Nee bij Jumbo gewoon 1,32 en dat kosten daar normaal de Nederlandse flessen ook.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:45 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf gezien man!
Heb geen foto maar de fles ziet er ongeveer net zo uit als de 0,5L flessen, de hals van de Spaanse 1,5L fles ziet er dus wat anders uit dan de Nederlandse en de flessen zijn vreselijk slap, nog slapper dan de Nederlandse. Wel zit er in de dop z`n blauw plastickje wat er in Nederland volgens mij was uitgehaald.quote:
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Is het ook goedkoper? Want anders zie ik het nut er niet zo van in eerlijk gezegd
Maar het is niet te zuipen, bijna dezelfde smaak als River Cola van de Aldi, dat hebben klanten op den duur wel door en dan halen ze hun cola niet meer bij de Jumbo. Dus op gegeven moment verdient Jumbo er alleen maar minder aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De inkoopprijs voor Jumbo is goedkoper, dus daar is het nut.
Daarom nemen alle nederlanders toch ook karren met spul uit nederland mee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
Ach zijn genoeg mensen die de river cola wel lekker vinden.
Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Precies en voor de Jumbo in Hoogezand waar ik mijn boodschappen doe is dat niet zo fijn want de Aldi zit ernaast.
En als de cola hetzelfde smaakt dan betaal je toch liever de helft minder voor een fles River dan dat je die Spaanse Coca Cola gaat kopen.
Ik stap denk ik maar over op Pepsi.
Als je de 4e klant in de rij bij de kassa bent en er zijn geen andere kassa`s open waar minder klanten staan te wachten dan mag je je boodschappen gratis meenemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.
Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
Inderdaad een WAARDELOZE zaak. `s avonds is er vaak ook geen brood meer te krijgen. en het brood wat ze daar zelf bakken is een dag later niet te vreten, zo droog.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Geef me de koekkoek. In boivenstaande post heb ik het net over Jumbo Hoogezand. Tyfuswinkel.
16! Als ze hier 12 zijn, zijn ze oud,quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De Jumbo hier is echt een prutwinkel. Als ik er kom zijn er alleen van van die 16-jarige vuljapies aanwezig. Als je ze dus iets vraagt dan lopen ze een rondje, maken een praatje, en vertellen ze dat ze het helaas niet meer hebben.
Ook wordt er nooit schoongemaakt, lijkt het wel. Een week of 4 geleden kocht ik daar appelmoes, en dat plakte helemaal vast aan de bodem. Vandaag kost is weer appelmoes, en was die bodem weer plakkerig. En dan nog natuurlijk het aantal producten wat niet aanwezig is. Lege vakken, je wordt er niet goed van.
Het enige waar ik wel over te spreken ben is hun service mbt. tegenvallende producten. Je krijgt altijd je geld terug of het zelfde product gratis mee. Hier maak ik dus dan ook wel eens dankbaar misbruik van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Utrecht is idd een dorp. Arnhem en Den Haag ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Jumbo? Dat is toch die supermarkt die alleen in boerendorpen te vinden is?
Beetje in de war zeker met SuperCoop, Coop en CoopCompactquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:25 schreef RacerDKB het volgende:
Jumbo? Dat is toch die supermarkt die alleen in boerendorpen te vinden is?
Zelfde gedaan, zelfs allebei in 1 glas gezet, idd geen verschilquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef erikkll het volgende:
De spaanse cola smaakt echt EXACT hetzelfde. heb nu even twee flessen naast elkaar geopend, nederlandse en spaanse, maar tis echt dezelfde cola. Nadeel idd dat ze alleen bij jumbo ingeleverd kunnen worden.
Lijkt wel op de Jumbo's hier uit de buurt (Eindhoven en omstreken) . Zelfde klachten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kortom:quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef erikkll het volgende:
De spaanse cola smaakt echt EXACT hetzelfde. heb nu even twee flessen naast elkaar geopend, nederlandse en spaanse, maar tis echt dezelfde cola. Nadeel idd dat ze alleen bij jumbo ingeleverd kunnen worden.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef erikkll het volgende:
je proeft net als mijn broertje zeker ook geen verschil tussen Freeway en Sumitquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:52 schreef El_Pinjo het volgende:
Mijn vrouwtje (cola kenner bij uitstek) zegt ook dat er een duidelijk verschil in zit.
Nee hoor, had gister een vriend van me op visite en die vond ook dat er verschil in zat. Gelukkig had ik nog een fles Coca Cola van de C1000 staan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:37 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kortom:
TS heeft een smaakpapillenziekte.
Jumbo beweerd ook nog altijd de goedkoopste te zijn, zijn ze misschien wel maar alleen met de merkartikelen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef Scherpkoekje het volgende:
Hier in Den Bosch is de jumbo ook zon kutwinkel (in de Rompert)
geen systeemplafond dus je kijkt naar een of ander emo-zoldergeval, is gewoon helemaal open.
Schappen half leeg, mongolen die containers midden in de (veel te smalle) paden zetten, enz.
ze hebben dan wel weer een goeie broodjesbalie
maar soms staan die miepen gewoon te lullen met elkaar, zodat je óf kwaad moet worden óf moet wachten tot ze het fatsoen hebben je te helpen.
nou, je kunt 1000 euro gratis boodschappen winnen als je dat kunt bewijzen. www.jumbosupermarkten.nlquote:Op zaterdag 5 april 2008 08:46 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Jumbo beweerd ook nog altijd de goedkoopste te zijn, zijn ze misschien wel maar alleen met de merkartikelen.
De B merken zijn er veel te duur, net als vlees en groente. Als je voor een week boodschappen moet hebben kan je beter naar de C1000 gaan, zelfs de AH is met veel dingen goedkoper dan Jumbo.
Blinde test?quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:44 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Nee hoor, had gister een vriend van me op visite en die vond ook dat er verschil in zat. Gelukkig had ik nog een fles Coca Cola van de C1000 staan.
dat gaat om de A merken. Ik koop niet alleen merkartikelen. Als ik B merken koop ben ik bij C1000 veel goedkoper uit. De A merken zijn bij Jumbo meestal goedkoper maar ook niet altijd, al paar keer iets gezien wat bij C1000 iets goedkoper was.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:27 schreef erikkll het volgende:
[..]
nou, je kunt 1000 euro gratis boodschappen winnen als je dat kunt bewijzen. www.jumbosupermarkten.nl
Dirk van den Broek? Wat is dat voor supermarkt, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef dronkeykong het volgende:
Jumbo in Amstelveen is anders goed!
Ben voor een kar boodschappen minder kwijt dan als ik naar de Dirk van den Broek of AH zou gaan voor dezelfde boodschappen.
Hij wist niet welk merk cola hij dronk maar vond het vies, dacht dat het cola van de Aldi was, maar was dus die cola van de Jumboquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Blinde test?
Het lijkt me dat Coca Cola zijn produkt wereldwijd dezelfde smaak geeft.
Stond in Hoogezand niet op het schap.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:57 schreef Noway666 het volgende:
Stond ook op het schap moet je maar eens lezen. En daarnaast krijg je 5 cent extra statiegeld terug omdat je ze alleen bij jumbo kan inleveren.
Dirk vd Broek hoort wel bij de bekende.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:55 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Dirk van den Broek? Wat is dat voor supermarkt, die ken ik niet.
Maar je koopt dan zeker veel merkartikelen bij Jumbo dan ben je inderdaad goedkoper uit.
hier hetzelfde, beste supermarkt hier in de buurt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Jumbo hier is heel goed. Goede service, heerlijke broodjes, groot aanbod en een koffieapparaat
Bekende? Zeker alleen in de randstad en in het zuiden. Hier hebben we c1000, super de boer, AH, Jumbo, Golff, Plus, CoopCompact, Coop, SuperCoop, Spar, Aldi en Lidl.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dirk vd Broek hoort wel bij de bekende.
Verder proef ik nog steeds geen verschil, allebei een suikerbom dus tja
Dirk zit eigenlijk alleen in de randstad gebiedenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dirk vd Broek hoort wel bij de bekende.
Verder proef ik nog steeds geen verschil, allebei een suikerbom dus tja
Fanta ook.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Aaargh! het volgende:
V.z.i.w smaakt Coca-Cola overal hetzelfde. Pepsi past wel de smaak aan per land.
In twente, haaksbergen om precies te zijn, zit er ook 1, en da's geen randstadquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:55 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dirk zit eigenlijk alleen in de randstad gebieden
hier heb je die hoerenwinkels niet. (Den Bosch)
He Jumbo medewerker, ga jij eens naar school ipv reageren op jarenoude topics.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
mensen wat een zeikerds zijn jullie
die mensen die daar werken willen ook maar gewoon wat bij te verdienen hoor!
en vind je het logisch dat de werknemers geen zin hebben in jullie gezeik en een rotkop!
ga jij maar eens 8uren werken, en dan de hele dag onozele vragen te krijgen van associale mensen die nog een rot kop van hier tot tokio lopen!
nou sorry hoor maar dan is een service met een glimlach zeer moeilijk te doen!
kijk eerst maar eens naar jou als klant voor je over de werknemers gaat zeiken
en oohjaa problemen met onze cola? ga je toch lekker naar een andere winkel!
kom op zeg heb je ons niet mee hoor, genoeg mensen die het wel kopen!
scheeld teminsten weer een zeikende rotkop!
Je speciaal registreren voor zo'n reactie...quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
en vind je het logisch dat de werknemers geen zin hebben in jullie gezeik en een rotkop!
ga jij maar eens 8uren werken, en dan de hele dag onozele vragen te krijgen van associale mensen die nog een rot kop van hier tot tokio lopen!
Het wordt op totaal andere plaatsen gemaakt dus de smaak kan nooit helemaal hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef erikkll het volgende:
Je moet ook die 2-liter flessen hebben die daar altijd in het schap daarnaast staan, die is veel beter. Helaas ben ik naam even vergeten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed, haal eens een fles Fanta in zuid-Europa. Da's qua smaak hetzelfde als de goedkoopste sinas hier in Nederland
Nee hoor, zo heeft de Coca-Cola in Amerika een andere smaak dan die bij ons in de schappen ligt doordat men daar gebruik maakt van glucosestroop in plaats van echte suiker.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:59 schreef Aaargh! het volgende:
V.z.i.w smaakt Coca-Cola overal hetzelfde. Pepsi past wel de smaak aan per land.
Meid, get over yourself.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
Dit topic is verdomme 1,5 jaar oud, en dan ga jij nog eens even lopen zeiken. Gelukkig zijn er ook wél competente jumbo medewerkers.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
wat ben jij een huilie zeg..niemand heeft gezegd dat je het moet kopen hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:37 schreef SuusOetMaiden het volgende:
De Jumbo verkoopt nu uit Spanje afkomstige 1,5L flessen Coca Cola, de flessen zien er anders uit dan de Nederlandse en je kunt ze dus ook alleen bij Jumbo weer inleveren maar das niet zo`n probleem.
Het probleem is wel dat (volgens mij) de cola anders smaakt dan de Nederlandse.
Mijn klacht: Haal die Spaanse zooi uit de schappen en ga weer de Nederlandse variant verkopen!!!
Het kan het me voorstellen dat het vrij vervelend is als een product wat je graag hebt niet beschikbaar is, en je hiervoor een andere winkel moet opzoeken. Voor je primaire winkel kan dit op lange termijn verkeerd uitpakken: als een klant vaak mispakt gaat men vaker winkelen bij meerdere winkels en zal men op de lange termijn misschien zelfs wel van winkel veranderen...quote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat ben jij een huilie zeg..niemand heeft gezegd dat je het moet kopen hoor...
PS.
Welke oetlul schopt deze kuttopic überhaupt omhoog...
dude...HET IS FOCKING COLAquote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het kan het me voorstellen dat het vrij vervelend is als een product wat je graag hebt niet beschikbaar is, en je hiervoor een andere winkel moet opzoeken. Voor je primaire winkel kan dit op lange termijn verkeerd uitpakken: als een klant vaak mispakt gaat men vaker winkelen bij meerdere winkels en zal men op de lange termijn misschien zelfs wel van winkel veranderen...
Ah gut, aan je taal te zien werk je al sinds je 14e in de winkel ?quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
Volgens mij heb je niet een door dat je loopt te kicken.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef joyce116 het volgende:
Hmm een tijdje terug hadden we hier flessen cola uit Polen alleen weet ik niet uit welke supermarkt die kwamen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:02 schreef classpc het volgende:
Ik herken je klacht TS. Hier bij de Jumbo in Drachten waar ik altijd boodschappen doe hebben ze Duitse Coca Cola flessen
Die lijkt meer op de statiegeldflessen die we vroeger hadden met van dat plastic wat niet meebuigt wanneer je een glas cola inschenkt.
de spaanse cola die de jumbo had smaakte EXACT hetzelfde als de normale cola.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Het kan het me voorstellen dat het vrij vervelend is als een product wat je graag hebt niet beschikbaar is, en je hiervoor een andere winkel moet opzoeken. Voor je primaire winkel kan dit op lange termijn verkeerd uitpakken: als een klant vaak mispakt gaat men vaker winkelen bij meerdere winkels en zal men op de lange termijn misschien zelfs wel van winkel veranderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |