Nou, blik is gewoon veel duurder dan fles. Dat gesleep met kratten iedere keer ben ik ook te lui voor. Maar ja:quote:
Dan nog zou ik willen dat me auto op grolsch liepquote:Op vrijdag 4 april 200816:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, blik is gewoon veel duurder dan fles. Dat gesleep met kratten iedere keer ben ik ook te lui voor. Maar ja:
Blik: 6,69 voor 8 x 0,33 l Grolsch
Fles: 10,99 voor 24 x 0,33 l Grolsch
Nog steeds bepaald aan de prijs, maar goed
Ja, jij wel. Met je klimaatneutrale zweefvlieghamsterquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef mcDavid het volgende:
Dan nog zou ik willen dat me auto op grolsch liep
Nee.quote:Op vrijdag 4 april 200815:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh en ik ben niet uitgenodigd? [afbeelding]
En dat terwijl ik nog wel geholpen heb met je uitnodiging!
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolatequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Baileys. Check.
Wit Wijntje. Check.
Krat. Check.
GGetverquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef es70 het volgende:
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolate.
Niks getverquote:
Ik ben benieuwd wat voor uilenzeik er in die gratis bus van je getapt wordtquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:52 schreef mcDavid het volgende:
Warsteiner, da's wel behķķrlijk prima pils inderdaad
Nee, normale.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar is het dan ook Baileys Mint/Chocolate.
WTF shutdown in progressquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Dat nieuws had ik net ook gehoord. Best bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
WTF een spitsstrook op bij hoevelaken is al jaren dicht omdat men niet kan lezen. 3 jaar een spitsstrook waar men dus niet op rijdt terwijl dat wel mag
En dan een cdaquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat nieuws had ik net ook gehoord. Best bizar eigenlijk
linkje?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
WTF een spitsstrook op bij hoevelaken is al jaren dicht omdat men niet kan lezen. 3 jaar een spitsstrook waar men dus niet op rijdt terwijl dat wel mag
Nee, 't Had toch met raad v state en de advocaat oid te maken toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan een cda![]()
minister die een ander de schuld geeft. Wat een pleuris partij is dat ook
en genoten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens ondertussen al over Bluezz heen!
nee, niks van gemerktquote:
Jaquote:
Bluezz? Wat was er met Bluezz?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:45 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens ondertussen al over Bluezz heen!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik Bluezz sprak moest ze een lapje vlees omdraaien, en dat was zo rond die tijd
En was dat vandaag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste keer dat ik Bluezz sprak moest ze een lapje vlees omdraaien, en dat was zo rond die tijd
ja, uurtje of anderhalf geleden, meer nietquote:
Dat zou m niet lukken ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heeft qu haar iig niet stuk gemaakt
misschien ligt dat aan jouw postsquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef leonieke het volgende:
FOK! is dooder gebeurt niets meer in de topics waarin ik al gepost heb
Vind je het gek met de snelheden van de laatste tijd. Daarmee jaag je de niet frequente fokusers wel weg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:05 schreef leonieke het volgende:
FOK! is dooder gebeurt niets meer in de topics waarin ik al gepost heb
en dan een danny die ontkent dat je steeds time-outs krijgtquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je het gek met de snelheden van de laatste tijd. Daarmee jaag je de niet frequente fokusers wel weg.
Die is de controle al lang kwijtquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan een danny die ontkent dat je steeds time-outs krijgt
Ah bah, vaste usersquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik post eigenlijk alleen in topics met "vaste" usersMaar.. het is idd heel triestig geweest de laatste tijd.
dr blijkt nu een actie ingebouwd te zijn dat als je de AT laad en dit duurt langer dan 20 sec dan krijg je een time-outquote:
Een kruising tussen functioneel applicatiebeheerder, programmeur, tester, ontwerper en klanthelpdesk. En dat voor een paar applicaties die allemaal anders in elkaar stekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:17 schreef leonieke het volgende:
Ik denk dat ik serieeeeuusss onder de 100posts zit![]()
Wat voor werk is het?
Nee, dat niet, maar de software is custom made. Dat is het probleem. Zeker als je maar twee man hebt die een beetje weten hoe het in elkaar steekt.quote:
Klinkt wel cool en afwisselendquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een kruising tussen functioneel applicatiebeheerder, programmeur, tester, ontwerper en klanthelpdesk. En dat voor een paar applicaties die allemaal anders in elkaar steken
Lang leve standaarden
Maar het is leuk, ik wil altijd met mensen erbij bezig zijn, alleen programmeren wordt ook saai
En ik heb wat superleuke doelen gesteld dit jaar, zwart op wit. Zodat ze me er aan kunnen houden op het eind van het jaar. Daar begin ik in mei mee.
Ik verveel me de hele dag de teringquote:
Ah een beetje hetzelfde dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik verveel me de hele dag de tering
Voor de rest wel aardig geloof ik
En met jou?
Morgen zie ik eindelijk mijn collega's weer eens..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah een beetje hetzelfde dus
2 weken vakantie gehad![]()
Maandag terug aan het werk, dan wordt het weer drukker
Ja vind ik ook wel leuk.. Ik zie nu heel weinig mensenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:47 schreef leonieke het volgende:
Maar blijkbaar niet zoveel werk als je je de hele tijd verveelt?![]()
Wel fijn dat je je collega's weer terugzietIk vind dat (bij de meeste toch) toch wel leuk
Ah, ik moet gewoon kunnen kletsenquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel leuk.. Ik zie nu heel weinig mensen
Sommige dagen alleen mijn manDie is ontzettend leuk en lief enzo..
Maar.. Ik wil soms gewoon meer mensen zien
Mijn collega zei van de week dat het toch wel erg stil was..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, ik moet gewoon kunnen kletsenDe middagpauzes alleen vind ik al super
![]()
En ik heb dan nog eens het voordeel dat ik daar ook mijn man bij heb
Da's toch wel fijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn collega zei van de week dat het toch wel erg stil was..
En dat ik nu waarschijnlijk mijn buurman gek aan het draaien met mijn muziek
Tussen de regels door liet hij doorschemeren dat hij me mist
Ik heb de radio altijd aan.. Als ze er niet zijn dan zet ik mijn eigen muziek keihard aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's toch wel fijnik vind het toch belangrijk dat mijn collega's mij graag in de buurt hebben
En tjah.. die muziek... ik zet mijn muziek altijd af als er collega's in mijn bureau komen (ik heb een eigen bureau) aangezien het niet echt hun smaak is meestal
Haha, ik moet me toch altijd een beetje inhouden aangezien mijn baas het bureau naast mij heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de radio altijd aan.. Als ze er niet zijn dan zet ik mijn eigen muziek keihard aan
Maar soms komen ze wel eens binnen lopenDan hoor ik ze niet
Ja op vrijdag is dat bij mij ook vaste prikquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Haha, ik moet me toch altijd een beetje inhouden aangezien mijn baas het bureau naast mij heeftMaar op vrijdag, als hij er niet is en de meeste studenten ook afwezig zijn, is het meestal vollen bak
Ik ehmm.. sjaquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:01 schreef leonieke het volgende:
Da's toch wel fijnik vind het toch belangrijk dat mijn collega's mij graag in de buurt hebben
Toch een superdag hé eigenlijk... je ziet het naar het einde van de week steeds minder serieus wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja op vrijdag is dat bij mij ook vaste prik
Hmz, is bij mij ook semi-overheid, maar het is gelukkig zo erg nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ehmm.. sja
Ik wil graag dat mijn collega's weten dat ik ze graag in de buurt heb. Dan kan er tenminste eens iets bereikt worden.
Ik heb nu ongeveer 10 collega's:
1 is langdurig ziek
1 is om beurten ziek en vrij
4 zijn op een andere locatie bezig met "belangrijkere dingen"
3 zijn er nooit, soms, of af en toe
1 is er soms, maar dat hoor je altijd pas achteraf.
Oh ja en semi-overheid, dus vervanging inzetten kan niet
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluitenbeetje tv kijken
En Tally: don't be such a stranger hé![]()
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ehmm.. sja
Ik wil graag dat mijn collega's weten dat ik ze graag in de buurt heb. Dan kan er tenminste eens iets bereikt worden.
Ik heb nu ongeveer 10 collega's:
1 is langdurig ziek
1 is om beurten ziek en vrij
4 zijn op een andere locatie bezig met "belangrijkere dingen"
3 zijn er nooit, soms, of af en toe
1 is er soms, maar dat hoor je altijd pas achteraf.
Oh ja en semi-overheid, dus vervanging inzetten kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |