplicaat het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik moest toch weer eens die kant op.
Alleen mn voortandenquote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat kan ik waarderen, ik zal het bij je voortanden laten
Alices dacht dat het te lastig was, dan bewijs ik het tegendeel natuurlijk evenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:32 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Daar dacht ik ookal aan maar was te voorspelbaar
Ze zei dat om zo snel mogelijk gepaint te worden. Er is hier immers vast wel iemand die haar het tegendeel wil bewijzen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alices dacht dat het te lastig was, dan bewijs ik het tegendeel natuurlijk even
Alices wou gewoon dat ze eruit zag als Alicequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:41 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ze wou gewoon heel graag gepaint worden en zei dat daarom zodat er vast wel iemand snel ging painten om haar het tegendeel te bewijzen![]()
We zijn er ingetrapt
Misschien doet ze dat ook welquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Alices wou gewoon dat ze eruit zag als AliceONTMASKERD!
!
!
!
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |