Huub ging naar Jaap die zat te lezen op de bank en zei dat de focus bij brian en amanda moest liggen vanavond.. omdat hun relatie zo slecht gaat..quote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
Thanks Disana!
Net even een hele korte sl want Jaap en Huub gingen in fluisterstand vlug overleggen.
Dat ging over de info die Huub en Claire hebben over Brian en Amanda. Huub vroeg of Jaap het momentje van Claire niet wilde verstoren en erin mee wilde gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:08 schreef noekje het volgende:
Thanks Disana!
Net even een hele korte sl want Jaap en Huub gingen in fluisterstand vlug overleggen.
Toen ging wel even de stream op het huis.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ging over de info die Huub en Claire hebben over Brian en Amanda. Huub vroeg of Jaap het momentje van Claire niet wilde verstoren en erin mee wilde gaan.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Toen ging wel even de stream op het huis.
Yep, van achter naar voor.quote:
Brian nietquote:Op donderdag 3 april 2008 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Huub is Jaap kwijt...... Huub baalt. Amanda weer in juichstemming.....
Mooi, dat ie maar snel ophoepelt, de lafbek.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap heeft alles verspeeld net
Jaap denkt dat Huub pakken mooier is voor de show.Wat een idioot zeg,mooiste is dat hij zijn eigen overwinning weggeeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
jaap heeft alles verspeeld net
Mooie cap. De enige normale in dat hok.quote:
Jaap heeft nu zijn doodvonnis wat betreft de overwinning getekend!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap denkt dat Huub pakken mooier is voor de show.Wat een idioot zeg,mooiste is dat hij zijn eigen overwinning weggeeft.
Tja, Amanda begint al aan de appelsap.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap. De enige normale in dat hok.
Jaap wil alléén Claire eruit.... Hij wil door met Huub...... Dat is zijn tactiek....quote:Op donderdag 3 april 2008 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft nu zijn doodvonnis wat betreft de overwinning getekend!
Zeker weten en Jaap zal zijn eigen steeds ongelukkiger gaan voelen.Huub valt niet te pakken en na elke discussie staat Jaap steeds meer voor lul.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap heeft nu zijn doodvonnis wat betreft de overwinning getekend!
Brian ook niet met Amanda toch, toen ?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
Die is mooi terug getikt. Brian deed het ook met Elly. Huub zegt dat hij toen met Gaby geen relatie met Claire had.
Ik geloof het niet. Het was vanmiddag Huub Huub Huub, ook bij hem.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaap wil alléén Claire eruit.... Hij wil door met Huub...... Dat is zijn tactiek....
Jij ziet dus hetzelfde als ik.quote:
quote:
En....... hij heeft beloofd Amanda niet meer te onderbreken of te knijpen en schoppen onder de tafel!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wil ook zo graag meedoen. Maar in de eerste plaats tettert die slabek er steeds doorheen, en in de tweede plaats is zijn woordenschat niet groot genoeg
S2quote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
Grappig dat we geen overview meer krijgen. Zien we niet wanneer Brian Amanda een schopje of tikje geeft.
Moet altijd als de paus preektquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn ze allemaal wel doodstil als Brian praat?
Je verdraait het een beetje, Cora wilde met Jaap trouwen en had een plannetje met Jelte gesmeed om er geld uit te halen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:42 schreef petraa het volgende:
Na hoeveel weken wilde Jaap trouwen met Cora?
Omdattie zo moeilijk te volgen is, of ze zijn in slaap gevallen ...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn ze allemaal wel doodstil als Brian praat?
Da's een mooie gifquote:Op donderdag 3 april 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Een volop genietende Huub![]()
Wink wink![]()
![]()
[ afbeelding ]
bart?? wie hoe waar wat? wil je mij even bijpraten?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Claire uit Tilburg met korte relaties..... Bart zal zo een deja vue hebben.....
Ik geef je een paar steekwoorden..... Bart, BB1, vanavond, reïntegratie, coaching, Sabine...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef grazygirl het volgende:
[..]
bart?? wie hoe waar wat? wil je mij even bijpraten?
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik luister niet maar kijk..nonverbaal vind ik interessanter dan verbaal...Amanda bijvoorbeeld windt zich verschrikkelijk op..dat kan je zien aan die opengesperde neusgaten...ze heeft adem tekort van de stress..
Claire daarentegen is de kalmte zelfe..ontspannen koppie
Jaap is bang..kan je zien aan de vlekken in zijn gezicht...
Huub is geschrokken..waarschijnlijk van Jaap..dat hij ondanks zijn verzoek eerder zich toch tegen hem (of Claire) keert in deze discussie..
thanks enig idee van een tijdstip?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik geef je een paar steekwoorden..... Bart, BB1, vanavond, reïntegratie, coaching, Sabine...
JAJAJA en aankomende week komt de popipoll weerquote:Op donderdag 3 april 2008 19:49 schreef rooie3 het volgende:
Huub word hier alleen maar beter en sterker van,top plan Jaap,zo word Huub nog populairder.
Jaap als laatste.De tv kijker zal dit echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
JAJAJA en aankomende week komt de popipoll weer
En dan zometeen Bart er ook nog bij....quote:Op donderdag 3 april 2008 19:55 schreef Dementor het volgende:
B en A flippen hem mooooi.
aman zei het pas na 5 maanden tegen rat...ik hou van je...........dat is liefdequote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
Hoe vaak zou zo'n Brian nu tegen Amanda hebben gezegd: Ik hou van jou.
Denk dat er geen filmpje van te vinden is.
Iets met bomen en bos ofzo... Amanda was toch al zo ongeveer 6 x verloofd?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda vindt het allemaal zo snel en dat ze zo snel zeiden dat ze van elkaar hielden. Zegt Amanda die nooit langer dan 2 dagen zonder relaaaaasie heeft gezeten.
Nog nooit gehoord,ook echt knuffelen en kussen heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
Inderdaad, volgens mij heb ik 'm dat nooit horen zeggen. Maar misschien uit zich dat door de uitgang van Amanda ook als ingang te gebruiken. Hiermee zegt ie: ik hou van je, lekker strak aarsje....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
Heb er toevallig net twee genomen.Zweet breekt me uit van die slabek.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Iemand al aspirines genomen? Amanda tettert maar door, wat een naïeve doos
Dat hoeven zij ook niet he. Zij zijn gevoelsmensenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:00 schreef akveor het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb er toevallig net twee genomen.Zweet breekt me uit van die slabek.
Na kotscontainers van Ruud vraag ik me af wie oordoppen in de aanbieding heeft.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:02 schreef Yavido het volgende:
Ik heb nog nooit zo veel poep, in zo'n korte tijd, uit zo'n slabek, en met zo'n irritant geluid langs mijn trommelvliezen horen komenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.quote:
Heeft ie ook nooit ontkent. Wat dat betreft kan er veel worden gezegd over Huub, maar hij is in dat opzicht wel altijd open geweest. Eerlijk wil ik het niet helemaal noemen, gezien ehm.. nouja, Huub niet altijd een lieverdje is en zijn principes nog wel eens opzij zet....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Het spel staat boven alles" "Ook boven Claire"
Dat kind weet niet beter.Die is zo wanhopig op zoek naar liefde,ben bang dat ze het op deze manier nooit zal vinden.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Maarja, Amanda is heilig natuurlijk. Amanda weet wat liefde is: je laten afrossen door je vent. Bij voorkeur door een douchecabine gegooid worden
Geweldigquote:Op donderdag 3 april 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo veel poep, in zo'n korte tijd, uit zo'n slabek, en met zo'n irritant geluid langs mijn trommelvliezen horen komen
[ afbeelding ]
Reactie ratquote:Op donderdag 3 april 2008 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap: ik stem Huub niet weg.... en Huub beaamt hetzelfde over Jaap....
Ach, zoals altijd gaat het gewoon de kant op van haar moeder. Komt aandacht en liefde te kort in de jeugd, patroon zet zich voort op latere leeftijd. Haar kinderen zullen hetzelfe lot ondervindenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat kind weet niet beter.Die is zo wanhopig op zoek naar liefde,ben bang dat ze het op deze manier nooit zal vinden.
En hij zegt niks, over lafbek gesproken. Wat dat betreft past hij goed bij Jaap.quote:
Ehm...quote:Op donderdag 3 april 2008 20:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ach, zoals altijd gaat het gewoon de kant op van haar moeder. Komt aandacht en liefde te kort in de jeugd, patroon zet zich voort op latere leeftijd. Haar kinderen zullen hetzelfe lot ondervinden
Want Mamanda (als ze straks moeder is) heeft 'even geen tijd' voor haar kinderen, omdat ze weer eens een kater heeft, languit met kleren aan op haar bed ligt, en naast haar een lege fles met drank..... verderop in het prullebakje ruikt het naar rubber....
Da's een goeie iddquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp 1 ding niet?
Hoe is het mogelijk, dat Amanda zooooooooooo gigantisch HARD kan blaten/praten en dat niet kan met zingen?
Al zou die wat willen zeggen, hij krijgt de kans niet. Het enige wat we horen is die enorme slabekquote:Op donderdag 3 april 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
En hij zegt niks, over lafbek gesproken. Wat dat betreft past hij goed bij Jaap.
Zegt Amanda het gaat niet om uiterlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, ik geniet van Huub. Duidelijk in zijn argumentatie en laat zich niet ondersneeuwen door slabek.
Hij gaat niet voor de schoonheidsprijs maar voor de hoofdprijs.
LOLquote:
Is PSV al begonnen dan.Hij moet de hele wedstrijd op de bank zitten daar.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zeg: Bart kan erin !!!
Zelfde kan gezegd worden over Brian & Amanda, zelf denken ze waarschijnlijk dat ze voor beiden doorgaan maar dat is een kwestie van gebrek aan zelfkennis.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, ik geniet van Huub. Duidelijk in zijn argumentatie en laat zich niet ondersneeuwen door slabek.
Hij gaat niet voor de schoonheidsprijs maar voor de hoofdprijs.
Over 7 minuten.....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is PSV al begonnen dan.Hij moet de hele wedstrijd op de bank zitten daar.
Ehm....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
Wat deed Brian nou in de sauna met zijn glas in zijn hand.
Fuck hey...die gasten van DGK zijn dus helemaal niet zo mafquote:Op donderdag 3 april 2008 19:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
JAJAJA en aankomende week komt de popipoll weer
Heb je de dreigbrief gemist.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik snap dat geblaat van Amanda over de "gekwetste groepen" die boos op Huub zouden zijn echt niet hoor. Heb ik iets gemist? Speelt dat werkelijk ergens dan?
Nou veel plezier Jaap droom maar over het succes van je actie.Je zal het straks wel merken in de popo.En hoop voor Jaap dat de finale nooit een sms stemming word.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:30 schreef milk-shake het volgende:
overleg tussen Brian en Jaap
gaat ook nergens overquote:Op donderdag 3 april 2008 20:29 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik snap dat geblaat van Amanda over de "gekwetste groepen" die boos op Huub zouden zijn echt niet hoor. Heb ik iets gemist? Speelt dat werkelijk ergens dan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef Desii het volgende:
[..]
gaat ook nergens over
Heb genoten van Huub.... soms had Amanda wel een punt; maar hij lult er prachtig omheen....
Tja, ik mag natuurlijk geen fouten maken, want hij was inderdaad fout. Net zoals jouw partner in crime in de voorgaande COS moet je hier een nodige opmerking over maken. Alsof ik niet doorheb dat jullie 2 handen op 1 buik zijn. Kap nou gewoon met dat onderhuids op de man spelen, want je snijdt jezelf ermee in de vingers. Je valt gigantisch door de mand, want ik wist dat je er over zou beginnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Leg uit wat er mis aan is. Het is niet zoals jouw 'lege fles met wijn'.
Eric en Bart, BQ wordt weer wakker.quote:
Als je mute-knopje kapot is kun je nog altijd dit gebruiken als er verkeerd geluid uit je speakers komt:quote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na kotscontainers van Ruud vraag ik me af wie oordoppen in de aanbieding heeft.
leuk seminar gehad?quote:
quote:
ik hou m'n mond alquote:Op donderdag 3 april 2008 20:40 schreef Yavido het volgende:
Ohnee, daar gaan we weer, DGK_redactie, zeg maar dag tegen deze cos
[ afbeelding ]
Mooi hoor die smokey eyesquote:
Er was een dreigbrief?quote:
Ik begreep dat "leuk" een understatement isquote:
quote:
Tja, deed de rest dat maar die vragen op je afvuren. Want jij bent het probleem nietquote:
En ik maar denken dat hij zat te liegen....quote:Op donderdag 3 april 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:
Bart in de villa en Eric in de COS. Wat meer kan een mens zich wensen.
Heb jij niets beters te doen dan je lange tenen etaleren?quote:Op donderdag 3 april 2008 20:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, ik mag natuurlijk geen fouten maken, want hij was inderdaad fout. Net zoals jouw partner in crime in de voorgaande COS moet je hier een nodige opmerking over maken. Alsof ik niet doorheb dat jullie 2 handen op 1 buik zijn. Kap nou gewoon met dat onderhuids op de man spelen, want je snijdt jezelf ermee in de vingers. Je valt gigantisch door de mand, want ik wist dat je er over zou beginnen.
Set- *schaak* - point.
Weet niet of Eric zich nog meld JEEtjuuh, maar ja, hij is de echte en Bart is echt dieene...quote:
Als hij dat doet, breekt meteen de pleuris weer los in de kop van Amanda. Laat het maar lekker even wat rustiger zijn, mijn oren tuiten nog. Niet dat ze niet nog steeds het hoogste woord voert...quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Tuurlijk kijkt Bart ,hij zit lekker op Fok.Zeg dat maar niet Bart.
Edit:ssstquote:Op donderdag 3 april 2008 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of Eric zich nog meld JEEtjuuh, maar ja, hij is de echte en Bart is echt dieene...
Je kan beter spreken dat ik gewoon open ben over hoe jullie beide bezig zijn om telkens heel subtiel bommetjes te leggen, en valkuilen. Alleen trap ik daar niet in en maak gelijk jullie trucjes openbaar, en daar zeg ik ook gelijk wat van. Dat is mijn goed recht. Dus mijn advies: kap met dat uitlokken, provoceren en het verzieken van de COS hiermee.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij niets beters te doen dan je lange tenen etaleren?
Die linkerschouder deed ze even naar beneden toen Bart aan tafel kwam.quote:
Daar heb je hem ook weer....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was in het begin een dom blondje en een sexbom.
Bart: Wat is daar in veranderd dan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:47 schreef avonne het volgende:
"En wat is er bij gekomen?"
Die gaat in mijn woordschat
Haar reactie in brede zin is dat ze Bart zo ongeveer aan het vertellen wat ze kan verwachten i.p.v. andersom....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haar reactie in brede zin is dat ze Bart zo ongeveer aan het vertellen wat ze kan verwachten i.p.v. andersom....
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hij zat te liegen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |