quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik Bluezz sprak moest ze een lapje vlees omdraaien, en dat was zo rond die tijd
En was dat vandaag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik Bluezz sprak moest ze een lapje vlees omdraaien, en dat was zo rond die tijd
ja, uurtje of anderhalf geleden, meer nietquote:
Dat zou m niet lukken ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heeft qu haar iig niet stuk gemaakt
misschien ligt dat aan jouw postsquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef leonieke het volgende:
FOK! is dooder gebeurt niets meer in de topics waarin ik al gepost heb
Vind je het gek met de snelheden van de laatste tijd. Daarmee jaag je de niet frequente fokusers wel weg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef leonieke het volgende:
FOK! is dooder gebeurt niets meer in de topics waarin ik al gepost heb
en dan een danny die ontkent dat je steeds time-outs krijgtquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek met de snelheden van de laatste tijd. Daarmee jaag je de niet frequente fokusers wel weg.
Die is de controle al lang kwijtquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan een danny die ontkent dat je steeds time-outs krijgt
Ah bah, vaste usersquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik post eigenlijk alleen in topics met "vaste" usersMaar.. het is idd heel triestig geweest de laatste tijd.
dr blijkt nu een actie ingebouwd te zijn dat als je de AT laad en dit duurt langer dan 20 sec dan krijg je een time-outquote:
Een kruising tussen functioneel applicatiebeheerder, programmeur, tester, ontwerper en klanthelpdesk. En dat voor een paar applicaties die allemaal anders in elkaar stekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik serieeeeuusss onder de 100posts zit![]()
Wat voor werk is het?
Nee, dat niet, maar de software is custom made. Dat is het probleem. Zeker als je maar twee man hebt die een beetje weten hoe het in elkaar steekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |