quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Dat gaat je een rug kostenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nou ik zou hem morgen brengen, en dan hebben ze 2 weken nodig dus nu breng ik hem de 12de en hopelijk eind april heb ik hem terug. En dan moet ik de binnenkant gaan schuren en spuiten. Word krap allemaal
Welke parkeergarage ben je geweest?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Gisterochtend om 9:00 naar de garage gegaan, om om 12:00 naar IJlst te vertrekken, waar ik drie kwartier later DevilsWhore op heb gepikt, daarmee naar een HEEL erg gaaf concert gegaan in Tilburg, en om 2:00 vanochtend was ik weer thuis. Om 3:15 stond Pieter Jonker voor de deur, waarmee ik om 4:00 met zijn Althuisius-Scania richting Limburg vertrok. Daar om 7:15 gelost, en toen naar de hoogovens gegaan, tussen de middag wat rolletjes staal geladen, en die zonet in Leeuwarden gelost, ben nu net weer thuis, en best op dus.Zo op bed, morgen WEER naar de garage, en de foto's van de rit van vandaag online knallen.
parkeren was 1.70 per uurquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welke parkeergarage ben je geweest?![]()
Tivoli zeker? Dan was je heel dicht bij mijn huisje![]()
013 is om de hoek zegma
Dan heb je vast het verkeerde gebouw voor jequote:Op vrijdag 4 april 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
parkeren was 1.70 per uurDikke doei! Kaart van Tilburg gekocht, en VLAK buiten het centrum gratis geparkeerd.
spoorstraat.
En wat woon je in een lelijk gebouw dan
ALLE gebouwen die ik in tilburg heb gezien waren lelijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan heb je vast het verkeerde gebouw voor je
Was vast een schok voor je huizen met stenen aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ALLE gebouwen die ik in tilburg heb gezien waren lelijk
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was vast een schok voor je huizen met stenen aan de buitenkant.![]()
In het noorden smeren ze nog stront tegen twijgjes wilg toch?
Vind modern veel mooier als die oude zooi hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moderne architectuur is doorgaans dan ook crappy - zelfs hier in het noorden
Neuh, dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gedoe omdat jullie gezamelijk een hypotheek nemen?
Vanuit dit oogpunt wel ja. Maar dat zie je niet als je ervoor staatquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:24 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Is dan wel weer fraai, daar ga ik morgen heen
fatsoenlijke opleiding doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, dat niet.
Bij het eerste huis -> Zaten huurders in, geven ze sowieso geen hypotheek voor (oke, da's logisch, was het proberen waard)
Bij het tweede huis -> Duurde het allemaal te lang, maar ach, het huis stond al een jaar leeg. Willen we eindelijk een afspraak maken om te gaan kijken, verkocht.
Bij het derde huis (waar we nu mee bezig zijn) -> ING wil ons sowieso geen hypotheek geven zonder vastcontract (jaarcontract telt niet en werkgeversverklaringen doen ze niks mee) en omdat het huis geveild gaat worden (boeiend? we kunnen het ook nu kopen zonder veiling, dus móet niet). Rabobank weet ik nog niet, mijn contactpersoon was vandaag vrij, dus die ga ik maandag meteen opbellen. Alleen zij geven jammer genoeg maar 90% van de taxatiewaarde.
Grr.
Alfa OPquote:
ja ik zie er nu al tegenopquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gaat je een rug kosten![]()
Hele dag dubbel gevouwen in die auto
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog ff nagenieten van het concert van donderdag
Mya, maar had Ensiferum kort geleden al live gezien in Leeuwarden (wat vond je daarvan trouwens?) evenals Korpiklaani en Moonsorrow... volgende keer wel weerquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Jammer, je had wel mee kunnen rijden
Je hebt heel wat gemist
De NL band die het eerts optrad wasquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, maar had Ensiferum kort geleden al live gezien in Leeuwarden (wat vond je daarvan trouwens?) evenals Korpiklaani en Moonsorrow... volgende keer wel weer
Zal zometeen mijn Wiesmann foto's van vandaag eens in een album online zetten, heb iig een hoop p0rn op wielen gezien vandaag
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:
Vandaag dus heul veul Wiesmann's gezien bij de opening van hun nieuwe fabriek (is na dit weekend doordeweeks en zaterdag geopend overigens, maar vandaag kwam er een trunkload aan Wiesmann's en andere leuke auto's als een aantal BMW Z1/Z8's op af).
[ afbeelding ]
inclusief TVR-style kleurtjes
[ afbeelding ]
En een fraai nieuw pand waar ik helaas geen frontale foto's van kon maken omdat er een partytent voor Wiesmann rijders voor stond
[ afbeelding ]
En voor de Lidl troffen we Fuug's natte droom aan:
[ afbeelding ]
Rest van de pics van vandaag: http://circuit.nhlrebel.c(...)05_opening_Wiesmann/
Ding zag er echt puik uit in het wit met de zwarte carbon-onderdelen. En dan ook nog de cabrio met verhoogde bips :xquote:
maar weet niet of zon dingetje binnen budget ligt thoughquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ding zag er echt puik uit in het wit met de zwarte carbon-onderdelen. En dan ook nog de cabrio met verhoogde bips :x
Krijg je in duitsland veel meer voor het zelfde geld als in nederland?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
Vandaag overigens bij het huis geweest en ook al is het ruwbouw, het is prachtig.
De slaapkamers (twee en een kleintje) zijn nog groter dan mijn eigen slaapkamer. Ik denk zelfs dat de badkamer even groot is als mijn slaapkamer nu.
goede opleiding, goede arbeidskansen, goede baan, geen hypotheek gezeik etcquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft een opleiding hier in hemelsnaam mee te maken?
Je weet niet eens wat voor een opleiding(en) Tim heeft gevolgd en wat zijn ouders bijvoorbeeld aan overwaarde hebben van hun huis, dus waar heb je het in hemelsnaam over?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
goede opleiding, goede arbeidskansen, goede baan, geen hypotheek gezeik etc
of gewoon een papa die anderhalve ton over heeft
Als je met z'n 2e een baan hebt wat bij hun het geval is moet het wel gaan die hypotheek.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
goede opleiding, goede arbeidskansen, goede baan, geen hypotheek gezeik etc
of gewoon een papa die anderhalve ton over heeft
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Krijg je in duitsland veel meer voor het zelfde geld als in nederland?
Ja, en bij de ING is dat een probleem. En zelfs dat geloof ik niet, maar die persoon zag volgens mij gewoonweg die hele veiling niet zitten ofzo.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je met z'n 2e een baan hebt wat bij hun het geval is moet het wel gaan die hypotheek.
Het probleem is alleen dat er geen vast contract is maar een jaarcontract.
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik keek het ook voor het eerst in 5 jaar of zo, maar wel meteen een WTF-experience!
Misschien moet ik mijn situatie niet met die van jullie vergelijkenn, ik heb toch altijd mazzelquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor een opleiding(en) Tim heeft gevolgd en wat zijn ouders bijvoorbeeld aan overwaarde hebben van hun huis, dus waar heb je het in hemelsnaam over?
Fugie gaat weer op negeer. Wat een kneus eersteklas.
In onze situatie zou jij ook geen mazzel hebben, aangezien het niks met inkomens te maken heeft.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn situatie niet met die van jullie vergelijkenn, ik heb toch altijd mazzel
De ING?quote:Op zondag 6 april 2008 10:36 schreef BoJo het volgende:
Ik had ook geen vast contract toen ik mijn appartementje kocht, ze hadden aan een werkgeversverklaring voldoende.
Okequote:Op zondag 6 april 2008 10:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Postbank
ik heb net mijn crosstrainer gesloopt
BoJo komt hier naar toe met de huurtandem, fietsend over de afsluitdijkquote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef Paladijn het volgende:met de luchtkwaliteit in a'dam zou ik ook binnen gaan fietsen :x
Wat een ding ookquote:Op zondag 6 april 2008 11:19 schreef BoJo het volgende:
dan wil ik wel liggend
[ afbeelding ]
is de weg naar de grond ook korter
^^^^^^^ with stupidquote:Op zondag 6 april 2008 15:12 schreef Paladijn het volgende:
Zo heel boeiend was F1 nou ook weer niet vandaag
cursus probleem/conflict oplossingquote:
Wat een kutcursus danquote:Op zondag 6 april 2008 18:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
cursus probleem/conflict oplossing
en nee der wordt dus niet geneukt daar![]()
doe jij dat met je baas ?quote:Op zondag 6 april 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een kutcursus danGoedmaaksex zou les 1 moeten zijn
situatieschets:quote:Op zondag 6 april 2008 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een kutcursus danGoedmaaksex zou les 1 moeten zijn
in het weekend cursus, dan snap ik het welquote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
situatieschets:
95% man 5% vrouw
merendeel 95% waren ontzettende dwazen welke maar interessant probeerden te doen
gelukkig waren we met 10 man van onze afdeling anders had ik het helemaal niet overleefd![]()
nou 10..... 9 aangezien 1 van de collega's tijdens de presentaties heeft zitten te slapen
ja verplicht en met geen mogelijkheid er onderuit te komenquote:Op zondag 6 april 2008 21:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
in het weekend cursus, dan snap ik het wel![]()
Waarschijnlijk nog verplicht vanuit het bedrijf of niet ?
Die stroomlijn is zeker om diesel te besparen?quote:Op zondag 6 april 2008 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh god, ik schaam me dood, maar ja, die maken wijKijk maar naar het logo vlak voorhet achetrwiel
neuh, veiligheid, zichtbaarheid en zo.quote:Op zondag 6 april 2008 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die stroomlijn is zeker om diesel te besparen?![]()
Vreselijk lelijken dingen, zou er in elk geval niet dood in willen gaan
quote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja verplicht en met geen mogelijkheid er onderuit te komen
Nee, hij zit in 'the city' van 0600 tot 2200 bij een bank op kantoor te bikkelenquote:Op maandag 7 april 2008 16:02 schreef Dangel het volgende:
LIg je daar voor een hotel autos te spotten?
quote:
Vertel verteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel! Ikwil ALLES van je wetenquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 17:30 schreef Dangel het volgende:
pauperrandstedelingen
FryslânGroningen
Drenthe
Twente
Achterhoek
Limburg
Brabant
Zeeland
Wat?quote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat ik dit nog mee mag maken
mooi moment
naast de haagse hogeschool werken heeft ook zon zijn voordelenquote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat?
Tilburg is een lelijke stad,maarer wonen (en komen ) wel mooie vrouwen, datmaaktveel goed
Ik hebt wel gehad met diehaagse kakslettenquote:Op maandag 7 april 2008 18:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
naast de haagse hogeschool werken heeft ook zon zijn voordelen
ook_gek is toch wel lekker?quote:Op maandag 7 april 2008 18:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik hebt wel gehad met diehaagse kakslettenGeen hagenezen meer voor mij!
ah die is leenauto geweestquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:06 schreef Paladijn het volgende:
Honda weer terug
Alleen heeft iemand de stoel en stuurposities zo dusdanig versteld dat ik vast weer een dag bezig ben fatsoenlijk in de auto te zitten
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:14 schreef Paladijn het volgende:
Kroatische vriendin na jaren weer op msn, blijkt het een Sloveense te zijn die hetzelfde hotmail adres geregistreerd heeft... stelletje prutsers bij microsoft.
Geen goedmaaksexquote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen meeting in groningen, nu bed, KTHXBAI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
ja goe!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ouwe lul!Hoest met de kleine?
Dat is echt dodelijk hè dat gejank 's nachtsquote:Op woensdag 9 april 2008 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja goe!
houdt ons minder en minder wakk0rz 's nachts en dat werd tijd
Dat gaat de goede kant op. Nu de auto nog terug van de spuiter (ze hebben me gezegd volgende week dus daar hoop ik dan maar op) en dan ben ik helemáál happy.
Dat is zwaar klote, doet me er aan herinneren dat mn vader ook nog een brandblusser in de kever moet leggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Erasmo het volgende:
Sla je vanmorgen de krant open:
[ afbeelding ]
VARSSEVELD/WINTERSWIJK - ; Op de kruising Oostelijke Rondweg-Twenteroute in Varsseveld is gistermorgen de Volkswagen Kever (1972) van een 28-jarige Winterswijkse uitgebrand.
Toen ze stopte voor het verkeerslicht, sloeg de motor af. Bij het starten hoorde ze een knal, waarna ze de motor afzette en de auto de berm in duwde. Ze zag dat de motor brandde. Bluspogingen van de wegenwacht en de brandweer hielpen niet de klassieker van de ondergang te redden.
jeah onderbroken nachten zijn het ergst. weinig slaap is geen probleem, maar als je in je slaap onderbroken wordt, dát doet je de das om.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is echt dodelijk hè dat gejank 's nachtsMaar tof man
![]()
En na de spuitert ben je klaar en kun je cruisen?
de volgende keren ga je verplicht met de trein?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was trouwens officieel de laatste keer dat ik vrijwillig met de trein ga![]()
![]()
Héél soms moet ik voor mn werk met de trein, gelukkig komt dat niet vaak voor.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
de volgende keren ga je verplicht met de trein?
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:18 schreef Fugie het volgende:
nee ik woon in de randstad, daar heb je dat soort onzin niet.
Fugie is gewoon goed geintegreerd in de randstadquote:
prima leeft nog, lekker druk en nog gezond ookquote:
Tofquote:Op woensdag 9 april 2008 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
prima leeft nog, lekker druk en nog gezond ook
nop heb zaterdag andere dingen te doen ben dan druk druk druk.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof
Ga je ook nar de meet zaterdag?
Karaokemeet Zaterdag 12 april 2008 in Den Haag!!!
nee dat ben ik niet vergeten, maar ik zie het verband niet helemaal tussen in de randstad wonen en waar ik vandaan kom.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Hij is vergeten dat hij ook ooit uit een uithoek kwam
Het wordt nog leuker...quote:
Mya, was me zelf niet opgevallen omdat ik alleen nog maar langs de auto gelopen was ipv. er op af. Collega gaf vanmorgen aan dat er twee behoorlijk diepe deuken in de bestuurdersdeur zaten dus net even wezen kijken of er meer mis is. Deuken in de deur zitten op rare plekken en de grote kras achterop is ook niet echt te verklaren. Het lijkt erop alsof er iets langs geduwd is.quote:
Tya, 't wordt vast wel netjes gerepareerd - het geeft alleen zo'n nare nasmaak.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 20:16 schreef Fugie het volgende:
Opels zijn om mee te botsen, dat snappen ze daar tenminste!
Mya, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de schade bemerkte.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
Met dat soort schades vraag ik me weer af hoe de rest van de auto gemaakt is
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Nou, here we go.... de bumper:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn deur heeft er een rondje bij...
[ afbeelding ]
En een tweede deuk
[ afbeelding ]
En de afwerking intern (zie strepen bovenaan de deur, linksonder en de hendel die er wat te ruw uitgewrikt is) - de bestuurderskant zitten deze verkleuringen niet.
[ afbeelding ]
Ben er net even geweest, ze hebben foto's gemaakt en gaan het intern bespreken. Schade die gemeld is (linksvoor dus), is gerepareerd, de overige schade niet - "hoewel het logisch was geweest dat deze meteen meegerepareerd was". Ze gaan ook nog met de berger om tafel om te kijken of die de schade mogelijk veroorzaakt heeft (wat me sterk lijkt, ik zat ernaast in de auto dus had het wel gemerkt als er iets geraakt was). Ik had de auto de zondag ervoor zowel binnen als buiten (dat mocht wel weer na 3 maanden) nog netjes schoongemaakt, toen heb ik dus niets van bovenstaande gezien.
Ik had natuurlijk de auto na ontvangst moeten controleren, maar je gaat er vanuit dat je auto gewoon goed opgeleverd wordt. Ik kreeg de sleutels ook gewoon mee zonder iets te hoeven tekenen of identificatie te tonen, wat me al wat verbaasde. Maar goed, dat is weer een 'wijze les' voor de volgende keer
Je kitkat was gesmolten en nu krijg je vier nieuwe terug?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Klagen helpt nog steeds.
[ afbeelding ]
Niet eens een omdoos vol?quote:Op donderdag 10 april 2008 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Klagen helpt nog steeds.
[ afbeelding ]
Nee, ik had 3 keer geen koekje in mijn kitkatquote:Op donderdag 10 april 2008 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je kitkat was gesmolten en nu krijg je vier nieuwe terug?
Care....quote:
De werkplaatschef vanaf 1 mei werkt nu nog bij Visser, zal het er morgen ff met hem over hebben, als ik hem zie.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Care....
Ik wacht verder hun reactie wel af, in essentie is dit een probleem voor de lease-maatschappij gezien het hun auto is. Nadeel is dat ik er echter nog een tijdje in moet blijven rijden en er gewoon geen lekker gevoel bij heb.
De schade kan overigens gisteren ook voor mijn huis ontstaan zijn. Gezien hoeveelheid en de plekken/vorm van de nieuwe schade icm. de afwerking van de binnenkant zou dat wel erg toevallig zijn.
Ik had er foto's bij gedaanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik schrijf morgen ook wel ffn een brief
Merci, zoals de rest ook al aangeeft verwacht je dat je auto gewoon goed terugkomt van zo'n reparatie, zelfs als het een leasebak is...quote:Op donderdag 10 april 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De werkplaatschef vanaf 1 mei werkt nu nog bij Visser, zal het er morgen ff met hem over hebben, als ik hem zie.Kan ie meteen de fotos zien.
RIP voor de nabestaandenquote:Op donderdag 10 april 2008 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had een keer een zakje colaflesjes met een gummybeer ertussen
Gaat lekker bij je hequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Paladijn het volgende:
kutweek
Mijn CV is vanmorgen ook overleden (monteur kwam woensdag niet opdagen, moest een nieuwe afspraak maken voor over 4-5 weken maar ze komen nu vanmiddag...)
Schade aan auto incl. foto's nu formeel gerapporteerd aan de leasemaatschappij, ben benieuwd naar de verdere afhandeling....
En Bara: succes met verhuizen, uitpakken en dingen kwijtraken is erger... dat ga je nog meemaken
Succesquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen heel m'n audioinstallatie afgebroken![]()
Wat een stofbende zeg![]()
Vanavond maar voor de 1e keer wat meuk die kant op brengen.
Fijn bedrijfquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, mn ruitenwissersproeiervloeistofreservoir een week bij ketellapper geweest, maar nog niks mee gedaanWeer meegenomen, nu op naar de Rover dealer in Drachten
Onderdeelkosten of incl. inbouw?quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
70 euro voor een ruitenwissersproeiervloeistofreservoirpompje, het moet niet gekker worden... Dikke doei dus
Ik ga m zelf verbouwen
Da's balen... Misschien is dit onderdeel uitwisselbaar met een concerto/civicquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Onderdeelkosten, helaas. Inbouw was ik sowieso zelf van plan, zag er niet moeilijk uitHeb maar niet gevraagd naar de prijs van een reservewiel met band
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja heb iig één ding overgehouden aan mn bezoekje aan de Rover dealerRover foto's
![]()
pmg. Die arme Britten...quote:Naast LANROVER en JAGUAR blijkt TATA ook de merknaam ROVER, DAIMLER en LANCHESTER� van FORD te hebben gekocht.
Mja, hippe velgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ie de groene MG ZS 120 niet meer staan trouwens?
[ afbeelding ]
ja, crappy foto
10,01 geboden iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al aan een nieuwe auto toe lexxx?
Nouquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo heeft de avond van zn leven. Hand in hand tussen maok en DaD
Pak mn hand!
Dit viel allemaal nog wel mee...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
Sjongejonge! Ik kom gisteren thuis rond een uur of 1, lamp op de WC aan, lamp in de kamer aan, achterdeur niet op slot.
Ik kijken of mijn moeder in bed ligt dan. Ook niet.
Ik buiten kijken of ze niet ergens ligt te creperen ofzo, maar toen zag ik dat de Fiat weg was.
Opbellen, is ze met mijn broertje naar 't ziekenhuis. Niks ernstigs, maar wel een sproetje. *pfjew*
Maar dit vind ik wel heel erg lang durenquote:Ze zijn nu nog steeds niet thuis.
Ja, ze zijn inmiddels weer thuis. Maar 'spoedafdeling' is altijd wat traag, denk ik?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:27 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dit vind ik wel heel erg lang duren
Daarom is de huisartsenpost ook veel chiller. Ik heb idd ook wel eens 4 uur zitten wachten met m'n gebroken poot jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ze zijn inmiddels weer thuis. Maar 'spoedafdeling' is altijd wat traag, denk ik?
Ik ben vorig jaar ook met 'spoed' naar het ziekenhuis geweest, maar ik heb toen ook eerst 3 uur moeten wachten voordat ik überhaupt aan de beurt was.
Hij is ook bij de huisartsenpost geweestquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom is de huisartsenpost ook veel chiller. Ik heb idd ook wel eens 4 uur zitten wachten met m'n gebroken poot jaMegeulen
![]()
Maar wat heeft 'ie dan?
ja ook zoiets jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
480
Kusje voor je broertje
Net weer thuis van de 5 jaar buzzybee meet
Daar kon ik toch nooit op tijd bj zijn manquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
480
Kusje voor je broertje
Net weer thuis van de 5 jaar buzzybee meet
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kon ik toch nooit op tijd bj zijn man![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 10:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Was gister ff in het paradijs
quote:Op zondag 13 april 2008 08:10 schreef vlad het volgende:wakker
op zondagochtend
omdat een of andere malloot het in z'n knar heeft gehaald een 156 te moeten kopen
Mee eens... klinkt als een hele smerige hobby die je achter het CS uitvoert...quote:Op maandag 14 april 2008 08:15 schreef Dangel het volgende:
en ik zou dus echt NOOIT willen smaen met vlad
Onderste of bovenste draagarmen?quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef lipje het volgende:
Sleutelen aan je eigen bak is tof... en smaen met Vlad is toffer
En draagarmen vervangen is k*t
hoe weet jij dat dat dáár gebeurt?quote:Op maandag 14 april 2008 11:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mee eens... klinkt als een hele smerige hobby die je achter het CS uitvoert...![]()
Omdat ik in een stad woon. Wij hebben een CS.quote:
zou ik ook nooit willenquote:Op maandag 14 april 2008 08:15 schreef Dangel het volgende:
en ik zou dus echt NOOIT willen smaen met vlad
Onderste, kijk maar ff op het 156 forumquote:
en sinds wanneer stellen newbe's zich niet meer voorquote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef QSV_22 het volgende:
[..]
Onderste.
Wat heeft die Lipje staat vloeken zeg
en wij maar sleutelen terwijl meneer zich vol staat te schuiven met de lunchquote:Op maandag 14 april 2008 16:30 schreef QSV_22 het volgende:
[..]
Onderste.
Wat heeft die Lipje staat vloeken zeg
Hij was lekker cobyquote:Op maandag 14 april 2008 19:42 schreef lipje het volgende:
en je varkenshaasje dan?
Volgens mij heb je toen zitten schransen en nu nog buikpijn ervan
quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 14 april 2008 21:03 schreef ijsmeis het volgende:
CRX is nu echt weg.
Zat daar geen ruitenwisservloeistoftankje meer in? :xquote:Op maandag 14 april 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
(sorry, grapje.... sterkte, ik weet hoe je je voelt...)
zou een CRX ruitenwissersproeiervloeistofreservoir op grover passen?quote:Op maandag 14 april 2008 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zat daar geen ruitenwisservloeistoftankje meer in? :x
vtec-ruitenwissersproeiervloeistofreservoirquote:
sproeiaandrijvingquote:Op maandag 14 april 2008 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vtec-ruitenwissersproeiervloeistofreservoir
+ 10pk
Alles past met een hamer... :xquote:Op maandag 14 april 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zou een CRX ruitenwissersproeiervloeistofreservoir op grover passen?
quote:Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
en wij maar sleutelen terwijl meneer zich vol staat te schuiven met de lunch
Door dat forum is niet heen te komen............zelden zo'n berg off-topic bagger gelezenquote:Op maandag 14 april 2008 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Onderste, kijk maar ff op het 156 forum
lekker belangrijkquote:Op maandag 14 april 2008 23:15 schreef Turquaz52 het volgende:
En deze Fok!ker hier is aangenomen voor stage @ Montronic![]()
![]()
Morge meteen beginne, later mss wel echt werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |