abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57837870
De Jumbo verkoopt nu uit Spanje afkomstige 1,5L flessen Coca Cola, de flessen zien er anders uit dan de Nederlandse en je kunt ze dus ook alleen bij Jumbo weer inleveren maar das niet zo`n probleem.

Het probleem is wel dat (volgens mij) de cola anders smaakt dan de Nederlandse.

Mijn klacht: Haal die Spaanse zooi uit de schappen en ga weer de Nederlandse variant verkopen!!!
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:41:54 #2
177848 Ravii
Niks is Compleet
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:43:26 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57838035
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:45:41 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_57838097
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_57838117
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Nee bij Jumbo gewoon 1,32 en dat kosten daar normaal de Nederlandse flessen ook.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2008 @ 21:48:53 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_57838180
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:45 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
pi_57838202
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:41 schreef Ravii het volgende:
pics?
Heb geen foto maar de fles ziet er ongeveer net zo uit als de 0,5L flessen, de hals van de Spaanse 1,5L fles ziet er dus wat anders uit dan de Nederlandse en de flessen zijn vreselijk slap, nog slapper dan de Nederlandse. Wel zit er in de dop z`n blauw plastickje wat er in Nederland volgens mij was uitgehaald.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:54:27 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57838343
Snel, zoek een goedkopere en win 1000 euro boodschappen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:55:12 #9
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_57838364
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Het leven is geen krentenbol.
pi_57838440
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef blrrrt het volgende:

[..]

De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Maar het is niet te zuipen, bijna dezelfde smaak als River Cola van de Aldi, dat hebben klanten op den duur wel door en dan halen ze hun cola niet meer bij de Jumbo. Dus op gegeven moment verdient Jumbo er alleen maar minder aan.
pi_57838481
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:00:26 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57838514
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_57838541
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Daarom nemen alle nederlanders toch ook karren met spul uit nederland mee?
pi_57838610
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.

Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
pi_57838633
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.

En als de cola hetzelfde smaakt dan betaal je toch liever de helft minder voor een fles River dan dat je die Spaanse Coca Cola gaat kopen.

Ik stap denk ik maar over op Pepsi.
pi_57838656
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.

En als de cola hetzelfde smaakt dan betaal je toch liever de helft minder voor een fles River dan dat je die Spaanse Coca Cola gaat kopen.

Ik stap denk ik maar over op Pepsi.
Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
pi_57838713
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.

Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
Als je de 4e klant in de rij bij de kassa bent en er zijn geen andere kassa`s open waar minder klanten staan te wachten dan mag je je boodschappen gratis meenemen.

Heb ik inmiddels al 3 keer meegemaakt met een volle kar Alleen die bliepmiepjes achter de kasse weten niet eens dat die service er is, moeten ze altijd eerst weer opzoeken.
pi_57838743
Ik ben blij dat ik alleen thee, water en limonade drink. Dat is toch een stuk simpeler geloof ik.
pi_57838758
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
Inderdaad een WAARDELOZE zaak. `s avonds is er vaak ook geen brood meer te krijgen. en het brood wat ze daar zelf bakken is een dag later niet te vreten, zo droog.
pi_57838829
Ik ben vandaag maar eens boodschappen gaan doen bij C1000 Pepping aan de Hoofdstraat, kwam voorheen meestal bij C1000 Kelders aan de Pleiaden maar Pepping is echt stukken beter.

Nette overzichtelijke winkel, ruime paden. Keurig nette versafdelingen en het oerbrood wat ze zelf bakken is gewoon HEERLIJK.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:15:37 #21
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_57838947
quote:

16! Als ze hier 12 zijn, zijn ze oud,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_57839219
Jumbo? Dat is toch die supermarkt die alleen in boerendorpen te vinden is?
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:29:37 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_57839300
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Utrecht is idd een dorp. Arnhem en Den Haag ook
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:35:18 #24
204633 Fred2
Kritisch
pi_57839419
Als het inderdaad Cola is die uit Spanje komt, dan kan het inderdaad anders smaken.

Kan natuurlijk ook gewoon Cola uit Nederland zijn in een fles met Spaanse opsschriften, maar dan zou het hetzelfde moeten smaken.
So we just called him Fred too
pi_57839420
Jumbo zit toch overal tegenwoordig?
pi_57839773
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Beetje in de war zeker met SuperCoop, Coop en CoopCompact
pi_57839777
Mijn vrouwtje (cola kenner bij uitstek) zegt ook dat er een duidelijk verschil in zit.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:19:17 #28
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_57841778
Hier in Den Bosch is de jumbo ook zon kutwinkel (in de Rompert)

geen systeemplafond dus je kijkt naar een of ander emo-zoldergeval, is gewoon helemaal open.
Schappen half leeg, mongolen die containers midden in de (veel te smalle) paden zetten, enz.

ze hebben dan wel weer een goeie broodjesbalie

maar soms staan die miepen gewoon te lullen met elkaar, zodat je óf kwaad moet worden óf moet wachten tot ze het fatsoen hebben je te helpen.
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  Redactie Games zaterdag 5 april 2008 @ 00:27:32 #29
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57841963
Op die nederlandse maakte ze verlies, daarom.
.....Kennedy
pi_57841984
De spaanse cola smaakt echt EXACT hetzelfde. heb nu even twee flessen naast elkaar geopend, nederlandse en spaanse, maar tis echt dezelfde cola. Nadeel idd dat ze alleen bij jumbo ingeleverd kunnen worden.
  Redactie Games zaterdag 5 april 2008 @ 00:30:07 #31
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57842008
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef erikkll het volgende:
De spaanse cola smaakt echt EXACT hetzelfde. heb nu even twee flessen naast elkaar geopend, nederlandse en spaanse, maar tis echt dezelfde cola. Nadeel idd dat ze alleen bij jumbo ingeleverd kunnen worden.
Zelfde gedaan, zelfs allebei in 1 glas gezet, idd geen verschil
.....Kennedy
pi_57842012
quote:

Lijkt wel op de Jumbo's hier uit de buurt (Eindhoven en omstreken) . Zelfde klachten.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:37:23 #33
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57842140
quote:
Kortom:

TS heeft een smaakpapillenziekte.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57844914
quote:
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:52 schreef El_Pinjo het volgende:
Mijn vrouwtje (cola kenner bij uitstek) zegt ook dat er een duidelijk verschil in zit.
je proeft net als mijn broertje zeker ook geen verschil tussen Freeway en Sumit
pi_57844921
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Kortom:

TS heeft een smaakpapillenziekte.
Nee hoor, had gister een vriend van me op visite en die vond ook dat er verschil in zat. Gelukkig had ik nog een fles Coca Cola van de C1000 staan.
pi_57844929
De Coca cola Zero in Parijs is lekkerder
MOKUM XXX RATED
pi_57844930
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef Scherpkoekje het volgende:
Hier in Den Bosch is de jumbo ook zon kutwinkel (in de Rompert)

geen systeemplafond dus je kijkt naar een of ander emo-zoldergeval, is gewoon helemaal open.
Schappen half leeg, mongolen die containers midden in de (veel te smalle) paden zetten, enz.

ze hebben dan wel weer een goeie broodjesbalie

maar soms staan die miepen gewoon te lullen met elkaar, zodat je óf kwaad moet worden óf moet wachten tot ze het fatsoen hebben je te helpen.
Jumbo beweerd ook nog altijd de goedkoopste te zijn, zijn ze misschien wel maar alleen met de merkartikelen.

De B merken zijn er veel te duur, net als vlees en groente. Als je voor een week boodschappen moet hebben kan je beter naar de C1000 gaan, zelfs de AH is met veel dingen goedkoper dan Jumbo.
pi_57845655
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 08:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Jumbo beweerd ook nog altijd de goedkoopste te zijn, zijn ze misschien wel maar alleen met de merkartikelen.

De B merken zijn er veel te duur, net als vlees en groente. Als je voor een week boodschappen moet hebben kan je beter naar de C1000 gaan, zelfs de AH is met veel dingen goedkoper dan Jumbo.
nou, je kunt 1000 euro gratis boodschappen winnen als je dat kunt bewijzen. www.jumbosupermarkten.nl
pi_57845757
Jumbo in Amstelveen is anders goed!

Ben voor een kar boodschappen minder kwijt dan als ik naar de Dirk van den Broek of AH zou gaan voor dezelfde boodschappen.
MOKUM XXX RATED
pi_57845769
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Nee hoor, had gister een vriend van me op visite en die vond ook dat er verschil in zat. Gelukkig had ik nog een fles Coca Cola van de C1000 staan.
Blinde test?

Het lijkt me dat Coca Cola zijn produkt wereldwijd dezelfde smaak geeft.
pi_57845946
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef erikkll het volgende:

[..]

nou, je kunt 1000 euro gratis boodschappen winnen als je dat kunt bewijzen. www.jumbosupermarkten.nl
dat gaat om de A merken. Ik koop niet alleen merkartikelen. Als ik B merken koop ben ik bij C1000 veel goedkoper uit. De A merken zijn bij Jumbo meestal goedkoper maar ook niet altijd, al paar keer iets gezien wat bij C1000 iets goedkoper was.
pi_57845973
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef dronkeykong het volgende:
Jumbo in Amstelveen is anders goed!

Ben voor een kar boodschappen minder kwijt dan als ik naar de Dirk van den Broek of AH zou gaan voor dezelfde boodschappen.
Dirk van den Broek? Wat is dat voor supermarkt, die ken ik niet.

Maar je koopt dan zeker veel merkartikelen bij Jumbo dan ben je inderdaad goedkoper uit.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:57:54 #43
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_57845993
Stond ook op het schap moet je maar eens lezen. En daarnaast krijg je 5 cent extra statiegeld terug omdat je ze alleen bij jumbo kan inleveren.
pi_57846097
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Blinde test?

Het lijkt me dat Coca Cola zijn produkt wereldwijd dezelfde smaak geeft.
Hij wist niet welk merk cola hij dronk maar vond het vies, dacht dat het cola van de Aldi was, maar was dus die cola van de Jumbo
pi_57846114
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef Noway666 het volgende:
Stond ook op het schap moet je maar eens lezen. En daarnaast krijg je 5 cent extra statiegeld terug omdat je ze alleen bij jumbo kan inleveren.
Stond in Hoogezand niet op het schap.
  Redactie Games zaterdag 5 april 2008 @ 11:17:45 #46
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_57846220
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:55 schreef SuusOetMaiden het volgende:

[..]

Dirk van den Broek? Wat is dat voor supermarkt, die ken ik niet.

Maar je koopt dan zeker veel merkartikelen bij Jumbo dan ben je inderdaad goedkoper uit.
Dirk vd Broek hoort wel bij de bekende.
Verder proef ik nog steeds geen verschil, allebei een suikerbom dus tja
.....Kennedy
pi_57847026
Jumbo hier is heel goed. Goede service, heerlijke broodjes, groot aanbod en een koffieapparaat
pi_57851352
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Jumbo hier is heel goed. Goede service, heerlijke broodjes, groot aanbod en een koffieapparaat
hier hetzelfde, beste supermarkt hier in de buurt.
pi_57851381
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Bekende? Zeker alleen in de randstad en in het zuiden. Hier hebben we c1000, super de boer, AH, Jumbo, Golff, Plus, CoopCompact, Coop, SuperCoop, Spar, Aldi en Lidl.
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:55:05 #50
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_57851424
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Dirk zit eigenlijk alleen in de randstad gebieden

hier heb je die hoerenwinkels niet. (Den Bosch)
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:59:20 #51
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_57852578
V.z.i.w smaakt Coca-Cola overal hetzelfde. Pepsi past wel de smaak aan per land.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_57852609
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Aaargh! het volgende:
V.z.i.w smaakt Coca-Cola overal hetzelfde. Pepsi past wel de smaak aan per land.
Fanta ook.
pi_57861384
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:55 schreef Scherpkoekje het volgende:

[..]

Dirk zit eigenlijk alleen in de randstad gebieden

hier heb je die hoerenwinkels niet. (Den Bosch)
In twente, haaksbergen om precies te zijn, zit er ook 1, en da's geen randstad
pi_73247754
mensen wat een zeikerds zijn jullie
die mensen die daar werken willen ook maar gewoon wat bij te verdienen hoor!
en vind je het logisch dat de werknemers geen zin hebben in jullie gezeik en een rotkop!
ga jij maar eens 8uren werken, en dan de hele dag onozele vragen te krijgen van associale mensen die nog een rot kop van hier tot tokio lopen!
nou sorry hoor maar dan is een service met een glimlach zeer moeilijk te doen!
kijk eerst maar eens naar jou als klant voor je over de werknemers gaat zeiken
en oohjaa problemen met onze cola? ga je toch lekker naar een andere winkel!
kom op zeg heb je ons niet mee hoor, genoeg mensen die het wel kopen!
scheeld teminsten weer een zeikende rotkop!
  Redactie Games woensdag 30 september 2009 @ 17:03:22 #55
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_73247810
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
en vind je het logisch dat de werknemers geen zin hebben in jullie gezeik en een rotkop!
ga jij maar eens 8uren werken, en dan de hele dag onozele vragen te krijgen van associale mensen die nog een rot kop van hier tot tokio lopen!
He Jumbo medewerker, ga jij eens naar school ipv reageren op jarenoude topics.
.....Kennedy
  woensdag 30 september 2009 @ 17:15:22 #56
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_73248138
quote:
Je speciaal registreren voor zo'n reactie...

Zegt wel weer genoeg denk ik.
Het leven is geen krentenbol.
pi_73248237
quote:
Het wordt op totaal andere plaatsen gemaakt dus de smaak kan nooit helemaal hetzelfde zijn
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 30 september 2009 @ 17:23:47 #58
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_73248396
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Je moet ook die 2-liter flessen hebben die daar altijd in het schap daarnaast staan, die is veel beter. Helaas ben ik naam even vergeten.
pi_73248627
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Aaargh! het volgende:
Nee hoor, zo heeft de Coca-Cola in Amerika een andere smaak dan die bij ons in de schappen ligt doordat men daar gebruik maakt van glucosestroop in plaats van echte suiker.
pi_73248995
Jumbo in de Reeshof (Tilburg) is juist best een nette winkel, en ook nog geen Spaanse cola aangetroffen.
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
pi_73249178
quote:
Meid, get over yourself.
En ga leren.
En niet zeiken over een klacht die niet persoonlijk is.
Anonimity is a bliss
  woensdag 30 september 2009 @ 22:19:25 #62
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_73258648
Jumbo is niet de enige... de C1000 had hier laatst Duitse Coca Cola in de schappen staan.
Smaakte precies hetzelfde overigens.
pi_73258889
Ik wist niet eens dat er verschil zat in smaak in verschillende landen..weer wat geleerd.
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_73259213
KANKERLAU!
pi_73259341
Moet je 't even in de koelkast zetten.

If you open your mind too much your brain will fall out
pi_73260237
quote:
Dit topic is verdomme 1,5 jaar oud, en dan ga jij nog eens even lopen zeiken. Gelukkig zijn er ook wél competente jumbo medewerkers.
pi_73260926
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 21:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
De Jumbo verkoopt nu uit Spanje afkomstige 1,5L flessen Coca Cola, de flessen zien er anders uit dan de Nederlandse en je kunt ze dus ook alleen bij Jumbo weer inleveren maar das niet zo`n probleem.

Het probleem is wel dat (volgens mij) de cola anders smaakt dan de Nederlandse.

Mijn klacht: Haal die Spaanse zooi uit de schappen en ga weer de Nederlandse variant verkopen!!!
wat ben jij een huilie zeg..niemand heeft gezegd dat je het moet kopen hoor...
PS.
Welke oetlul schopt deze kuttopic überhaupt omhoog...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73261048
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef DjinN het volgende:

[..]

wat ben jij een huilie zeg..niemand heeft gezegd dat je het moet kopen hoor...
PS.
Welke oetlul schopt deze kuttopic überhaupt omhoog...
Het kan het me voorstellen dat het vrij vervelend is als een product wat je graag hebt niet beschikbaar is, en je hiervoor een andere winkel moet opzoeken. Voor je primaire winkel kan dit op lange termijn verkeerd uitpakken: als een klant vaak mispakt gaat men vaker winkelen bij meerdere winkels en zal men op de lange termijn misschien zelfs wel van winkel veranderen...
pi_73261393
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

Het kan het me voorstellen dat het vrij vervelend is als een product wat je graag hebt niet beschikbaar is, en je hiervoor een andere winkel moet opzoeken. Voor je primaire winkel kan dit op lange termijn verkeerd uitpakken: als een klant vaak mispakt gaat men vaker winkelen bij meerdere winkels en zal men op de lange termijn misschien zelfs wel van winkel veranderen...
dude...HET IS FOCKING COLA
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_73262501
TS _
pi_73262588
Ik had dat ook eens ja. Zat een beetje naar die fles te staren tijdens het internetten en toen viel het me op. Maakt me verder niks uit ofzo, smaakt imo hetzelfde. Het enige nadeel is dat je die fles alleen bij de Jumbo in kan leveren.

Ik kom er bijna nooit, behalve als ik toevallig in het centrum ben. En ik heb geen zin om die flessen helemaal mee te nemen, dus die gaan maar de prullenbak in.
pi_73264647
quote:
Ah gut, aan je taal te zien werk je al sinds je 14e in de winkel ?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:25:13 #73
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_73264914
Ook lekker, die Fritos chips uit Spanje.. Als ze die nou eens bij de Jumbo zouden verkopen?
boem bats luchtdicht me vrčte is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:40:02 #74
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_73265070
quote:
Volgens mij heb je niet een door dat je loopt te kicken.
"Kicken, wat is dat?"

OT:
deze?

http://es.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:02:25 #75
78498 classpc
I don't like change
pi_73265398
Ik herken je klacht TS. Hier bij de Jumbo in Drachten waar ik altijd boodschappen doe hebben ze Duitse Coca Cola flessen

Die lijkt meer op de statiegeldflessen die we vroeger hadden met van dat plastic wat niet meebuigt wanneer je een glas cola inschenkt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:15:20 #76
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_73282839
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:02 schreef classpc het volgende:
Ik herken je klacht TS. Hier bij de Jumbo in Drachten waar ik altijd boodschappen doe hebben ze Duitse Coca Cola flessen

Die lijkt meer op de statiegeldflessen die we vroeger hadden met van dat plastic wat niet meebuigt wanneer je een glas cola inschenkt.
Hmm een tijdje terug hadden we hier flessen cola uit Polen alleen weet ik niet uit welke supermarkt die kwamen...
boem bats luchtdicht me vrčte is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
pi_73283564
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef arj1o1 het volgende:

[..]

de spaanse cola die de jumbo had smaakte EXACT hetzelfde als de normale cola.
pi_73283664
Maar het is allemaal grijze import ofzo wat ze ergens goedkoop op de kop hebben getikt? Heb er eigenlijk niet op gelet of de prijs bij de Jumbo gelijk is aan die van andere supermarkten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')