lange avond gehad dus..quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Zo, dat was mijn stapavondje voor vandaag.
Naar de Mac geweestHaha!!
Mij heb je niet kunnen besmetten. Ik heb ze al eens gehad in een ver verledenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee geen idee waar ik 't van heb! Ik was donderdag en vrijdag al ziek, en vandaag verschenen ineens over m'n hele lichaam rode vlekjes. Maar ik heb nergens last van, behalve jeuk..
nee ik niet weetzz (ofzo)quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, zit deze maand niet zo ruim, jeweetzz
avatarquote:Op zondag 6 april 2008 01:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, had niet eens gezien dat JIJ het was
Heb je je logo veranderd?![]()
wandelen ga ik maar niet doen, dan had ik al lang weg gemoetenquote:Op zondag 6 april 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Jaaaa
En volgens het weerbericht is het koud, bewolkt en winterse buienEn dat was gisteren ook al zo.
Raar weerbericht.
Zometeen lekker wandelingetje naar de kerk dus
jawel, vandaag nog even flink wat nakijkwerk doen, en vanmiddag en vanavond weer bezoek vanwege de verjaardag van mik_infra. Poes doet het jammergenoeg wat minder, dus die moeten we even in de gaten blijven houden..quote:Op zondag 6 april 2008 09:20 schreef freecell het volgende:
Well Goodmorning!
Alles goed daar teigan?
Bah wiskunde.quote:Op zondag 6 april 2008 10:20 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet zo ook aan de studie, vandaag maar eens beginnen met wiskunde.
Succes Chips! Hoi Alex!
Haha, hier schijnt nu de zon. De rollen zijn verwisseld.quote:Op zondag 6 april 2008 09:42 schreef maok het volgende:
Het mooi weer valt toch wat tegen, nu hagelt het hier
heheh kuttopic.quote:Op zondag 6 april 2008 14:29 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Klacht: Snakey is niet lief
Klacht: de zaterdag is alweer afgelopen.
Klacht: [vul hier een lang en ingewikkeld verhaal in]
Oeh, lekkerquote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
* 2cv consumeert nu een glas warme melk met honing
Is mij een tijd geleden ook gebeurd, ik heb er toen een principe-zaak van gemaaktquote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef RealZeus het volgende:Ik ben blond.
Vannacht gepind, maar ik was zo in gedachten dat ik het geld niet uit de automaat heb gehaald, hoe dom is dat?
Komt ook doordat ik normaal nooit briefgeld in mijn portemonnee heb, alleen als ik ga stappen en nu wel.
20 euro
Nee, er stond niemand achter me. Maar ik heb nog een keer bij die automaat proberen te pinnen (niet mijn eigen bank) en toen kreeg ik de melding dat gastgebruik niet meer mogelijk was.quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
hij slikt het weer in RZ, staat weer op je rekening. Tenzij er een hufetr achter je stond.
Ik stuur je direct ff een smsquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, msn van mijn computer af gegooid. Hopelijk ga ik nu iets meer studeren.
En goeieavond Peterselie en Alex en wie er nog meer is!
(Dit gaat niet werken he? Ga ik de hele dag hier mensen lastig vallen ipv op msn. )
De UB is ook nòg openquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, msn van mijn computer af gegooid. Hopelijk ga ik nu iets meer studeren.
En goeieavond Peterselie en Alex en wie er nog meer is!
(Dit gaat niet werken he? Ga ik de hele dag hier mensen lastig vallen ipv op msn. )
Ugh, maar ik haat de UB. Al heb je wel gelijk ja.quote:
UB is wel beter dan de faculteits biebquote:Op zondag 6 april 2008 18:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ugh, maar ik haat de UB. Al heb je wel gelijk ja.
Nog een dagje proberen en anders ga ik inderdaad maar in de UB wonen.
Op de een of andere manier lijken er in faculteitsbibliotheken alleen maar rare mensen die tegen hun boeken aan praten rond te lopen.quote:
Alle 77.557 baggerposts zul je bedoelenquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb enkel kwalitietspost! Alle 77.777!
2/3 bagger, 1/3 kwaliteit denk ikquote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle 77.557 baggerposts zul je bedoelen
Een van mn beste topics van 2008 had als titel O HAIquote:Op zondag 6 april 2008 19:09 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde net zeggen, dingen als O HAI kun je toch geen kwaliteitsposts noemen.
True, that is.quote:Op zondag 6 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste topics van 2008 had als titel O HAI
Waarover gaat het?quote:Op zondag 6 april 2008 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn geschiedenis sort of af.
Moet het straks nog wel even een keertje overlezen, maar dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Warschaupactquote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou zocht ik even. Ik ben even het spoor bijster over het Warschau pact, en wát was precies de Weimar republiek? Gewoon omdat ze van daaruit even gingen 'besturen' oid?
Of snap ik nou ineens mn gesch. niet.
Hoiquote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou zocht ik even. Ik ben even het spoor bijster over het Warschau pact, en wát was precies de Weimar republiek? Gewoon omdat ze van daaruit even gingen 'besturen' oid?
Of snap ik nou ineens mn gesch. niet.
het word iig een stinktopic, want k heb bruune boon'n gegeet'n.quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand al een idee voor de TT, of gaan we er weer over discusseren..
Net als vorige keer
Bouttopicsquote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word iig een stinktopic, want k heb bruune boon'n gegeet'n.
Jah!! Iets over het weer !!quote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef freecell het volgende:
Ik zeg iets over mooi weer
Niets met een tijd er in in ieder geval. Al is : "het weekend is voorbij" wel redelijk veilig
"Groningen stad, gewoon het 217e topic er over"quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand al een idee voor de TT, of gaan we er weer over discusseren..
Net als vorige keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |