Oeh, lekkerquote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef 2cv het volgende:
* 2cv consumeert nu een glas warme melk met honing
Is mij een tijd geleden ook gebeurd, ik heb er toen een principe-zaak van gemaaktquote:Op zondag 6 april 2008 15:34 schreef RealZeus het volgende:Ik ben blond.
Vannacht gepind, maar ik was zo in gedachten dat ik het geld niet uit de automaat heb gehaald, hoe dom is dat?
Komt ook doordat ik normaal nooit briefgeld in mijn portemonnee heb, alleen als ik ga stappen en nu wel.
20 euro
Nee, er stond niemand achter me. Maar ik heb nog een keer bij die automaat proberen te pinnen (niet mijn eigen bank) en toen kreeg ik de melding dat gastgebruik niet meer mogelijk was.quote:Op zondag 6 april 2008 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
hij slikt het weer in RZ, staat weer op je rekening. Tenzij er een hufetr achter je stond.
Ik stuur je direct ff een smsquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, msn van mijn computer af gegooid. Hopelijk ga ik nu iets meer studeren.
En goeieavond Peterselie en Alex en wie er nog meer is!
(Dit gaat niet werken he? Ga ik de hele dag hier mensen lastig vallen ipv op msn. )
De UB is ook nòg openquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Bob. het volgende:
Zo, msn van mijn computer af gegooid. Hopelijk ga ik nu iets meer studeren.
En goeieavond Peterselie en Alex en wie er nog meer is!
(Dit gaat niet werken he? Ga ik de hele dag hier mensen lastig vallen ipv op msn. )
Ugh, maar ik haat de UB. Al heb je wel gelijk ja.quote:
UB is wel beter dan de faculteits biebquote:Op zondag 6 april 2008 18:49 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ugh, maar ik haat de UB. Al heb je wel gelijk ja.
Nog een dagje proberen en anders ga ik inderdaad maar in de UB wonen.
Op de een of andere manier lijken er in faculteitsbibliotheken alleen maar rare mensen die tegen hun boeken aan praten rond te lopen.quote:
Alle 77.557 baggerposts zul je bedoelenquote:Op zondag 6 april 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb enkel kwalitietspost! Alle 77.777!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |