2/3 bagger, 1/3 kwaliteit denk ikquote:Op zondag 6 april 2008 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alle 77.557 baggerposts zul je bedoelen
Een van mn beste topics van 2008 had als titel O HAIquote:Op zondag 6 april 2008 19:09 schreef JH87 het volgende:
Ik wilde net zeggen, dingen als O HAI kun je toch geen kwaliteitsposts noemen.
True, that is.quote:Op zondag 6 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een van mn beste topics van 2008 had als titel O HAI
Waarover gaat het?quote:Op zondag 6 april 2008 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mijn geschiedenis sort of af.
Moet het straks nog wel even een keertje overlezen, maar dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Warschaupactquote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou zocht ik even. Ik ben even het spoor bijster over het Warschau pact, en wát was precies de Weimar republiek? Gewoon omdat ze van daaruit even gingen 'besturen' oid?
Of snap ik nou ineens mn gesch. niet.
Hoiquote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja! Jou zocht ik even. Ik ben even het spoor bijster over het Warschau pact, en wát was precies de Weimar republiek? Gewoon omdat ze van daaruit even gingen 'besturen' oid?
Of snap ik nou ineens mn gesch. niet.
het word iig een stinktopic, want k heb bruune boon'n gegeet'n.quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand al een idee voor de TT, of gaan we er weer over discusseren..
Net als vorige keer
Bouttopicsquote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word iig een stinktopic, want k heb bruune boon'n gegeet'n.
Jah!! Iets over het weer !!quote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef freecell het volgende:
Ik zeg iets over mooi weer
Niets met een tijd er in in ieder geval. Al is : "het weekend is voorbij" wel redelijk veilig
"Groningen stad, gewoon het 217e topic er over"quote:Op zondag 6 april 2008 20:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand al een idee voor de TT, of gaan we er weer over discusseren..
Net als vorige keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |