Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!quote:Op donderdag 3 april 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
SMIDDAGS![]()
Zie ik ook ineens Miss weer posten!
jij hier!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heeeyyyy!!! Jij ook weer hier?!Alles goed? Is die andere, Gijs, er ook weer?
Ja he.. van die goeie ouwe tijd.. een jaar geledenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wauw, jij bent ook van lang geleden!!!Cool!
Alles goed? Wat voor stage je loop je nu?
Jaaa met jouquote:
Lekker rustig he? Volgens mij zijn de meesten op dit tijdstip onderweg naar huis.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tof, morgen met een beetje mazzel beide cd's en de dvd van Volbeat in huis.
Veel plezierquote:Op donderdag 3 april 2008 18:25 schreef ReMcOrE het volgende:
tijd voor een weekend flink bier tanken in Deutschland!!![]()
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).quote:Op donderdag 3 april 2008 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die dvd moet ik ook ooit nog eens bestellen. Maarja, geld
Volbeat heerscht!
Heb zelf de cd's gekocht in Denemarken![]()
Das toch een gebergte in Oost-Europaquote:Op donderdag 3 april 2008 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
kennen mensen dat: de Karpaten?? [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een hooggebergte in Oost Midden-Europa
En dat bevindt zich niet in Duitsland, wel in enkele van de buurlanden.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Das toch een gebergte in Oost-Europa
Zat ik er toch in de buurtquote:
quote:
Dat is nog altijd beter dan m'n vader. Daar sprong een snaar van z'n gitaar midden in een optreden in een uitverkocht bimhuis, waar ook nog cd opnames van werden gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer terug van badmintonnen. Sla ik een snaar kapot
Je mag hem dan best doorsturen hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 18:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld bij Disorder, duurde iets langer omdat de cd's niet op voorraad waren, maar de dvd was niet zo duur volgens mij (daarom bestelde ik 'm, ik koop verder zelden dvd's van bands, kijk ze toch nauwelijks).
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef RedemptioN het volgende:
goedemorgen =]
@houniet
dan vier ik al weekend, nah suc6
sterkte!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
Ik ook 48, alleen de vrijdagavond die jij werkt ben ik vrijquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef makkie88 het volgende:
omg, ik loop ook stage, maar daarnaast werk ik in het weekend..ik maak 51 uur per week, alleen 's avonds vrij (behalve vrijdag avond, want dan werk ik;))..
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....quote:
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:07 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
je hebt een...suzuki(swift is wel leuk)
, gelukkig geen Ford Ka ^^..mooie wieldoppen trouwens
naja ik zeg wel, maar ik heb niet eens een auto
dus beter dan moi iig
niet boos worden nu he;), alvast
![]()
Smaken verschillen, maar Humberto Tan in de ochtend is echt grappigquote:
Ja, die is wel leuk jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar Humberto Tan in de ochtend is echt grappig
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
al heb ik geen radio meer op stage, verboden
Dat is nagenoeg hetzelfde, dat moet ik wel toegeven..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die is wel leuk ja
Maar die muziek hè, en 538 in het algemeen
Word centraal geregeld, 1 radio toegestaan, hele fabriek luistert naar Radio 2. Wij zitten in een apart hokje, aangrenzed de productiehal, maar we horen de radio hier niet. Is maar goed ook, Radio 2quote:
misschien een optie.. doe eens minderenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....
(daar heb ik pas last van sinds ik 10 bakke koffie per dag drink)
Ik stap na de lunch meestal over op thee, dan houd ik de schade nog een beetje beperktquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:14 schreef makkie88 het volgende:
[..]
koffie houd mij ook op de been, maar k merk wel dat ik snachts daarvan wel lig te kaken/knarsen/klemmen....
(daar heb ik pas last van sinds ik 10 bakke koffie per dag drink)
Dat hebben wij dan weer niet... radio staat sowieso niet hard, maar toch.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Hier mogen we ook geen radio. Veel klantcontact enzo
tja, minderen, maar das zo lastig.. met 5 mensen om me heen die omdebeurt vragen of ik nog koffie wil!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
misschien een optie.. doe eens minderen
lollersquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef plukkert het volgende:
Hier zit vrijwel iedereen met dopjes in z'n oren
Als het puur om het rijden in een jonge auto die je overal kan parkeren gaat, dan zit je goed toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Zo hehe.. Tijd om weer te Fok!kenNog even terugkomend op mijn auto:
[..]
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenIk had bijna in een echt koekjesblik gereden
weigeren nooit doen inderdaad.. maar goed, ik weet niet hoe je imago-wise over een bakkie thee denkt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja, minderen, maar das zo lastig.. met 5 mensen om me heen die omdebeurt vragen of ik nog koffie wil!
Hier ook, met vlagen.. Last.fmquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef plukkert het volgende:
Hier zit vrijwel iedereen met dopjes in z'n oren
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
weigeren nooit doen inderdaad.. maar goed, ik weet niet hoe je imago-wise over een bakkie thee denkt natuurlijk
Ben ik dan de enige die jouw auto wel tof vindt? Mooie kleur, lekker klein, nouja, wel iewat omaatjes uitstraling maar 10000 keer beter dan een pimpbakkie tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Zo hehe.. Tijd om weer te Fok!kenNog even terugkomend op mijn auto:
[..]
Ik wilde een niet al te dure jonge auto.. En ik kan overal parkerenIk had bijna in een echt koekjesblik gereden
-1quote:
wat een lijder johquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef makkie88 het volgende:
mijn stage begelijder zegt alleen maar dat ik mijn boterhammen niet meer met jam moet smeren![]()
Ilonaquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga ook een weekendje weg naar Klein Vink, Arcen
Juist wel handig. Dan doe je alles goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:03 schreef makkie88 het volgende:
mijn stage begelijder zegt alleen maar dat ik mijn boterhammen niet meer met jam moet smeren![]()
Ik hoorde dat Emile Ratelband weer beschikbaar was.. Positiviteits goeroequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Juist wel handig. Dan doe je alles goed
Emile... Tsssss. Ik ben veul beter!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Emile Ratelband weer beschikbaar was.. Positiviteits goeroe
quote:
whehe.. Ok.. Emile is niet helemaal jouw type denk ikquote:
Geen ASCII maar als je er iets uit probeerde te halen.. zou je er waarschijnlijk alleen.. willekeurig uit kunnen halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]ik probeerde iets in je emoticons te lezen.. maar ik begin nu te twijfelen of het wel ASCCI was
[emo]is er teminste nog iemand die van me houdquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Geen ASCII maar als je er iets uit probeerde te halen.. zou je er waarschijnlijk alleen.. willekeurig uit kunnen halenEn een beetje liefde
Sorryquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]ik probeerde iets in je emoticons te lezen.. maar ik begin nu te twijfelen of het wel ASCCI was
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ze heeft gewoon het beste met ons voor, lief toch
quote:
Last.fm is het beste 2.0 musicplatform wat er bestaatquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:17 schreef nicomart het volgende:
Net trouwens Last.fm voor het eerst geprobeerd..
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:32 schreef jna het volgende:
Goedemorgen
De andere mensen van m'n stage zijn weer terug uit Korea. Ze waren daar aan het optreden met van die traditionele dansers op het podium. Maar die dansers hadden dus van die houten stokken/zwaarden waar op een gegeven moment mee gingen ronddraaien. Helaas voor de pianiste zat ze iets te dichtbij bij 1 van die dansers. Gevolg: de hele band keek om omdat ze opeens geen piano meer hoorde. De pianiste lag namelijk KO op de grond naast dr kruk
Goedemorgen
De andere mensen van m'n stage zijn weer terug uit Korea. Ze waren daar aan het optreden met van die traditionele dansers op het podium. Maar die dansers hadden dus van die houten stokken/zwaarden waar op een gegeven moment mee gingen ronddraaien. Helaas voor de pianiste zat ze iets te dichtbij bij 1 van die dansers. Gevolg: de hele band keek om omdat ze opeens geen piano meer hoorde. De pianiste lag namelijk KO op de grond naast dr kruk
Goedemorgen
Inderdaad. Ben nu ook ziek, maar loop de hele dag tequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Lachen is goed voor jeBeter gevoel, minder ziek en mensen vinden je aardiger. Dus:
Niet dit:![]()
Maar:
Whahahahaha!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:40 schreef nicomart het volgende:
Ik word gewoon ge-rick astley-t door mijn last.fm
Die kan je zo blokkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:40 schreef nicomart het volgende:
Ik word gewoon ge-rick astley-t door mijn last.fm
mja.. dat wel.. alleen dat het gebeurd vind ik al hilarischquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:43 schreef plukkert het volgende:
[..]
Die kan je zo blokken [ afbeelding ].
Je maakt een account aan en last.fm registreert de muziek die je luistert, zo kun je statistieken terug vinden van de muziek die je zoals hebt geluisterd. Tevens krijg je dan tips voor gerelateerde bands die bij jouw muzieksmaak passen. Momenteel luister ik Neighbourradio, last.fm geeft je automatisch neighbours (mensen met een gelijke muzieksmaak) en via dit radio station kom je leuke bandjes tegen! Je kunt ook muziek luisteren door middel van tags "metal" f.e. Ook kun je concerten aanmaken, last.fm geeft ook suggesties voor concerten bij jou in de buurt die bij je muzieksmaak passen. Verder ook erg web 2.0, fora, groepen, vriendjes maken enz.quote:
Er zijn ook plugins voor een aantal muziekprogramma's waarmee je elk afgespeeld nummer kan submitten en aan de hand van het profiel dat je daarmee opbouwt komt ie ook met suggesties. best relaxtquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
ik heb een profiel aangemaakt en dat spul gedownload.. Daarna heb ik de tag "pop" opgegeven en dan krijg je gewoon allemaal muziek met die tag.. en afhankelijk van jouw keuzes "Love" of "Ban", leert hij wat jij wil horen..
Zo heb ik het in ieder geval begrepen
Goedzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, voor de tweede keer een tentamen Logistiek verpest. Maar het was multiple choice, dus wie weet. Het is in ieder geval weekend.
Dat is iets uitgebreider als van mij, maar jij hebt ook meer ervaringquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je maakt een account aan en last.fm registreert de muziek die je luistert, zo kun je statistieken terug vinden van de muziek die je zoals hebt geluisterd. Tevens krijg je dan tips voor gerelateerde bands die bij jouw muzieksmaak passen. Momenteel luister ik Neighbourradio, last.fm geeft je automatisch neighbours (mensen met een gelijke muzieksmaak) en via dit radio station kom je leuke bandjes tegen! Je kunt ook muziek luisteren door middel van tags "metal" f.e. Ook kun je concerten aanmaken, last.fm geeft ook suggesties voor concerten bij jou in de buurt die bij je muzieksmaak passen. Verder ook erg web 2.0, fora, groepen, vriendjes maken enz.
Super tof!![]()
Wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Last.fm
Mijn profiel http://www.last.fm/user/leinonlein/
Kijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Je maakt een account aan en last.fm registreert de muziek die je luistert, zo kun je statistieken terug vinden van de muziek die je zoals hebt geluisterd. Tevens krijg je dan tips voor gerelateerde bands die bij jouw muzieksmaak passen. Momenteel luister ik Neighbourradio, last.fm geeft je automatisch neighbours (mensen met een gelijke muzieksmaak) en via dit radio station kom je leuke bandjes tegen! Je kunt ook muziek luisteren door middel van tags "metal" f.e. Ook kun je concerten aanmaken, last.fm geeft ook suggesties voor concerten bij jou in de buurt die bij je muzieksmaak passen. Verder ook erg web 2.0, fora, groepen, vriendjes maken enz.
Super tof!![]()
Wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Last.fm
Mijn profiel http://www.last.fm/user/leinonlein/
Ik doe mijn best. Vorig jaar kon ik de her niet doen omdat ik toen op Fields of Rock zat, gaat lekker to nu toe met dat tentamen.quote:
Dus hup! Snel een account aanmaken jij (en nee ik heb geen aandelen ofzo haha). Het is echt handig. Onder de sectie "events" kun je je locatie ingeven en zien wat voor concerten er zijn, dit gebruik ik heel vaak. En "listen" is handig op het werk, je kunt een tag, user of artist ingeven, en daarvan wordt dan muziek gedraaid. Er is ook veel info te vinden over bands en artiesten, bij elk artiest profiel vind je weer bands die erop lijken.quote:
Ik match "low" met jequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En last.fm is inderdaad tof. Is mijn homepage in mijn profiel niet toevallig mijn last.fm profiel? Ja, toevallig wel zie ik.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk vandaag weer van het kastje naar de muur gestuurd op de hogeschool hier...! Gaat weer helemaal nergens over, niemand kan me vertellen of ik een vak mag volgen of niet...
Ik zag het.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik match "low" met je
"You share some artists in common, including Rammstein, Depeche Mode, Queens of the Stone Age, Trivium, and System of a Down."
Of je een vak mag volgen of nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Heerlijk vandaag weer van het kastje naar de muur gestuurd op de hogeschool hier...! Gaat weer helemaal nergens over, niemand kan me vertellen of ik een vak mag volgen of niet...
Hogescholen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Volgens mij zelfs morgen al.. Of anders maandag of dinsdag denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef jna het volgende:
Als ik iets vandaag op de post doe (zonet 10 minuten geleden), is het er dan maandag ochtend?
Waarschijnlijk morgen al.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:34 schreef jna het volgende:
Als ik iets vandaag op de post doe (zonet 10 minuten geleden), is het er dan maandag ochtend?
Mooi, als het er maar maandag is want dan is de deadline om je in te schrijven voor minorsquote:
Met jou match ik mediumquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:35 schreef plukkert het volgende:
Ik match ook low met jullie allebei
http://www.last.fm/user/bsander/
Hier is 'ie ook verschoven naar maandag. En blijkt dat ik het gisteren wel gewoon bij de administratie in Alkmaar had kunnen inlveren, heb ik het voor niks naar Haarlem gestuurd. Nou ja, het is er in ieder geval op tijd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, als het er maar maandag is want dan is de deadline om je in te schrijven voor minors
Ah, ook inholland dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hier is 'ie ook verschoven naar maandag. En blijkt dat ik het gisteren wel gewoon bij de administratie in Alkmaar had kunnen inlveren, heb ik het voor niks naar Haarlem gestuurd. Nou ja, het is er in ieder geval op tijd.
Inderdaad. Al zegt dat niks, er zit nogal verschil tussen verschillende afdelingen en locaties. Zo was mijn afdeling een van de weinige die in februari geen week vrij had, de mensen van de School of Economics Haarlem, waarvan mensen in mijn klas zitten bij de minor, hadden wel vrij.quote:
http://www.last.fm/user/ebut ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Deansensitized het volgende:
Heet daar Ebut... kan zo de link naar mijn profiel niet vinden...
En ik stond dus om 9 uur bij degene die verantwoordelijk is voor het vak... Ik had gofferdomme gewoon een uur langer kunnen slapen!quote:
Ja, ik volg allemaal losse vakken en dan moet ik wel eens toestemming hebbenquote:
Jij moet meer C-mon & Kypski luisterenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:35 schreef plukkert het volgende:
Ik match ook low met jullie allebei
http://www.last.fm/user/bsander/
ik vrees dat ik nog wel een jaartje mag...quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
Ach ja... Hogescholen, nog een paar maanden hopelijk...
Ja ik heb alleen die ene met Pete Philly die is wel heel tof trouwensquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij moet meer C-mon & Kypski luisteren![]()
Ach ja... Hogescholen, nog een paar maanden hopelijk...
Ja kan nog geen muziek draaien hierquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
onze match is nog unknown...
this is me: http://www.last.fm/user/psychonikeo/
Lijkt het wel op jaquote:
Iemand een antwoord toevalligquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:56 schreef Piles het volgende:
Heb zo pauze, dan ook maar eens een account maken
Of moet je activeren via email, want kan hier niet op m'n webmail.
Even in Options instellen dan? Of ligt het aan de proxy die het niet toelaat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja
Had me al eens aangemeld
Maar wat ik nu luister komt er niet op, aanmelddinges komt niet door de proxy
Kom je snel genoeg achter he.quote:
Ik heb gewoon 538 aanquote:
Oh jaquote:Deze site is niet toegankelijk vanwege mogelijk niet toegestane inhoud (Streaming Media/MP3s)
If you feel that the Content Filtering has incorrectly blocked you from the above site, .click here.
Ja, vul de proxysettingdingen in, maar wil nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Even in Options instellen dan? Of ligt het aan de proxy die het niet toelaat?
quote:Don't drink and play? Then we can't play.
Ik heb ook webradio jaquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:08 schreef jna het volgende:
nou dan ga ik me ook maar aanmelden voor dat last.fm (hoewel ik op m'n stage alleen maar webradio luister)
Wat moet je doen dan bij die organisaties?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef nicomart het volgende:
goeie ontwikkelingen hier.. Mag volgende week bij de organisatie van Rotterdam Racing langskomen voor een interview. Dat zijn een beetje de leuke dingen van deze opdracht
Inmiddels ook een reactie van de organisatie van Pinkpop binnen. Die hebben via de mail vragen beantwoord. Persoonlijk deden ze liever niet (geen tijd), had toch een leuk ritje geweest Rotterdam -> Landgraaf
Houwelquote:
Denenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
http://www.last.fm/user/jnal/
Hier is dan mij last.fm, dit is dus alleen van m'n stage computer
Ja die is coolquote:Artiest onbekend - Nummer 15
blame it on de mensen van beyond magazine te lui zijn om artiesten en titels op hun cd te zettenquote:
Ookquote:
Vooralquote:
Het is vrijdagmiddag, dus nu mag hetquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef jna het volgende:
Er is dus blijkbaar wel een filmpje gemaakt van dat ongeluk met die danser en die pianiste die KO gaat
Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef jna het volgende:
Er is dus blijkbaar wel een filmpje gemaakt van dat ongeluk met die danser en die pianiste die KO gaat
Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik onderzoek wat er voor nodig is om een internetapplicatie nuttig te maken is voor grote evenementorganisaties. Met betrekking tot het afsluiten van wegen enzo.. en dat dat dan weer samenwerkt met navigatiesystemen enzo..quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef jna het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan bij die organisaties?
Idd, vrij kromme zin ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nou ik onderzoek wat er voor nodig is om een internetapplicatie nuttig te maken is voor grote evenementorganisaties. Met betrekking tot het afsluiten van wegen enzo.. en dat dat dan weer samenwerkt met navigatiesystemen enzo..
Beetje lastig om kort en makkelijk uit te leggen
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rickrollquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Dat filmpje, maar ik niet snap
Ik snap! Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:15 schreef plukkert het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rickroll
Of http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrollquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:15 schreef plukkert het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=rickroll
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:43 schreef jna het volgende:
jezus, nog ruim 2 uur. Ik zit hier echt niks te doen
ik kliktequote:
Bji mijn vorige afstudeerstage deden we dat ook altijd!quote:
Leuke 4 April grapquote:
Begin ook om 7 uur hèquote:
1 april met verlengsnoer heet datquote:
Ik heb nog wel een berekeningsfout voor je om op te lossenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef jna het volgende:
ik stort echt in, echt totaal nikssss te doen
Ik heb die van mij na 3 dagen staren vanochtend (hopelijk) opgelostquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een berekeningsfout voor je om op te lossen
Ja maar jij bent later klaarquote:
Niet is toch juist goedquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ging eigenlijk nog over dat ik niet op die link had geklikt. was laat
Kan die je berekening ook niet helemaal aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:40 schreef PieterBas het volgende:
LOL, heb windows rekenmachine al 3 keer laten crashen
Gooi 't in googlequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Berekeningen met 45807 nullen vind window rekenmachine niet leuk
Doe t gewoon nietquote:
Gaat Google plat..quote:
Was je al de hele dag bezig met het invullen van die nullen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Nee..quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Was je al de hele dag bezig met het invullen van die nullen?
Da kannie, internet kan nie kapot stond in de questquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat Google plat..
You broke tez Internetz..
Ja manquote:
Klopt, ik heb kipquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man![]()
16.00 uur cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen!Lekkah lekkah
Als je bij alles hetzelfde aantal nullen eraf haalt, kan je die er weer gewoon achter plakken he..quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:44 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik net op, zit nu aan tomaatquote:
dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je bij alles hetzelfde aantal nullen eraf haalt, kan je die er weer gewoon achter plakken he..
Zooo jij komt met goeie ideeen. ik ben meteen naar de keuken gegaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja man![]()
16.00 uur cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen!Lekkah lekkah
Taart en lunch zat hier wat te krap op elkaar.. geen trek mee nu.. Ik wacht nog wel 10 minuutjes op het bierquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zooo jij komt met goeie ideeen. ik ben meteen naar de keuken gegaan
JWTquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:07 schreef jna het volgende:
[..]
Zooo jij komt met goeie ideeen. ik ben meteen naar de keuken gegaan
bus chauffeur?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
Sta op dit moment buiten op mijn chauffeur te wachten
Nee, carpoolenquote:
Internet op je mobiel ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, carpoolenmaar het is nog geen half vijf.
Morgenochtend / middag.. opening baanseizoen.. (lekker natregenenquote:
Jepquote:
Misschien is er een internetzuil op de carpoolplaatsquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zal er niet met een pc met lan-aansluiting staan
Heb t ook maar laadt altijd zo focking traag.. Heb jij daar geen last van? (vandaar mijn vraag Pilesquote:
Proostquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:26 schreef nicomart het volgende:
Ik ga maar eens kijken waar dat bier blijft.. Dit is geen doen joh..
Joah, het is geen adsl en typen gaat ook niet zo hard, maar het is zeer goed te doen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb t ook maar laadt altijd zo focking traag.. Heb jij daar geen last van? (vandaar mijn vraag Piles)
http://z.nu.nl/tabid/136/(...)/portal/default.aspxquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef jna het volgende:
Waar heb jij je iphone vandaan?
Ik wil er namelijk ook 1
Heb nu de N82. Hoor er redelijk veel klachten over maar heb er tot nu toe geen problemen mee.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
n95 van T-Mobile trouwens.
Zit toch maar een 2,3 megapixel in..quote:
iphoneclub.nlquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:30 schreef jna het volgende:
Waar heb jij je iphone vandaan?
Ik wil er namelijk ook 1
Mja.. ik ben niet zo camerageil, maar je hebt gelijk. En een goeie functie om te filmen is wel zonde..quote:
Ja knap hoor.. Je kan er bijna alles mee doen wat je maar wilquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
http://z.nu.nl/tabid/136/(...)/portal/default.aspx
Kerel aftellenquote:
maak me niet blij met een dooie mus, t was 13quote:
Mijn klok staat bijna 2 minuten voor op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
maak me niet blij met een dooie mus, t was 13![]()
Ooh, geluksvogelquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn klok staat bijna 2 minuten voor op FOK!
3quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn klok staat bijna 2 minuten voor op FOK!
GPRS, is nog wel te doen op mijn handy. Heb ook WiFi dat gaat wel beter, ik heb helaas geen UMTS...quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb t ook maar laadt altijd zo focking traag.. Heb jij daar geen last van? (vandaar mijn vraag Piles)
Arme jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |