lange avond gehad dus..quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:27 schreef Matje-1989 het volgende:
Zo, dat was mijn stapavondje voor vandaag.
Naar de Mac geweestHaha!!
Mij heb je niet kunnen besmetten. Ik heb ze al eens gehad in een ver verledenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee geen idee waar ik 't van heb! Ik was donderdag en vrijdag al ziek, en vandaag verschenen ineens over m'n hele lichaam rode vlekjes. Maar ik heb nergens last van, behalve jeuk..
nee ik niet weetzz (ofzo)quote:Op zondag 6 april 2008 00:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, zit deze maand niet zo ruim, jeweetzz
avatarquote:Op zondag 6 april 2008 01:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, had niet eens gezien dat JIJ het was
Heb je je logo veranderd?![]()
wandelen ga ik maar niet doen, dan had ik al lang weg gemoetenquote:Op zondag 6 april 2008 09:29 schreef freecell het volgende:
Jaaaa
En volgens het weerbericht is het koud, bewolkt en winterse buienEn dat was gisteren ook al zo.
Raar weerbericht.
Zometeen lekker wandelingetje naar de kerk dus
jawel, vandaag nog even flink wat nakijkwerk doen, en vanmiddag en vanavond weer bezoek vanwege de verjaardag van mik_infra. Poes doet het jammergenoeg wat minder, dus die moeten we even in de gaten blijven houden..quote:Op zondag 6 april 2008 09:20 schreef freecell het volgende:
Well Goodmorning!
Alles goed daar teigan?
Bah wiskunde.quote:Op zondag 6 april 2008 10:20 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet zo ook aan de studie, vandaag maar eens beginnen met wiskunde.
Succes Chips! Hoi Alex!
Haha, hier schijnt nu de zon. De rollen zijn verwisseld.quote:Op zondag 6 april 2008 09:42 schreef maok het volgende:
Het mooi weer valt toch wat tegen, nu hagelt het hier
heheh kuttopic.quote:Op zondag 6 april 2008 14:29 schreef 2cv het volgende:
TeePeeVee.
Klacht: Snakey is niet lief
Klacht: de zaterdag is alweer afgelopen.
Klacht: [vul hier een lang en ingewikkeld verhaal in]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |