Moet altijd als de paus preektquote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn ze allemaal wel doodstil als Brian praat?
Je verdraait het een beetje, Cora wilde met Jaap trouwen en had een plannetje met Jelte gesmeed om er geld uit te halen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:42 schreef petraa het volgende:
Na hoeveel weken wilde Jaap trouwen met Cora?
Omdattie zo moeilijk te volgen is, of ze zijn in slaap gevallen ...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
Waarom zijn ze allemaal wel doodstil als Brian praat?
Da's een mooie gifquote:Op donderdag 3 april 2008 19:45 schreef mazaru het volgende:
Een volop genietende Huub![]()
Wink wink![]()
![]()
[ afbeelding ]
bart?? wie hoe waar wat? wil je mij even bijpraten?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Claire uit Tilburg met korte relaties..... Bart zal zo een deja vue hebben.....
Ik geef je een paar steekwoorden..... Bart, BB1, vanavond, reïntegratie, coaching, Sabine...quote:Op donderdag 3 april 2008 19:50 schreef grazygirl het volgende:
[..]
bart?? wie hoe waar wat? wil je mij even bijpraten?
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik luister niet maar kijk..nonverbaal vind ik interessanter dan verbaal...Amanda bijvoorbeeld windt zich verschrikkelijk op..dat kan je zien aan die opengesperde neusgaten...ze heeft adem tekort van de stress..
Claire daarentegen is de kalmte zelfe..ontspannen koppie
Jaap is bang..kan je zien aan de vlekken in zijn gezicht...
Huub is geschrokken..waarschijnlijk van Jaap..dat hij ondanks zijn verzoek eerder zich toch tegen hem (of Claire) keert in deze discussie..
thanks enig idee van een tijdstip?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik geef je een paar steekwoorden..... Bart, BB1, vanavond, reïntegratie, coaching, Sabine...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |