Nou, blik is gewoon veel duurder dan fles. Dat gesleep met kratten iedere keer ben ik ook te lui voor. Maar ja:quote:
Dan nog zou ik willen dat me auto op grolsch liepquote:Op vrijdag 4 april 200816:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, blik is gewoon veel duurder dan fles. Dat gesleep met kratten iedere keer ben ik ook te lui voor. Maar ja:
Blik: 6,69 voor 8 x 0,33 l Grolsch
Fles: 10,99 voor 24 x 0,33 l Grolsch
Nog steeds bepaald aan de prijs, maar goed
Ja, jij wel. Met je klimaatneutrale zweefvlieghamsterquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Dan nog zou ik willen dat me auto op grolsch liep
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 200815:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet uitgenodigd? [afbeelding]
En dat terwijl ik nog wel geholpen heb met je uitnodiging!
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolatequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Baileys. Check.
Wit Wijntje. Check.
Krat. Check.
GGetverquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef es70 het volgende:
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolate.
Niks getverquote:
Ik ben benieuwd wat voor uilenzeik er in die gratis bus van je getapt wordtquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:52 schreef mcDavid het volgende:
Warsteiner, da's wel behķķrlijk prima pils inderdaad
Nee, normale.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolate.
WTF shutdown in progressquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Dat nieuws had ik net ook gehoord. Best bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
WTF een spitsstrook op bij hoevelaken is al jaren dicht omdat men niet kan lezen. 3 jaar een spitsstrook waar men dus niet op rijdt terwijl dat wel mag
En dan een cdaquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat nieuws had ik net ook gehoord. Best bizar eigenlijk
linkje?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
WTF een spitsstrook op bij hoevelaken is al jaren dicht omdat men niet kan lezen. 3 jaar een spitsstrook waar men dus niet op rijdt terwijl dat wel mag
Nee, 't Had toch met raad v state en de advocaat oid te maken toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een cda![]()
minister die een ander de schuld geeft. Wat een pleuris partij is dat ook
en genoten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens ondertussen al over Bluezz heen!
nee, niks van gemerktquote:
Jaquote:
Bluezz? Wat was er met Bluezz?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens ondertussen al over Bluezz heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |