Weet niet of Eric zich nog meld JEEtjuuh, maar ja, hij is de echte en Bart is echt dieene...quote:
Als hij dat doet, breekt meteen de pleuris weer los in de kop van Amanda. Laat het maar lekker even wat rustiger zijn, mijn oren tuiten nog. Niet dat ze niet nog steeds het hoogste woord voert...quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef rooie3 het volgende:
Tuurlijk kijkt Bart ,hij zit lekker op Fok.Zeg dat maar niet Bart.
Edit:ssstquote:Op donderdag 3 april 2008 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet niet of Eric zich nog meld JEEtjuuh, maar ja, hij is de echte en Bart is echt dieene...
Je kan beter spreken dat ik gewoon open ben over hoe jullie beide bezig zijn om telkens heel subtiel bommetjes te leggen, en valkuilen. Alleen trap ik daar niet in en maak gelijk jullie trucjes openbaar, en daar zeg ik ook gelijk wat van. Dat is mijn goed recht. Dus mijn advies: kap met dat uitlokken, provoceren en het verzieken van de COS hiermee.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij niets beters te doen dan je lange tenen etaleren?
Die linkerschouder deed ze even naar beneden toen Bart aan tafel kwam.quote:
Daar heb je hem ook weer....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was in het begin een dom blondje en een sexbom.
Bart: Wat is daar in veranderd dan?
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:47 schreef avonne het volgende:
"En wat is er bij gekomen?"
Die gaat in mijn woordschat
Haar reactie in brede zin is dat ze Bart zo ongeveer aan het vertellen wat ze kan verwachten i.p.v. andersom....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haar reactie in brede zin is dat ze Bart zo ongeveer aan het vertellen wat ze kan verwachten i.p.v. andersom....
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hij zat te liegen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |