Wordt druk daar, op die auditie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:13 schreef tbl1966 het volgende:
Cameron Diaz doet ook mee en laat zien dat ze er meer aan kan dan Ben, Jenna en Meg bij elkaar
Heather Locklear is ook gevraagd voor dezelfde film
En doen ze de audities waar het heel koud is (zie foto usher hierboven) dan volstaat deze:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef tbl1966 het volgende:
't wordt een major hollywood production![]()
deze smilie is ook gevraagd om auditie te doen
Tara ziet er "goed" uit voor haar doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef tbl1966 het volgende:
[ afbeelding ]
Isla Fisher moet niezen
[ afbeelding ]
Pam heeft een zware nacht achter de rug
[ afbeelding ]
't is maar goed dat Tara niet zelf gaat rijden
Haar bandjes mag ze wel iets verstellen dan, want zo functioneert hij ook niet zoals hij moetquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Britney is weer op de goede weg. Ze draagt tenminste weer een bh! Nu nog in de goede kleur, en ff dat veegje zelfbruiner op haar trui wegdenken, en het teveel aan zelfbruiner, en dan is ze weer zo goed als nieuw
.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef mandatory het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er heenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die dingen (lees: Backstreet boys) geven nog concerten jah
Die overige 95 a 90% zijn om hier te posten natuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:22 schreef CasB het volgende:
Leuk en aardig al die foto's, maar aangezien die fotografen zo'n 3 a 4 foto's per seconde maken, is het niet zo gek dat ze er af en toe onflatteus opstaan... Sterker nog, van de 100'en foto's die gemaakt worden zullen waarschijnlijk maar zo'n 5 a 10% geschikt zijn om te publiceren...
dat idee had ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Marc Anthony is net zo'n vies trillend hondje dat tegen je been aan rijdt.
juist daarom, je ziet haar zoveel dat je het niet meer weetquote:Op zondag 6 april 2008 14:57 schreef Liquidootje het volgende:
Nee Amy komt zelden in dit topic voor.
Nou dat lijkt mij toch ook niet.. Zulke dikke tit'n had ze nooit! (toch?)quote:Op zondag 6 april 2008 10:47 schreef rena het volgende:
Die van Uma Thurman kan toch niet echt zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu blijkbaar wel, met dank aan de plastisch chirurg. Iedereen in Hollywood gaat daar vroeg of laat een keertje langs.quote:Op zondag 6 april 2008 17:56 schreef KRS het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij toch ook niet.. Zulke dikke tit'n had ze nooit! (toch?)
Wat een klein ventjequote:Op maandag 7 april 2008 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Met zo'n gladjanus naast je ben je altijd onflatteus.
Okee, ik weet dat het hier niet hoort. Op misschien haar vreemde knieen na.
Ik ben ook geweestquote:
staat zij even voor lul.. ze heeft geeneens gevoel voor ritme en een goed gevoel in haar heupen heeft ze ook al nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:05 schreef Chav het volgende:
Geen idee of ie al langsgekomen is, maar een filmpje van Paris die probeert te buikdansen in Turkije.
http://www.dumpert.nl/med(...)ilton_buikdanst.html
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:05 schreef Chav het volgende:
Geen idee of ie al langsgekomen is, maar een filmpje van Paris die probeert te buikdansen in Turkije.
http://www.dumpert.nl/med(...)ilton_buikdanst.html
Ze kan het niet echt idd.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Tjaquote:Op woensdag 9 april 2008 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh, Jewssica, puh-lease...
[ afbeelding ]
Dat is ''artistiek''.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Seriously?Waarom ga je zo op de cover van een magazine staan?
same here...quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |