Wordt druk daar, op die auditie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:13 schreef tbl1966 het volgende:
Cameron Diaz doet ook mee en laat zien dat ze er meer aan kan dan Ben, Jenna en Meg bij elkaar
Heather Locklear is ook gevraagd voor dezelfde film
En doen ze de audities waar het heel koud is (zie foto usher hierboven) dan volstaat deze:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef tbl1966 het volgende:
't wordt een major hollywood production![]()
deze smilie is ook gevraagd om auditie te doen
Tara ziet er "goed" uit voor haar doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef tbl1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Isla Fisher moet niezen
[ afbeelding ]
Pam heeft een zware nacht achter de rug
[ afbeelding ]
't is maar goed dat Tara niet zelf gaat rijden
Haar bandjes mag ze wel iets verstellen dan, want zo functioneert hij ook niet zoals hij moetquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Britney is weer op de goede weg. Ze draagt tenminste weer een bh! Nu nog in de goede kleur, en ff dat veegje zelfbruiner op haar trui wegdenken, en het teveel aan zelfbruiner, en dan is ze weer zo goed als nieuw
.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef mandatory het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er heenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die dingen (lees: Backstreet boys) geven nog concerten jah
Die overige 95 a 90% zijn om hier te posten natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:22 schreef CasB het volgende:
Leuk en aardig al die foto's, maar aangezien die fotografen zo'n 3 a 4 foto's per seconde maken, is het niet zo gek dat ze er af en toe onflatteus opstaan... Sterker nog, van de 100'en foto's die gemaakt worden zullen waarschijnlijk maar zo'n 5 a 10% geschikt zijn om te publiceren...
dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Marc Anthony is net zo'n vies trillend hondje dat tegen je been aan rijdt.
juist daarom, je ziet haar zoveel dat je het niet meer weetquote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef Liquidootje het volgende:
Nee Amy komt zelden in dit topic voor.
Nou dat lijkt mij toch ook niet.. Zulke dikke tit'n had ze nooit! (toch?)quote:Op zondag 6 april 2008 10:47 schreef rena het volgende:
Die van Uma Thurman kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu blijkbaar wel, met dank aan de plastisch chirurg. Iedereen in Hollywood gaat daar vroeg of laat een keertje langs.quote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef KRS het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij toch ook niet.. Zulke dikke tit'n had ze nooit! (toch?)
Wat een klein ventjequote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n gladjanus naast je ben je altijd onflatteus.
Okee, ik weet dat het hier niet hoort. Op misschien haar vreemde knieen na.
Ik ben ook geweestquote:
staat zij even voor lul.. ze heeft geeneens gevoel voor ritme en een goed gevoel in haar heupen heeft ze ook al nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:05 schreef Chav het volgende:
Geen idee of ie al langsgekomen is, maar een filmpje van Paris die probeert te buikdansen in Turkije.
http://www.dumpert.nl/med(...)ilton_buikdanst.html
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:05 schreef Chav het volgende:
Geen idee of ie al langsgekomen is, maar een filmpje van Paris die probeert te buikdansen in Turkije.
http://www.dumpert.nl/med(...)ilton_buikdanst.html
Ze kan het niet echt idd.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Tjaquote:Op woensdag 9 april 2008 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh, Jewssica, puh-lease...
[ afbeelding ]
Dat is ''artistiek''.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Seriously?Waarom ga je zo op de cover van een magazine staan?
same here...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Ze heeft altijd al van die afgrijselijke kleding gedragenquote:Op donderdag 10 april 2008 18:16 schreef Sharapova het volgende:
Nou dat is echt eeen heeeeeele foute keuze voor een broek.
Ik vond haar altijd zo leuk! maar de kleding die ze de laatste tijd draagt is echt niks hoor.
Daaaaamn. Ik wist niet dat ze lesbisch was.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Is het Cynthia Nixon's zoontje? Neefje misschien?
Nope, it's her lezzzbian lovah!
Het is geen celeb en het is vast heul niet onflatteus voor zijn haar doen, maar toch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn wat een opgeblazen hoofd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef rena het volgende:
Miley Cyrus, opzich is het een gewone foto, maar hij heeft iets "raars".![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig geeft Nickelodeon op die manier een goed beeld van hoe een gezond en volkomen normaal 15-jarig meisje eruit moet zien!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
55.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Echt nog een kindertoet heeft Miley. Die make-up en kleding passen echt niet bij haar leeftijd!
Angelina ziet er ook veel ouder uit dan ze is:
[ afbeelding ]
Het heeft een reden:quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Seriously?Waarom ga je zo op de cover van een magazine staan?
quote:Fotografen hebben de foto van actrice Verna Lisi uit 1965 geprobeerd na te bootsen. Dit keer mag Jessica Simpson het scheermesje vasthouden voor de cover van Esquire
Thanks voor de info!quote:Op maandag 14 april 2008 09:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Het heeft een reden:
[ afbeelding ]
[..]
Misschien moet ze ook eens leren op een andere manier te kijken. Op elke foto staat ze met dezelfde blik.quote:Op maandag 14 april 2008 14:30 schreef apestaartje het volgende:
Wat is Amy Winehouse nou weer aan het doen?
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog Sylvie Meis. Het woord 'onflatteus' is misschien wat overdreven, maar toch heeft ze er weleens beter uitgezien.
Misschien moet ze eens wat meer eten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets van 20 lagen makeup en 3 meter extensions jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:21 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zag haar laatst nog op tv. Ze zag er totaal anders uit dan eerst.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sylvie eigenlijk helemaal niet dunDie uitgelubberde wallen zijn veel lelijker. Dacht dat types zoals zij dat wel weer zouden volbotoxen.
Dat jij nou geen SHO fanaticus bentquote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
Als je foto's plaatst van onbekende mensen.. heb dan het fatsoen om er een onderschrift er bij te doen.
Doe ff lekker normaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
Als je foto's plaatst van onbekende mensen.. heb dan het fatsoen om er een onderschrift er bij te doen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:04 schreef Liquidootje het volgende:
Nou. vooruit dan maar. Toi toi toi met je bedplannetjes!quote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Liquidootje het volgende:
Stelletje moraalridders. FYI: sS en ik hebben een eenzijdige consensus dat ik sporadisch ongenuanceerd op haar mag reageren in de hoop dat het voldoende opvalt zodat ik haar in de nabije toekomst mag bedden.
Jij hebt het synoniemenboekje erbij gepakt? Leuk voor je. Nu weer normaal.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:10 schreef Liquidootje het volgende:
Stelletje moraalridders. FYI: sS en ik hebben een eenzijdige consensus dat ik sporadisch ongenuanceerd op haar mag reageren in de hoop dat het voldoende opvalt zodat ik haar in de nabije toekomst mag bedden.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:31 schreef Liquidootje het volgende:
Had ik maar een superman die telkens voor mij (ongevraagd) in de bres springt
[ afbeelding ]
Dit is dus George Clooney en niet arneaux
Dat hoofd van die man terwijl hij bepaalde delen van avrils lichaam op een wel heel bijzondere manier betast. Alsof hij iets geheims en engs aan het ontdekken is...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier onflatteus aan is.
Typisch gevalletje van anorexia..quote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Takkembah het volgende:
Silvies hoofd is way to big om voor de rest zo dun te zijn. Daarom ziet het er zo raar uit!
Ja, hij kijkt er meer bij alsof hij een doktersonderzoek aan het uitvoeren is oidquote:Op donderdag 17 april 2008 22:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat hoofd van die man terwijl hij bepaalde delen van avrils lichaam op een wel heel bijzondere manier betast. Alsof hij iets geheims en engs aan het ontdekken is...
wat een goedkope sloerie en wat een smerige tieten. bah.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef milagro het volgende:
okay, hier niet bekend, in de UK wel, glamourmodel Jodie Marsh...
na (links dus) en vóór haar boobjob.... wat was er in godsnaam mis met the REAL thing, waar ze vroegah dus juist zo prat op ging?
[ afbeelding ]
nou, onflateus zat denk je dan, totdat je de dame zonder make up ziet.
[ afbeelding ]
fair enough, niet lelijk of zo, maar het verschil!!!!!!!!!! waarom zou je dat toch willen, zo compleet onherkenbaar zonder je smeersels of juist met dus eigenlijk![]()
ja , zonder lijkt ze ouder dan haar 29 jaar , maar dan nog... zo'n groot verschil is toch niet praktisch, daar schrikken de mensen van
Waat! Die vond ik altijd zo'n grappig gezicht hebben, en dat haar leuk met die pony.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef Turbomuis het volgende:
Weer die film...
[ afbeelding ]
Maar mèn, wat ziet ze eruit... Lily Allen dus
Bij mij is ze wel degelijk bekend hoor. Al is het dan wel op een verkeerde manierquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef milagro het volgende:
Dit lijkt Gwen Stefani wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:48 schreef Turbomuis het volgende:
Weer die film...
[ afbeelding ]
Maar mèn, wat ziet ze eruit... Lily Allen dus
Als ik haar was had ik mn neus laten opereren ipv mn borsten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:56 schreef milagro het volgende:
wat een paardenbekquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:08 schreef Étoile het volgende:
Hmm, die 'before' pic ziet er wel weer erg gunstig uit als je het vergelijkt met deze "outfit":
[ afbeelding ]
Maargoed, die nieuwe skippyballen zijn al helemaal geen gezicht.
Wat... uuuhm... minimalistischquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:08 schreef Étoile het volgende:
Hmm, die 'before' pic ziet er wel weer erg gunstig uit als je het vergelijkt met deze "outfit":
[ afbeelding ]
Dat is zonder niveau 6 -noob photoshop?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Chloe 'visbekje' Lattanzi, dochter van Olivia newton John.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een verkleede Oprah Winfrey wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:27 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Beyonce zichzelf weerspiegelt zag en opmerkte dat ze
de verkeerde panty aan had getrokken!
Wat ziet zij er opgeblazen uitquote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Lindsay Lohan valt weer terug in haar oude gedragheeft weer flink gezopen in de kroeg:
[ afbeelding ]
Ja, vind haar ook sprekend op Oprah lijkenquote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een verkleede Oprah Winfrey was![]()
Haar gezicht dan.
Dat ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:08 schreef Étoile het volgende:
[ afbeelding ]
Getverdemme, jij bent soms echt niet goed bij je hoofd. (nu zie ik dat helemaal voor mequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:22 schreef Liquidootje het volgende:
Vrouwen met een slechte huid. Zo lekker als je daar met je tong overheen gaat
Dus de meeste van de tijd vind je mij wel normaalquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Getverdemme, jij bent soms echt niet goed bij je hoofd. (nu zie ik dat helemaal voor me)
Hubby? Heb ik iets gemist? Een tweede huwelijk, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Simspon met Hubby..
Dat lijkt op die zwerfhond uit southparkquote:Op woensdag 23 april 2008 01:09 schreef Kings het volgende:
Oew en deze:
[ afbeelding ]
Natalie portman ondergesproeid!
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:09 schreef Kings het volgende:
Oew en deze:
[ afbeelding ]
Natalie portman ondergesproeid!
Billy Ray Cyrus, zijn cd is kewl!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
rechts. Foei dat je die niet kent. Misschien ken je haar bink vader wel.
Da's toch die ene met die enorme mullet en dat nummer dat je niet z'n achy, breaky heart moest breken?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
Billy Ray Cyrus, zijn cd is kewl!
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hubby? Heb ik iets gemist? Een tweede huwelijk, bijvoorbeeld?
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen, die is inmiddels toch een carbon copy van big sis?quote:
Ik ken zijn muziek niet zo, maar bij Leno waren ze een keer samen. Zij is grappig en haar vader is zo'n typisch stoere silent type kerel.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Billy Ray Cyrus, zijn cd is kewl!
een beetje country love song is op zijn tijd nooit weg
En Miley Cyrus is ook actrice in Hannah Montana.
Yup. En volgens mij net getrouwd, en ook nog zwangerquote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen, die is inmiddels toch een carbon copy van big sis?
Nu ik google zie ik hem inderdaad ook in zijn goeie ouwe mullet-tijd. Nu gebruikt ie "de shampoo van zijn vriendin"quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's toch die ene met die enorme mullet en dat nummer dat je niet z'n achy, breaky heart moest breken?
Of z'n itchy, bitchy heart, dat kan ook.
Boh ashlee lijkt echt veel op Sarah Michelle Geller.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup. En volgens mij net getrouwd, en ook nog zwanger
zoek de verschillen: Links Ashlee, rechts Jessica
[ afbeelding ]
Nope, het is echt Jessica. Niet met hubby, maar met vriendje (Tony). Ze zijn nog niet getrouwd. Dat blauwe spul is afkomstig van de verjaardagstaart van Tony die jarig was.quote:
Zelfde pruik?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:05 schreef Treezz het volgende:
Miley cyres... word de nieuwe linsday lohan en britney spears..
[ afbeelding ]
ze is 15 jaar... schijnt zowat een muts
Heeft ze geen nek meer?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:00 schreef apestaartje het volgende:
Dit stond ook bij de 'lelijke outfitjes', maar de kleding trekt m'n aandacht niet eens. Waarom staat ze er zo schaapachtig bij? Ze lijkt wel 12.
[ afbeelding ]
want??quote:Op woensdag 23 april 2008 02:05 schreef vronie het volgende:
Laten we het over mannen hebben.
[ afbeelding ]
Niet echt flatteus
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:32 schreef apestaartje het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die zich niet strak heeft laten trekken (of onmenselijke fitness-regimes volgen) na het krijgen van een kind.
Ik dacht dat ze grotere borsten had...quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef kvd het volgende:
En op de een of andere manier dacht ik altijd dat Denise Richards wat strakker in haar buikvelletje zat
[ afbeelding ]
Serieusssssquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:59 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Cristina Ricci. Die droogt ook niet echt mooi op. Ging eigenlijk bergafwaarts na haar (zo te zien) hongerdieet en borstreductie.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:59 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Cristina Ricci. Die droogt ook niet echt mooi op. Ging eigenlijk bergafwaarts na haar (zo te zien) hongerdieet en borstreductie.
Wat een lekker ding was ie vroeger.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef Aventura het volgende:
Al Pacino
[ afbeelding ]
Beter tijden
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een lekker ding was ie vroeger.![]()
ze moet ook niet lachenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:59 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Christina Ricci. Die droogt ook niet echt mooi op. Ging eigenlijk bergafwaarts na haar (zo te zien) hongerdieet en borstreductie.
Ja heel apart die....neusquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:34 schreef Liquidootje het volgende:
En ik vind jodie marsh een leuke neus hebben
Op de filmset:quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:34 schreef Aventura het volgende:
Al Pacino
[ afbeelding ]
Beter tijden
[ afbeelding ]
Ik vind er eigenlijk niks mis mee. Ja, hij is oud. Maar hij kan in ieder geval de spieren in zijn gezicht nog bewegen en gewoon acteren...quote:
Hij ziet er goed uitquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niks mis mee. Ja, hij is oud. Maar hij kan in ieder geval de spieren in zijn gezicht nog bewegen en gewoon acteren...
Vind jequote:Op zondag 27 april 2008 12:46 schreef Liquidootje het volgende:
Jij lijkt met de zwartwit foto anders aardig veel op haar...
Nou het fijne weet ik er ook niet van, maar als ze stukken neus kunnen afzagen, zou dat met een kin ook moeten kunnen, denk ik? Lijkt me wel enorm pijnlijk, maar in haar geval....quote:Op zondag 27 april 2008 12:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind je
@ conleche, ik zou niet weten hoe je zo'n kin moest verwijderen eigk.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:50 schreef Liquidootje het volgende:
Och connie toch. Dat jij bedeelt met allemaal zo'n schattige elementjes
Ik heb de zin 3x gelezen en call me stupid, maar: HUH???quote:Op zondag 27 april 2008 12:50 schreef Liquidootje het volgende:
Och connie toch. Dat jij bedeelt met allemaal zo'n schattige elementjes
helaas voor jou, geen shop....quote:
Nooo!!!quote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
helaas voor jou, geen shop....![]()
de hele serie staat online
stuk of 10quote:Op zondag 27 april 2008 16:25 schreef One_conundrum het volgende:
dat is zeker geen shop. er zijn er een stuk of 3 verschillende van.
quote:Op zondag 27 april 2008 12:47 schreef conleche het volgende:
Het is echt alleen haar kin. Ik ben normaal niet zo van de plastische chrirurgie, maar als ik zo'n kin had zou ik er toch wel over gaan nadenken........
Ik ben het helemaal met je beschrijving eensquote:Op maandag 14 april 2008 18:41 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind haar altijd al heel eng, een kruising tussen een soort plastic alien en een travestie. Maar de meeste mannen schijnen dit niet met mij eens te zijn....
Het gaat denk ik vooral om de zweet onder zijn tieten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:51 schreef One_conundrum het volgende:
Valt mee toch? in het donker met een flits op je kop is iedereen bleek. Voor de rest ziet hij er nog fit uit.
Linkje?quote:Op zondag 27 april 2008 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
helaas voor jou, geen shop....![]()
de hele serie staat online
Wat een enorme blauwe plek ook op zijn arm.quote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Het gaat denk ik vooral om de zweet onder zijn tieten.
FOK!king hell! Ik dacht serieus dat het die catweazle was:quote:Op maandag 28 april 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
De titel bij deze foto was; Ugliest. Picture. Ever.
[ afbeelding ]
En het is Heather Locklear, ja.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef Liquidootje het volgende:
Nee dat kan dus echt niet he. Zoutwater reageert met botox oid
Ik vind haar serieus een van de mooiste vrouwen boven de 30 40
[ afbeelding ]
Mits met make-upquote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef Liquidootje het volgende:
Nee dat kan dus echt niet he. Zoutwater reageert met botox oid
Ik vind haar serieus een van de mooiste vrouwen boven de 30 40
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |