Voorbeeld:quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij gaat hem nu vast winnen, maar die logica zegt weinig over een tie-break vind ik.
Komt nog wel goed. 1ste service van Roddick begon te happeren in de tiebreak en 1ste game 2de set. Davy krijgt nu de kans wel om hem te breaken.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:11 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wat een reflexen!
Kom op nou Davy!
Helderziende!quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Komt nog wel goed. 1ste service van Roddick begon te happeren in de tiebreak en 1ste game 2de set. Davy krijgt nu de kans wel om hem te breaken.
God kiest het net als zijn middel! (quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:16 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak meteen, wel ontzettend veel geluk voor Davy: 2-2.
Beetje simpel, jojo. Roddick laat returngames al zo'n beetje lopen als hij 30-0 achter staat, in de tb zal hij voor elk punt gaan. Wat voor punten heeft Davydenko gepakt op de return? Dubbele fouten? Unforced errors van Roddick bij 40-0 voor? Wie van de twee zet er een tandje bij in de tiebreak? Wie kan minder goed met de druk van een tb omgaan? Wie heeft het momentum te pakken in de wedstrijd?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Als Davydenko tijdens de eerste 6 service games van Roddick 9 punten pakt, en Roddick pakt over de eerste 6 service games van Davydenko 4 punten, dan heeft Davydenko toch statistisch gezien de grootste kans om de tiebreak te pakken, of ben ik dan gek?![]()
M'n voorspelling is iig goed uitgekomen. $$$
Sja, het was idd wat simpel gedacht.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Beetje simpel, jojo. Roddick laat returngames al zo'n beetje lopen als hij 30-0 achter staat, in de tb zal hij voor elk punt gaan. Wat voor punten heeft Davydenko gepakt op de return? Dubbele fouten? Unforced errors van Roddick bij 40-0 voor? Wie van de twee zet er een tandje bij in de tiebreak? Wie kan minder goed met de druk van een tb omgaan? Wie heeft het momentum te pakken in de wedstrijd?
Hoe vaak zie je niet dat er absoluut geen break in de lucht hangt, maar dan vanuit het niets toch gebroken wordt? Kijk naar Roddick-Federer gisteren. Federer levert in de derde set maar 7 servicepunten in, maar wel 4 in een game.
Maar als 'ie zo speelt tegen Rafa, kan het nog leuk worden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Davy![]()
Jammer dat hij niet altijd zo kan spelen
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:21 schreef TheGeneral het volgende:
5-1 ondertussen voor Serena. Die walvis vliegt alle kanten op.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
Break Jankovic.
Van *5-0 naar 5-3*
Waarschuwing Williams. Wat doet dat monster allemaal?
omdat ik niemand op gras zie winnen behalve Federer, en als ie wint zal ie weer net zo moeilijk te verslaan zijn op de us open..mensen die denken dat het Fed tijdperk is afgelopenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je denkt dat Federer Wimbledon gewoon weer wint en ook goed zal spelen op het hartcourt- en indoorseizoen? En, zo ja, waaróm denk je dat?
Nja, Nadal was er wel dichtbij. Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt. Is Federer momenteel jouw favoriete speler?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat ik niemand op gras zie winnen behalve Federer, en als ie wint zal ie weer net zo moeilijk te verslaan zijn op de us open..mensen die denken dat het Fed tijdperk is afgelopen
Wat een onzin inderdaad...hij is nu gewoon nog herstellende, en het gravelseizoen zal zwaar worden voor hem maar daarna zie ik hem gewoon weer in normale doen hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat ik niemand op gras zie winnen behalve Federer, en als ie wint zal ie weer net zo moeilijk te verslaan zijn op de us open..mensen die denken dat het Fed tijdperk is afgelopen
Ik denk wel dat Federer minder gaat winnen de komende tijd. Maar dat komt niet omdat ik denk dat Federer minder goed wordt, maar dat Nadal en Djokovic vooral vooruit gaan. Er zullen meer jonge spelers komen die de stap gaan maken en in staat zullen zijn om Federer af en toe te verslaan. Federer zal wel de beste blijven en de meest constante, maar ik denk echt dat er geen jaar meer komt dat Federer drie GS-toernooien meer wint.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een onzin inderdaad...hij is nu gewoon nog herstellende, en het gravelseizoen zal zwaar worden voor hem maar daarna zie ik hem gewoon weer in normale doen hoor.
Mensen die blind vertrouwen hebben in Federer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in.quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef kleineschwester het volgende:
Nog een half uurtje en dan gaan we beginnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |