Tja, verrassing:quote:
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:35 schreef Apekoek het volgende:
, waarde staat inverhouding met het formaat en inhoud.
idd, nu is de spanning eraf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.
Denk ik niet, het is natuurlijk erg lullig als er ver boven de waarde wordt geboden, dan benadeel ik de koper. En dat is ook niet mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, das nep natuurlijk. Je moet gewoon een box samenstellen en vervolgens laten bieden. Bieden ze onder de waarde heb je pech, bieden ze erboven heb je mazzel.
Inderdaad, nu is het opeens wel erg kansloosquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:
Heb je Edwinuss (de hoogste bieder) dan gePMed? Want ik zag hem nog wel posten in het Xbox 360 topic.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef Apekoek het volgende:
Het is dinsdag en niets meer vernomen van de 2 hoogste bieders. Aangezien er vele mensen zijn die benieuwd zijn wat er in zit, stel ik daarom voor om verder te gaan met bieden vanaf 6 euro. De box staat al klaar met inhoud. Woensdag avond zou ik het wel willen afhandellen voor degene die echt geinteresseerd is.
w00h00quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:35 schreef Apekoek het volgende:
prima, genoteerd ChickenSpikey! En we gaan gewoon verder, als jij morgen avond nog de hoogste bieder bent mag jij hem overnemen
Echt niet, was net paar minuten voor 12 aan het surfen toen ik dit topic weer open zag. Dus geloof me s.v.p. maar het is echt toevalquote:
dat dusquote:Op donderdag 17 april 2008 07:05 schreef YoshiBignose het volgende:
om te horen wat er in de doos zat natuurlijk droplul
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 17 april 2008 07:05 schreef YoshiBignose het volgende:
om te horen wat er in de doos zat natuurlijk droplul
Eerlijk = eerlijk: Jij bent de hoogste bieder voor 12 uur. De doos is dus voor jouquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Taxman het volgende:
Maar mocht TS het niet eerlijk vinden tegenover ChickenSpikey dan staat hij uiteraard vrij het hem te gunnen
Nogmaals, van mijn kant stom toeval! Ben ik toch soms genialer dan ik dacht....
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:56 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk: Jij bent de hoogste bieder voor 12 uur. De doos is dus voor jou
Wel ff laten weten wat erin zit, hè?!
Taxman, je hebt het geheel legitiem gedaan. De box komt jou kant op!quote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Taxman het volgende:
Maar mocht TS het niet eerlijk vinden tegenover ChickenSpikey dan staat hij uiteraard vrij het hem te gunnen
Nogmaals, van mijn kant stom toeval! Ben ik toch soms genialer dan ik dacht....
Zat wel ff te zweten ja....quote:Op donderdag 17 april 2008 12:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Jij blij dat je er vanaf bent
![]()
Als dit aanslaat kunnen we er misschien een apart FOK! item van maken. Ik doe mee, hoor!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Taxman, je hebt het geheel legitiem gedaan. De box komt jou kant op!
Achter af gaan we het uitteraard voor de overige fokkers uit de doeken doen.
Anytimequote:Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef Taxman het volgende:
Thnx ChickenSpikey voor je sportieve reactie![]()
Ik zal hier vrijdag de 25e posten wat er in zat![]()
![]()
Noooo, waarom zo laat pas?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef Taxman het volgende:
Thnx ChickenSpikey voor je sportieve reactie![]()
Ik zal hier vrijdag de 25e posten wat er in zat![]()
![]()
Sorry guys, zit een paar dagen op Texelquote:Op donderdag 17 april 2008 16:33 schreef Strychnine het volgende:
Vrijdag de 25e?
Moet het naar China verscheept worden eerst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |